goede service, goed behandeld

Goede ervaringen! Een erg leerzame rijschool! Goede en aardige instructeurs, vooral Marjolein! ;)

goede service, goed behandeld

Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad met de rijlessen, veel geleerd. Mijn instructeur, Joop, was een hele goede instructeur. Ik zou iedereen joro aanraden!

goede service, goed behandeld

Super, ik werd hartelijk ontvangen en goed begeleid, ik kom zeker weer terug om mijn auto rijbewijs te halen!

goede service, goed behandeld

Super goed, erg veel geleerd en ook nog op een gezellige manier. Zat wel relaxt in de auto en er werd mij rustig uitgelegt als ik iets verkeerd deed hoe het beter moest.

goede service, goed behandeld

Ik ben goed begeleid, Aardige instructeurs.

De best in nederlands

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Echt een top verkeersschool ze nemen echt de tijd om je alles bij te brengen. Zowel theoretisch als in de praktijk. Echt een aanrader dus.

goede service, goed behandeld

Je moet wel beetje eelt op je ziel hebben om bij Ron te rijden. Hij heeft niet zoveel geduld. Prietpraat daar is hij niet van. Maar als je doelbewust bezig bent met het halen van je rijbewijs dan kan je geen betere hebben. Hij is een expert en hij kan ook in bijzondere omstandigheden goed adviseren. Het gaat namelijk niet alleen om kunnen rijden met mooi weer, maar hij zorgt dat je als beginner ook raad weet met slechte weersomstandigheden en problemen op de weg. Voor de beginnende motorrijder, die zich verantwoordelijk voelt voor zijn eigen veiligheid en die van medeweggebruikers.

goede service, goed behandeld

Rijlessen voor de motor gehad. Fijne motoren. Deskundige begeleiding. De inschatting voor de hoeveelheid lessen was zeer accuraat. Niet meer dan nodig. Wel in één keer geslaagd. Het was nog wel gezellig ook. Aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische rijschool. Heb hier in 2014 mijn motorrijbewijs gehaald en heb oprecht het idee dat ik een van de beste opleidingen heb gehad van Amsterdam.

perfect, zeker aan te bevelen

In 1 keer mijn moterrijbewijs gehaald. Goed en duidelijk les gekregen door ervaren instructeur.

goede service, goed behandeld

Een hele fijne rijschool met een relaxte sfeer en gezellige medewerkers. kortom een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat ik zonder enig positief resultaat vele lessen en herexamens boekte bij a\"ll-in solo\" waardoor ik veel geld en tijd kwijt was heb ik uiteindelijk op aanraden van een ander de overstap naar rijschool \"Joro\" gemaakt. Hier kreeg ik een intake waarna ze 10 lessen in plandde met me om vervolgens examen te doen. Direct mijn examen gehaald! Wanneer ik voor mijn motor ga, ga ik zeker naar deze terug natuurlijk. Een aanrader!

vooruitstraat 1

1441GE Purmerend