Teleurstellend bezoek

Vandaag op afspraak om een Fiat 500C te bekijken. Auto stond keurig klaar. Ontvangst door Dani. Eerst keek hij heel kort naar onze  inruilauto en gaf na een blik op zijn telefoon een inruilbedrag dat totaal niet in proportie stond ten opzichte van de gemiddelde prijs van de inruilauto op verkoopsites. Hij gaf slechts 50% van die prijs. En dit werd ons staand op de parkeerplaats, buiten bij de auto verteld. Of het nog wel zinvol was een proefrit te maken? Na discussie over het lage inruilbedrag en wat aandringen kregen we toch de sleutel van de Fiat. Daar waren we immers voor gekomen! De Fiat was overigens prima en we hadden serieuze interesse. Bij terugkomst vroegen we daarom  toch nog om een gesprekje.  Het gaat in onze optiek dan om onderhandeling tussen vraag en aanbod. De uiteindelijke offerte gaf inderdaad ook het eerdergenoemde inruilbedrag weer. Na ons tegenbod ( een uiteindelijk bij te leggen verschil van slechts 1000 euro ) zochten we de onderhandeling. Maar daar was Dani niet toe bereid. Geen onderbouwing van de lage inruilprijs, geen enkele opening. Zelfs een kop koffie kon er niet af. Jammer.

Mijn ervaring met eurocars is zeer goed

Op 1 september wezen kijken voor een Hyundai bij eurocars te Oss.Wij zijn daar hartelijk ontvangen door Dani.Wij zijn daar heel goed ingelicht over de auto.En hij nam ook overal de tijd voor.Wij hadden nog wat vragen,die naar onze tevredenheid zijn beantwoord.De auto gekocht en twee dagen later opgehaald. In de toekomst zal ik zeker weer bij eurocars kijken. Vg Fam van Straaten.

Hoi Arthur, wat leuk om te lezen dat Dani u zo goed heeft kunnen helpen en dat onze service u zo goed is bevallen. Wij wensen u erg veel rijplezier toe in uw nieuwe auto! Team Eurocars Oss

Eurocraten stelt niet teleur

Telefonisch een afspraak met Dani gemaakt om naar de op internet gevonden auto te bekijken. Bij aankomst viel direct op hoe keurig de auto’s erbij staan. We werden vriendelijk ontvangen en we konden de auto in alle rust bekijken. Daarna zeer vriendelijk door Dani geholpen. De proefrit kon gemaakt worden en de auto rijdt zoals hij eruit ziet: TOP! Aflevering binnen een week was netjes. Missende wielboutkapjes werden binnen een dag opgestuurd. Kortom mooi bedrijf met mooie auto’s en prima service

Hoi Patrick en Irma, Wat leuk om te lezen dat Dani u zo goed heeft kunnen helpen en dat onze service u zo goed is bevallen. Wij wensen u erg veel rijplezier toe in uw nieuwe auto! Team Eurocars Oss

Betrouwbaar met goede service

Topservice Na een nare garageervaring bij een ander autobedrijf, bij Eurocars in Oss onze Alfa mito gekocht. Heel transparant bedrijf met een eerlijke verkoper Ruud. Wij zijn zeer tevreden met onze auto. Dank Eurocars jullie hebben ons geweldig geholpen. Eerlijke autobedrijven bestaan dus nog! Groet Patrik en Ingrid van Herp.

Beste Patrik en Ingrid, Hartelijk bedankt voor deze hele mooie review. Wat fijn om dit compliment te lezen! Wij wensen u veel rijplezier toe met de Alfa Mito. Team Eurocars Oss

Wij zijn heel blij met onze nieuwe Volkswagen T roc We zijn goed geholpen door Rudolf. Alle vragen snel beantwoord, goeie service. Auto is aan huis gebracht.

Beste Iwona, Bedankt voor deze positieve review en het compliment voor Rudolf. Wij wensen u veel veilige kilometers toe in de Volkswagen T Roc! Team Eurocars Oss

ik ben goed behandeld

ik kwam naar een auto kijken, en was meteen verliefd op een fiat 500, Hij was net binnen gekomen tot mijn geluk. Mocht een proefrit maken eb was verkocht. Niels heeft mijh super goed uitgelegd wat er allemaal n zat en stond mij goed te woord hij nam er ook de tijd voor, Dus mijn ervaring was super

Beste Rita, Wat fijn om te lezen over uw goede ervaring met ons. Wij wensen u heel veel rijplezier toe in de Fiat 500! Team Eurocars Oss

Vriendelijke mensen en goede service!

