Prima service erg klantvriendelijk

Fijn bedrijf goede service ben tevreden met de auto

Dank je wel Corrie!

Solide bedrijf

Prima service en komen na wat ze beloven.

Super service en goed product

We zijn enorm geholpen met een goede auto. Ook voor een aantal praktische zaken, die we op korte termijn moesten regelen, werd heel erg meegedacht. We zijn heel tevreden over de auto.

Top bedrijf

Deze auto bedrijf is zo eerlijk, gastvrij, vriendelijk en service gericht. Ze leveren zonder enig mankement het auto aan. Ze bieden volledig service en garantie aan de klant zoals de afspraken die ze met je gemaakt hebben. Ik raad iedereen aan om een auto bij hen aan te schaffen. Perfect service.

Prima verlopen als besproken

Geeft klant veel vertrouwen en is open in communicatie. Koop was snel gesloten en gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Afspraken zijn nagekomen en wij zijn blij met onze nieuwe auto. De afstand vanaf ons toch 125 km was voor ons geen enkel bezwaar mede door opstelling van de verkoper. Auto werd keurig thuis afgeleverd.

Echt een top garage

Ik ging vorig jaar langs voor een keuring van mijn 15 jaar oude auto. En hij werd met vlag en wimpel goedgekeurd. Ik had toen direct vertrouwen in deze garage. Eind december een occasion aangeschaft en deze begin januari ontvangen. Echt alles top geregeld. Helaas was ik zelf niet happy met de auto en na ruim 4 maanden deze weer bij Autobedrijf Tanis ingeruild voor een iets grotere en iets nieuwere auto. Nog een uitstekende prijs terug gekregen voor de auto en ik rij nu echt zeer tevreden rond. Ik zou voor de volgende zeker bij dit familiebedrijf weer gaan kijken. Echt een top bedrijf!

Vriendelijk en meedenkend

Ik kwam vlak voor sluiting op zaterdag middag. Maar er werd nog uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen. Ik heb een nieuwe auto gekocht en kreeg een goede inruil prijs voor mijn oude auto terug. Ik ben echt heel tevreden met autobedrijf Tanis.

Zeer goede ervaring met Autobedrijf Tanis.

Goed geholpen bij aanschaf van een nieuwe auto. Aardig personeel en goede service

Super goede ervaring

Wij hebben hele goede ervaring met autobedrijf Tanis. Snelle service en vriendelijke medewerkers. Alles was heel snel geregeld

Betrokken, snelle en persoonlijke service

Bij de aankoop van een auto werd met me meegedacht in mogelijkheden. Betrokken verkoop, de tijd om vragen te stellen en na te denken voor te besluiten

Goede service en prettig in de omgang!

Zowel bij de verkoop als bij een service afspraak prettig geholpen, iets wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is.

Een plezierige ervaring bij de aankoop van mijn nieuwe auto.

Via internet gevonden en een proefrit aangevraagd. Ik kreeg direct contact en kon meteen naar Waddinxveen komen. Daar stond mijn prachtige, als nieuw, blinkende karretje al klaar en was de koop, na een proefrit, snel geregeld. Of ik hier een goede koop gedaan heb, weet ik niet, de tijd zal het leren. Als ik hier nog lang probleemloos mee rond kan rijden, zal een vervolgaankoop bij deze garage zeer zeker overwogen worden., De aankoop gaf in ieder geval een fijn gevoel en de auto rijdt heerlijk.

Je wil hier gewoon een auto kopen!

Ik heb hier inmiddels mijn 2e auto gekocht, en zeer tevreden met eerdere Audi A3 en rijd nu een BMW 4 serie met ontzettend veel plezier! Ook voor ‘n onderhoudsbeurt, APK etc ga ik altijd naar hen toe. Het is een hardwerkend familiebedrijf waar iedereen graag met je meedenkt, betrouwbaar, goede kennis van zaken en waar je je bovendien nog eens ontzettend welkom voelt! Kortom: ik raad Autobedrijf Tanis van harte aan. In mij hebben ze zeker een klant ‘for life’ gevonden!

