Vriendelijk, keurige reparatie, adviezen zeer tevreden

Snel en vakkundig geholpen

Wegens lekke achterband gereden, gelijk beide achterbanden laten vervangen. Volgend ochtend geregeld, nogmaals dank!

Zorgen altijd dat een probleem goed wordt opgelost

Het personeel van Fioole Auto's is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke mensen

Fijne ontvangst, een heel goede communicatie wat betreft afspraken e.d. vriendelijk personeel!

Heel goede ervaring! Zie eerdere reactie

Efficient

Zoals altijd prima geholpen. Dit bedrijf staan altijd klaar kan tussendoor vaak geholpen worden als er iets is wat ik zelf niet op kan lossen Fijne medewerkers fijn professioneel bedrijf.

Fioole probeert altijd naar een gunstige en minder kostbare oplossing te zoeken.

Zoals altijd prima!

Deskundige monteurs, prijsopgave van te voren gekregen zoals ik vroeg en afspraken netjes nagekomen.

Zoals altijd uitstekend geholpen.

Vriendelijk personeel. Ik heb geen verstand van auto's. Ze doen hun best om alles zo goed mogelijk uit te leggen. Bij grote bedragen wordt er goed overlegd.

Ze hebben het druk maar komt goed

goede service!

Goede service!

Altijd welkom , behulpzaam en leveren een goede kwaliteit!

Jullie maken het mij makkelijker om met problemen aan mijn auto om te gaan. Naar een garage te gaan. Echt zo niet mijn ding! Voel me altijd gespannen Mijn man was lyrisch van auto’s. Dat is vast te zien aan deze auto. Deze heeft hij gekocht , in een periode dat hij ongeneeslijk ziek was , hij wilde weg , weg met mij , Franse kust afzakken , weg van zijn ziekte en daarmee van de problemen , weg van Corona. Dat was niet meer mogelijk. Het werden vooral rondjes eiland. Meestal door mij gereden omdat hij dat niet meer mocht / kon ivm medicatie / hersentumor/ en. Stiekem heeft hij hem voor mij gekocht denk ik want ik hou zo van haar in de wind! En nu kan je lezen dat een zo’n gave auto om te zien een heel verhaal kan hebben. Veel meer dan €€€ en blik! Ik blijf er volop van genieten en ben dankbaar dat ik er ook financieel in kan blijven rijden! Groetend Jannie

Zeer goede adequate hulp.

Zeer tevreden.

Makkelijk online afspraak ingepland voor een onderhoudsbeurt, hierna per mail bevestiging en kostenoverzicht vd beurt ontvangen. Begin van de middag berichtje gekregen dat de auto gereed stond.

Prima verhuurbedrijf

Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit

Sehr zufrieden!

Promt und nette Bedienung. Die Reparatur würde sehr zügig und schnell vollzogen. Sehr gut!

Mooi prima service verlenen bedrijf.

Een vraag is een antwoord. Kwaliteit van werken zoals je mag verwachten.

De mensen van Fioole Auto's hebben het meedenken met de klant uitgevonden. Zo wil ik dat omschrijven. Eerlijke correcte en bovendien deskundige afhandeling van zaken kunt u bij hen verwachten. Echt een aanrader. Ik dank hen hartelijk voor het verhelpen van de auto problemen en voor het behulpzaam zijn bij de aankoop van een andere auto. Erg blij mee. Petje af.

Behulpzaam en meedenkend

Alles keurig geregeld, geen omkijken naar

uitstekende service

Fioole auto's is klantvriendelijk en heeft een uitstekende service, ik ben zeer tevreden over het werk dat ze afleveren, ze denken met je mee. je wordt als mens behandeld en bent er geen nummer.

Super handig

Hebben een bakwagen voor 1 dagje gehuurd. Super makelijk.

Goede ervaring

Snel met afspraak, goed geholpen !

heel goed

heel goede service

Klantvriendelijk

De medewerkers van Fioole zijn vriendelijk en transparant.

Top service!

Mooie VW Beetle gekocht. Prima geholpen en zeer goede service. Zelfs op afstand (we wonen 150km van Zierikzee) Bedankt team Fioole.