heel goed

heel goede service

Klantvriendelijk

De medewerkers van Fioole zijn vriendelijk en transparant.

Top service!

Mooie VW Beetle gekocht. Prima geholpen en zeer goede service. Zelfs op afstand (we wonen 150km van Zierikzee) Bedankt team Fioole.

TOP

Vanwege zeer goede ervaringen door kennissen aan mij overgebracht, heb ik besloten om mij ook bij Fioole aan te melden.. Vriendelijkheid en vakkundigheid staan bij Fioole hoog in het vaandel

Goede en vlotte service

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang en accurate prijs indicatie ontvangen. Top service!

Erg klantvriendelijke vakmensen

Erg klantvriendelijke vakmensen. Ze brengen je van te voren op de hoogte wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn

Prima service!

Altijd vriendelijk! Denken met je mee! Goede service! Niet te duur en niets is te veel!

Al jaren prima service en top aandacht voor de klant !

Al jaren prima service en top aandacht voor de klant ! Aanrader voor elk automerk.

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Bij het ophalen van de auto, nemen ze echt de tijd voor je. Aan de hand van de vervangen onderdelen, krijg je een duidelijke uitleg van wat ze aan de auto hebben gedaan.

Ervaring en kwaliteit

Zeer betrouwbare vakmensen met passie en kennis die gedeeld wordt met je als klant. Goede adviezen en overleg bij constateringen tijdens het onderhoud. Prijs kwaliteit is prima in orde.

Ik word altijd netjes en snel geholpen

Ik word altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan en snel geholpen.

Goed en correct behandeld.

Goed vriendelijk en kordaat.

Vriendelijk en snel

Echt super vriendelijk geholpen .

Toppers!

Doen goed werk, altijd paraat en vriendelijk. Mijn garagebedrijf!

Goeie service, prettig contact

De auto had weer een onderhoudsbeurt nodig, ik kon snel terecht. Via whatsapp wat dingen doorgegeven. Alles in 1 dag gedaan.

Goeie service, prettig contact

Vertrouwen

Vriendelijk en betrouwbaar, ook als je toevallig geen Maybach-bezitter bent.

Vlot en meedenkend

Vlot en meedenkend

Prettige mensen

Men denkt mee en altijd bereid ergens n mouw aan te passen. Out of the box-denkers

Professioneel

Een fijne garage vriendelijk efficient en professioneel je word snel geholpen en als er dingen tussendoor komen helpen ze je altijd een mooi bedrijf.

Netjes geholpen

Goed gedaan

Goed geholpen en eerlijk

Goede service en vriendelijk

Goede service, transparant, goed overleg. Zoals altijd, tevreden.

Ook bij kleine reparaties of alleen apk goede service

Grevelingenstraat 19 4301 XZ Zierikzee