Hi Daniëlle, Dank je wel voor de mooie review, hier doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Remo

Fijn geholpen en denken mee

Fijn bedrijf je ziet, merkt dat de mensen betrokken zijn meedenken en helpen. Mooie auto gevonden, testrit gemaakt en was verkocht. Ik liep tegen een klein dingetje aan, daar werd met aandacht naar gekeken, en geluisterd naar me, en zoals het hoort naar tevredenheid opgelost, daar kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Ja mooi fam bedrijf.

Ik ben prima geholpen vanaf de proefrit tot de uiteindelijke aankoop.

Hi Marleen, We zijn blij dat we jou goed hebben kunnen helpen met de mooi Toyota Aygo! Met vriendelijke groet, Leon

Fijne medewerkers en heel belangrijk komen afspraken na.

Ik zocht een Renault Mégane 1.2 TCe Bose van circa 4 jaar oud, na even Googlen viel mijn oog oa op autobedrijf Tanis. Na een afspraak gemaakt te hebben daar gaan kijken, kreeg een goede indruk en gevoel vh bedrijf er staan nl diverse mooie/goede auto's, proefrit gemaakt, goede en leuke onderhandelingen gehad met de eigenaar en de koop positief afgesloten. Auto stond gereed op de afgesproken datum maar ontdekte nog één probleempje, eigenlijk geen probleem. Want er werd direct een afspraak gemaakt om het op te lossen en het is inmiddels opgelost. Auto rijd heerlijk als of je over de weg vliegt. Mocht ik id toekomst voor een andere 2de hands auto gaan kijken, dan kijk ik zeker ook even bij autobedrijf Tanis. Dit bedrijf is zeker een aanrader. mvg. Hans.

Hi Hans, Wat fijn dat je een goede indruk van ons hebt waardoor je bij ons de mooie Renault Mégane 1.2 TCe Bose hebt gekocht. Wij zien je graag terug voor de eerste onderhoudsbeurt1 Met vriendelijke groet, Leon

Je voelt je gelijk op je gemak als je daar komt

Aardige mensen, ze nemen de tijd voor je, geen gehaast, beantwoorden al je vragen. Je voelt je er thuis en op je gemak. Kortom zeer positieve ervaring.

Beste Johan, Wat fijn dat je onze service als positief hebt ervaren, graag zien we jullie terug voor de eerste onderhoudsbeurt! Met vriendelijke groet, Leon

Fijn geholpen. Erg klant vriendelijk. Volgende auto haal ik daar ook!

Top.

Uitstekende service. Geen bla bla bla verhalen, gewoon netjes alles uitgelegd. Dus geen achteraf kosten ed.

Prima deal, geen wazige verhalen.

Goed ontvangst. Bij aankoop alle besproken puntjes netjes opgelost. Alles in een prettige sfeer. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop.

Hi Frank, dank je wel voor je leuke review! Wat fijn dat je onze service en ontvangst positief hebt ervaren. Tot de volgende keer, Leon

Top service. Afspraak is afspraak.

Klein familiebedrijf, met mensen die verstand van zaken hebben en een fijne persoonlijke aandacht.

Super klantvriendelijk

Geweldige service, attent personeel

Na de proefrit door de verkoper op de hoogte gehouden van de vorderingen voor de verkoop. Indien nodig wordt er hulp verleend bij aanvragen van papieren en andere benodigdheden. Nu 2 auto’s gekocht bij Tanis en bij beide verkopen zeer tevreden. Zou een ander zeker naar Tanis sturen om een auto te kopen en de goede service te ervaren.

goed autobedrijf

wij hebben onze renault megane Estate 1.2 TCe GT-Line bij hun vandaan. zeer klantvriendelijke mensen werken er. het enige waar we later achter kwamen was dat er winterbanden onder de auto zaten ipv zomerbanden of all season. deze hebben we inmiddels vervangen.

Fantastisch en betrouwbaar autobedrijf

Met de koop van een 18 jaar oude volvo kan je natuurlijk altijd iets verwachten, zeker ook gezien de relatief geringe aankoopsom. Maar binnen de garantie is werkelijk alles wat naar toch nog naar voren kwam zonder problemen of besparing verholpen. Fantastisch, een autobedrijf zoals het hoort maar in deze tijd niet meer zo vaak aangetroffen wordt. Geweldig, ik hoop op veel nieuwe klanten voor jullie die dit zelf gaan ervaren, hgr paul

Noordkade 44 2741 EW Waddinxveen

182610 812