Ik werd bij de aanschaf van mijn auto heel vriendelijk geholpen door Ruud. Na de koffie heeft hij al mijn vragen kunnen beantwoorden en werden er duidelijke afspraak gemaakt. Binnen geringe tijd was ik een zeer tevreden klant. Ook de service, het papierwerk en bezorging werd netjes afgewikkeld. Top gedaan. Volgende keer kijk ik hier. Dank Team Eurocars Oss.

Beste Niveda, Bedankt voor deze aanbeveling en het compliment voor Rudolf. Service staat bij ons voorop! Wij wensen u veel veilige kilometers toe, en wie weet tot ziens. Team Eurocars Oss

In één woord: TOP!!

Ontvangst van de auto volgens afspraak! Bij levering zeer positief verrast door ontvangst (lekker vers kopje koffie), uitleg (verkoper nam zeer ruim de tijd me alles over deze auto te vertellen) en afhandeling ('papieren' werk was in een wenk gebeurd). Gewoonweg super! En ja, wat een advies vooraf, ben erg blij met m'n nieuwe auto!!

Hallo Piet, Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe auto, en dat wij u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe auto, en bij vragen kunt u altijd bij ons terecht. Team Eurocars OSs

Alles gerepareerd voor de helft van de prijs

Ik heb een een Audi A6 die twee weken terug niet meer wilde starten. Omdat de auto niet van zijn plek kon komen heb ik de Audi dealer gebeld om de auto op te laten halen. Na een inventarisatie zou er buiten de accu voor 4.200 euro aan reparaties uitgevoerd dienen te worden. Hierbij wat het niet zo dat de reparaties niet nodig waren, maar ze wel heel stevig geprijsd waren. Daarna heb ik de auto naar Eurocars gebracht, waar ik de auto ook gekocht heb. Hier hebben ze de door de dealer voorgestelde reparaties allen uitgevoerd. Echter voor 1.800 euro. Super blij met de service van Eurocars, waarbij ik 2.400 euro minder betaalde, dan als ik naar de dealer was gegaan. Eurocars goed gedaan!

Beste Theo, Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen tegen een scherpe prijs! Het is natuurlijk zonde om meer te betalen dan nodig. We wensen u veel rijplezier toe in de Audi, en bij vragen kunt u altijd bij ons terecht. Team Eurocars Oss

Mega blij

Via Eurocars mijn nieuwe auto gevonden. Goed ontvangst met goed advies tijdens de proefrit. De afwikkeling ging helemaal super, gepoetst en met een strik stond mijn nieuwe bolide te wachten op me!!!! Ga zo door super team. Dank voor de goede zorgen....

Hoi Dave, Hartstikke leuk om deze review te lezen zeg! Wat fijn dat onze service u zo goed is bevallen. Altijd leuk om iemand zo blij te maken met een nieuwe auto. Wij wensen u heel veel rijplezier toe, en bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen. Team Eurocars Oss

geweldig bedrijf

ik ben zeer tevreden met mijn vw golf 1,5 tsi de aangeboden informatie komt precies overeen met de auto veel extra's vergleken met mijn oude golf 4 de medewerkers waren heel vriendelijk en professioneel top blijf zo doorgaan

Beste Wilfred, Hartstikke leuk om uw review te lezen. Daar worden wij blij van! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij wensen u heel veel rijplezier toe in de Golf. Team Eurocars Oss

Eerlijk, transparant en goede service.

Nette bedrijf met goede service.

Beste Nabil, Bedankt voor uw mooie review, erg fijn om te lezen. Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

Vakkundig en eerlijk

Met geduld en humor heel fijn en vakkundig geholpen! Ik ga zeker weer terug als mijn zoon een auto wil kopen!

Beste, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel plezier toe met uw auto, en hopelijk tot ziens. Team Eurocars Oss

Topservice

We zijn door Ruud van Eurocars fantastisch geholpen en hebben een eerlijk advies gekregen. Waardoor de aankoop snel geregeld was. De verdere afspraken zijn soepel en meer dan goed afgehandeld. Dit alles tot en met het afleveren van de wagen tot op onze oprit. Top !

Beste Mark, Bedankt voor deze zeer mooie review. Fijn om te horen dat Ruud u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u heel veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

Goed snel geholpen top service

Netjes te woord gestaan! Goeie koffie en een mooie nette mini aan over gehouden!

