Fantastisch en betrouwbaar autobedrijf

Met de koop van een 18 jaar oude volvo kan je natuurlijk altijd iets verwachten, zeker ook gezien de relatief geringe aankoopsom. Maar binnen de garantie is werkelijk alles wat naar toch nog naar voren kwam zonder problemen of besparing verholpen. Fantastisch, een autobedrijf zoals het hoort maar in deze tijd niet meer zo vaak aangetroffen wordt. Geweldig, ik hoop op veel nieuwe klanten voor jullie die dit zelf gaan ervaren, hgr paul

weer heel goed, zorgen voor passende oplossingen

weer een goede onderhoud gehad en ze zijn erg klantvriendelijk, vinden altijd een oplossing en denken met je mee

prima geholpen

op zoek naar een mini cabrio,ben ik goed geholpen ,een betrouwbare zaak die zijn afspraken nakomt.

Fijn bedrijf, prima ontvangen, mooi auto gekocht.

Keurig ontvangen met lekkere koffie, gastvrij en behulpzaam bedrijf mooie auto gekocht, ben zeer tevreden.

Fijn contact voor het maken van een afspraak. Goed geholpen in de showroom. Lekkere koffie. Aflevering auto volgens afspraak goed geregeld.

Vriendelijk en goed geholpen

Goeie service

Aardige mensen, service top

Helemaal top

Super service, echt een bedrijf waar de klant nog koning is. Geen garantie top de deur

Open communicatie

Alle vragen over historie werden open en eerlijk beantwoord Netjes/zohoorthet

Betrouwbaar, topservice, hartelijkheid en vakmanschap

Wat moet ik nog toevoegen. Ik kom hier graag ook al moet ik er voor omrijden. Duidelijke afspraken, vertrouwde gezichten, fijne service en vakmanschap.

Een goede ervaring.

Een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

Goede Service!

Klantvriendelijk en een goede service!

Fijne mensen

Goed te woord gestaan nemen de tijd voor je ik heb een fijne auto gekocht

Net bedrijf en een vriendelijke man

Een mooi familie bedrijf met mooie.auto's waar we zeer vriendelijk werden ontvangen.

Eerlijke prijs en een goede service

Prettige medewerkers, eerlijke prijs en een goede service. Top heren!

Voor herhaling vatbaar, aanrader.

Snelle behandeling, ga zo door.

Vriendelijk en vlot geholpen

Vriendelijk ontvangen bij dit bedrijf, de koop was vlot voltooid en de aflevering is ook goed verlopen. Geen gedoe, snel en goed geregeld allemaal.

Al 30 jaar klant en nog steeds een tevreden klant

Autobedrijf Tanis is een betrouwbaar bedrijf waar bij de technische kant en klantenservice ontzettend veel expertise is. Dit is een bedrijf waar de klant nog steeds koning is.

Vriendelijk, gastvrij en hoge service

Ik ben een groot aantal jaar klant bij Autobedrijf Tanis. Mijn auto's door de jaren heen zijn altijd goed door ze onderhouden. En vaak met een beetje extra, als vervangend vervoer, nog even dat kleine putje in de lak door steenslag aantikken en natuurlijk het kopje koffie. De auto waar ik nu in rijd, heb ik zelfs via Tanis laten opsporen. Voor mij een top bedrijf, met vriendelijke mensen en hart voor mijn auto en voor mij :-)

Optimaal

Altijd goed ontvangen bakkie erbij. En heel goed geholpen goede service top

ja

uitstekende service

Klantvriendelijk geholpen.

Afspraak keurig nagekomen

Zeer goede service en persoonlijke aandacht!

Ondersteuning en hulp tot aan de voordeur ondanks de afstand tot het bedrijf.

Fijn familiebedrijf met uitstekende service

Na 42 jaar door een auto van de zaak te hebben gereden, moest ik nu een eigen auto kopen. Hiervoor wilde ik niet veel uitgeven. Dat is bij Tanis, mijn eerste bezoek aan een garage, direct gelukt. Fijne, eerlijke communicatie, service en voor een klein prijsje een prima 2e hands autootje kunnen kopen. Ik kan daarom volmondig de familie Tanis aanbevelen.

Binnen de eerste maand kwam er bij mijn auto helaas iets aan het licht. Dit is ontzettend netjes opgelost en afgehandeld.

Noordkade 44

2741 EW Waddinxveen