goede service, goed behandeld

I took car driving lessons in English. Ed is a wonderful instructor, very flexible and he has a huge experience. He taught me all skills I needed to be able to drive professionally and I passed the exam.

goede service, goed behandeld

Ed ishak is straight to the point, Beste manier om iemand iets te leren

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hier mijn motorrijbewijs A in 1 keer behaald alles werdt mij heel precies en stapsgewijs uitgelegd waardoor ik het vrij snel onder de knie kreeg echt topp!

goede service, goed behandeld

Ik had vorige week scooter les hier gedaan en alles was goed, goeie uitleg en een aardige docent!

goede service, goed behandeld

Na minder goede ervaringen met een andere rijschool ben ik overgestapt naar Ed Ishak. Dat was een hele goede keuze!! Dankzij de prettige begeleiding van Ed ben ik in 1 keer geslaagd (zowel voor m\'n theorie als praktijk)! Veel persoonlijke aandacht en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Een top rijschool met veel ervaring en geduld. Dus zeker een aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Top ervaring gehad bij autorijschool Ishak. Binnen no time me rijbewijs gehaald. Bedankt Ishak.

goede service, goed behandeld

Super goede ervaring! Ed legt goed uit, blijft kalm en leert je zelfstandig het verkeer evalueren en natuurlijk zelfstandig rijden.

goede service, goed behandeld

Mede dankzij Ed Ishak en zijn flexibele lestijden geslaagd voor mijn autorijbewijs. Ed is een vriendelijke en rustige instructeur met merkbaar veel ervaring in het vak. Weet je vaardigheden en verbeterpunten goed in te in te schatten en op basis hiervan de les in te delen. Is erg betrokken bij de les en let goed op wat je (fout) doet en geeft na afloop met veel geduld een duidelijke terugkoppeling, eventueel m.b.v. tekeningen. Neemt de tijd om ervoor te zorgen dat de uitleg duidelijk is.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg tevreden over het totale pakket , een rustige en vooral geduldige rij-instructeur Ed en op het laatst werd ik streng aangepakt. Binnen 6 mnd heb ik mijn theorie en praktijk gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik beveel jullie deze rijschool aan. http://www.ed-ishak.nl Erg tevreden over het totale pakket , een rustige en vooral geduldig rij-instructeur en op het laatst werd ik streng aangepakt. Binnen 6 mnd heb ik mijn rijbewijs gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

Rustige goeie rijinstructeur. Doet les geven met heel veel passie. Snap je.

perfect, zeker aan te bevelen

Ed is een rustige, zeer ervaren instructeur. Ik heb gelijk de eerste keer mijn bijzondere verrichtingen en mijn rijbewijs gehaald. Heel flexibel met lestijden. Super rijschool

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke rustige instructeur. Flexibele beschikbaarheid en duidelijk in de instructie. Binnen 3 maanden mijn motorrijbewijs!

goede service, goed behandeld

Een heel leerzame maar ook gezellige tijd gehad bij Rafi in de auto. En het belangrijkste; in 1 keer geslaagd!