Beste Rick, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat de koffie heeft gesmaakt ;) Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

eerlijk

goede service ookal kost het hun geld en tijd denkt aan de klant kun je gerust een auto kopen bedankt martijn en niels

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve review en aanbeveling. Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

5 maanden geleden al de loftrompet over Ruud (Rudolf) Reinders Folmer afgestoken als salesmanager. Nu kan de loftrompet weer afgestoken worden, maar nu als after-salesmanger. De importeur weigerde een reparatie uit te voeren, terwijl de auto nog in de garantie zit. Ruud liet ons niet in de kou staan en liet de reparatie op kosten van Eurocars uitvoeren. Je praat hier wel over een reparatie van rond de € 1.000,-. Echt geweldig Ruud, waar vindt je dit nog. Bedankt.

Beste Willem, Wat een ontzettend mooie review, bedankt. Fijn dat Rudolf u zo goed heeft kunnen helpen. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Fijne en goede service

Ik heb afgelopen week een auto hier gekocht, ben hier heel goed geholpen door Niels. Kon de auto gelijk meenemen! Ik zie dit zeker aanraden. Was voor ons wel een stukje rijden maar was het zeker waard!

Hallo Priscilla, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat Niels je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je veel veilige kilometers! Team Eurocars Oss

Eerlijk en super vriendelijk advies

Vorige maand heb ik een alfa gekocht bij Eurocars in Oss en ben ik geholpen door Rudolf. Eerst wilde ik een kleinere auto, maar na een heldere en eerlijke uitleg heeft hij me laten zien wat er nog meer voor het zelfde bedrag mogelijk was. Heel fijn advies gehad en een fijne koop kunnen afsluiten! Ik zou zeker familie en vrienden hier naar toe sturen!

Hallo Nadja, Wat fijn om te horen dat Rudolf je goed heeft kunnen helpen. Wij wensen je heel veel rijplezier toe, en wie weet tot ziens. Team Eurocars Oss

Goede (na)service

Goed geholpen, (budget) auto gekocht, deze ging helaas binnen enkele maanden total loss (motordefect). Eurocars heeft mij goed geholpen door de auto terug te nemen.

Hallo Bas, Bedankt voor je mooie review. Wat vervelend om te horen dat de auto kapot ging, maar fijn dat dit opgelost kon worden. Onze service staat immers voorop! Team Eurocars Oss

Top !!

Hele mooi fiat 500 gevonden via het web en via Ruud bij Dani terecht gekomen en na de proefrit akkoord gegaan. Waren wel paar puntjes die wat aandacht nodig hadden om de auto puntgaaf te krijgen, Dat werd opgenomen in het koop contract en is meer dan correct uitgevoerd!! En ook een misverstandje ( buiten invloed van Eurocars)bij afleveren werd goed opgepakt en werd ook netjes recht gezet! Mijn volgende auto koop ik ook daar!! Robert

Hallo Robert, Wat fijn om te horen dat Dani u goed heeft kunnen helpen, en dat het misverstandje goed is opgelost. Wij wensen u veel rijplezier met de Fiat 500. Graag tot ziens. Team Eurocars Oss

prettige contact

Via autoscout24 kwam ik bij Eurocars Oss terecht voor een nette en jonge T Roc, prettig gesprek gehad met Rudolf en tot koop overgegaan, fijn dat ze m'n huidige auto in wilden ruilen, ik zou er zo weer heen gaan!

Beste Ton, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel rijplezier toe! Team Eurocars

Goede service en vriendelijke verkoper

Ik moest vanwege het "overlijden" van mijn Suzuki Alto uit 2005 op zoek naar een nieuwe auto. Aangezien een Alto me op zich goed is bevallen via Marktplaats terecht gekomen bij een leuke Alto uit 2013 bij Eurocars! Heel vriendelijk geholpen door verkoper Ruud. Geen enkele vraag van deze a-technische alleenstaande vrouw was te veel... Bedankt Ruud voor de goede overdracht en service. Ik hoop dat ik er lang mee vooruit kan en er veel geluk mee ga hebben! Ben er tot nu toe in ieder geval super blij mee!

Hoi Monique, Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel rijplezier in de Alto! Team Eurocars Oss

Goed geholpen afspraak is afspraak

Ik heb een Audi A6 gekocht op 19 maart 2021. Week voor aankoop proefrit gemaakt, wat we hebben afgesproken is na gekomen. Netjes geholpen door Niels. We zijn zeer tevreden.

Hallo Ronald, Fijn om te horen dat Niels u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u veel rijplezier in de Audi A6! Team Eurocars Oss

Uitstekend geholpen door Dani. Eurocars biedt goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Voldoende en open informatie over de geschiedenis van de auto. De aflevering verliep snel en netjes.

Beste Jan, Goed om te horen dat Dani u netjes heeft kunnen helpen. Dank voor uw positieve review. Team Eurocars Oss

Havenstraat 28

5347KK Oss

412631919

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919