perfect, zeker aan te bevelen

Zeer betrokken met je, en geven goeden lessen en duidelijk

goede service, goed behandeld

Super school. Ik had nog nooit gereden en bij deze rijschool ben ik opgeleid tot een goed oplettende chaffeur. Je wordt hier goed begeleid met behulp van een opleidingsboekje. Stap voor stap kom je tot een beter niveau. Begeleiding helpt je hier heel duidelijk in en je wordt ook goed voorbereid op het examen!

goede service, goed behandeld

Top rijschool! alles kan super snel geregeld worden. Een prettige manier van leren! Ik heb mijn motor rijbewijs binnen 1 maand behaald los van me theorie examen! Super Ron dankjewel!

perfect, zeker aan te bevelen

Profesioneel bedrijf (purmerend). Goede omgang met klanten. Service gericht zeer goed. Ervaren instructeur. Alles als heel goed ervaren.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik wil JORO graag heel erg bedanken voor de uitstekende lessen en service. De lessen van Joop zijn van zeer hoge kwaliteit maar niet te formeel. Het is altijd gezellig in de auto wat erg motiverend werkt. Toen ik door een fout van de examinator van het CBR gezakt was voor mijn eerste rijexamen ging JORO door weer en wind om uitstekende service te bieden en in gesprek te gaan met het CBR, daarnaast kreeg ik een gratis rijles (ook al was de fout te wijten aan het CBR en had JORO er niks mee te maken). Kortom, uistekende service en zeer hoog leskwaliteit, sterk aan te raden!

Top!!

Goed, duidelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Super goede instructeurs en echte betrokkenheid bij de cursist! Ben erg blij dat ik bij JORO mijn rijbewijs heb kunne halen!

perfect, zeker aan te bevelen

De instructeur neem de tijd voor je en legt de situaties goed uit en blijft rustig als je iets verkeerd hebt gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

In korte tijd zonder enige problemen mijn motorrijbewijs gehaald. Duidelijke communicatie, afspraken en uitleg in de lessen. Ik heb altijd 1 instructeur gehad van begin t/m het examen. \'s Avonds (na normale werktijd) lessen is geen probleem. Alles wordt voor je geregeld van theorieboeken t/m examen inplannen. Tijdens de lessen ziet de instructeur werkelijk alles wat je doet en hij bespreekt dit tijdens en na de lessen. Kortom, zéér tevreden en absoluut een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een slecht begin kan zijn, zo goed kan het eindigen. Ik begon met lessen bij de ANWB, erg veel spijt van gehad en heel veel geld weggegooid. Ik ben alleen maar onzeker gemaakt tijdens het rijden en er zat 0 voortgang in. Mijn besluit stond vast, overstappen! Gelukkig ben ik daarna bij JORO gaan lessen. Zij wisten precies wat er miste en wat er verbeterd moest worden. Na een paar lessen mocht ik afrijden en slaagde ik in 1x! Joop je bent me held! De mensen hier weten waar ze over praten en geven geweldig goed les. Dus gooi geen geld weg ga voor zekerheid want bij JORO slaag je 100%.

goede service, goed behandeld

Leuke en gezellige rijlessen gehad! En in 1x geslaagd!

goede service, goed behandeld

In 2014 heb ik een spoedcursus auto gevolgd en binnen 6 weken had ik het rijbewijs op zak na dit eerst bijna 20 jaar steeds te hebben uitgesteld ;) Prettige no-nonsense instelling en zeer vriendelijke instructeurs met gedegen kennis van zaken. Absolute aanrader !!

Toppie!

uitstekend

perfect, zeker aan te bevelen

de rijschool is super goed. Vriendelijke rij instructeurs. De lessen worden goed voorbereid en er word goed rekening gehouden met wat je wel en niet kan.

voldoende, een redelijke ervaring