Geweldige service

Al bij het eerste telefoontje om een afspraak te maken werdt ik vriendelijk te woord gestaan. En bij de afspraak werd ik ook heel netjes geholpen. Rustig een proefrit kunnen maken om de auto die ik wilde kopen goed aan te voelen. Er werdt niks opgedrongen. De keus gemaakt en binnen 4 dagen kon ik mijn nieuwe auto ophalen. En daar werdt ik ook weer netjes geholpen. De afspraken die we gemaakt hadden werden ook nagekomen. En bij thuiskomst een prachtige bos bloemen gehad. Dit bedrijf is echt SUPER!! Dani nogmaals bedankt voor je hulp.

Een betrouwbaar autobedrijf waar service nog normaal is.

Door omstandigheden online een auto moeten kopen maar bij Eurocars kan dat gewoon. Gewoon een prettige zaak om contact mee te hebben!

Beste Rob, We zijn blij om te horen dat het contact tussen ons prettig was. Wij waarderen je review en we willen je nog veel succes wensen in de toekomst. Team Eurocars Oss

Aanrader..fijne samenwerking

Wij kwamen met onze oude golf 5 die we 14 jaar gereden hadden, bij dani in oss, klikte gelijk goed korte lijnen, duidelijke taal, perfect. Ga lekker proefrijden, lekker makkelijk. En terug waren wij het in n paar duidelijke woorden samen eens! Oude ingeruild en nieuwe wordt netjes thuisbezorgd. Dani de verkoper is n nuchtere hollandse kerel die het spelletje snapt ! Nieuwe golf 7 supernetjes afgeleverd! Enorm blij mee . 100 punten! Dani namens ons dank je wel voor de snelle service!! En voor de bos bloemen !!

Beste Herman, Bedankt voor je review en je complimenten over Dani, we waarderen het echt. Wij willen je nog veel succes wensen met je nieuwe Golf 7. Mocht u vragen hebben kunt u altijd met ons contact opnemen. Team Eurocars Oss

Super service!!

We hebben onze Volkswagen golf station in januari gekocht bij jullie. Helaas was er iets met de olie en konden we meteen terug komen waardoor de auto weer helemaal nagekeken werd en uiteindelijk de nodige onderdelen werden vervangen waardoor we weer fijn en veilig kunnen rijden. Dit was allemaal kosteloos en we kregen ook nog eens een leenauto! Dat noem ik nog eens service !!! Bedankt Niels wat top geregeld! Groetjes Fam. Silawanebessy

Super bedrijf

Super geholpen door Rudolf Reinders Folmer bij aflevering van onze auto bij thuiskomst nog mooie bos bloemen bezorgt gekregen bedankt eurocars

Niets is ze teveel.

Wij hadden interesse in een zwarte Renault Clio. Deze had Dani bij aankomst keurig voor ons buiten gezet. Eenmaal in de snoepwinkel aangekomen werd onze aandacht getrokken op een blauwe Renault Clio. Ook deze werd ter plekke door Dani buiten gezet voor een proefrit. Na een geslaagde proefrit stonden wij onder het genot van een kop koffie even te wachten en werd onze aandacht getrokken op een Renault Captur. Ondanks zijn drukke agenda werd ook deze auto door Dani klaargezet voor een proefrit. Ook deze proefrit was geslaagd. Voor beide auto's een offerte met een mooie prijs ontvangen en de dag erna besloten om voor de Renault Captur te gaan. De auto werd keurig aan de deur in Tilburg afgeleverd. Wat een service! Samengevat : geen opdringerige verkoop , mooi aanbod van auto's met mooie prijzen, de klant staat centraal (niets is ze teveel ), goede communicatie. Oh ja.....de mooie bos bloemen was ook zéér attent. De enige waarschuwing welke wij willen geven is dat het een snoepwinkel is. Zoveel mooie jong gebruikte auto's .....

Beste Harry, We willen je bedanken voor je review. We vinden het fijn om te horen dat de service naar wens was. Nogmaals een bedankje dat je voor ons hebt gekozen. We wensen je nog veel succes met je nieuwe auto. Team Eurocars Oss

Top bedrijf.

Mooie Audi Q3 gekocht volgens afspraak keurig afgeleverd. Kom je thuis, staat er nog een mooi boeket bloemen op je te wachten. Dani bedankt en tot een volgende keer.

Beste Jan, Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je blij bent met de mooie Q3. Wij wensen je veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Auto gekocht

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Eurocars. 2 weken geleden ging ik langs voor een testrit en kort erna meteen de auto gekocht. Het klaarzetten van de auto duurde wat langer omdat de auto pas was geïmporteerd maar in die tijd stonden ze wel altijd klaar voor vragen. Gister mijn auto opgehaald en ben er zeer tevreden mee! Nogmaals bedankt!

Beste Kubilay, Fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe auto. Wij wensen je nog veel succes en veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Had via internet een afspraak voor een proefrit gemaakt met Dani. Toen we bij Euro Cars aankwamen zagen we de auto al buiten klaarstaan, na ontvangst met een kopje koffie en wat uitleg over de auto, zijn we gaan proefrijden in onze VW T-Roc. In die tussentijd ging Dani met een monteur onze inruil auto inspecteren. Toen we na een uitgebreide proefrit terug kwamen waren mijn vrouw en ik zeer enthousiast over deze auto. Dani had inmiddels ook voor ons, een zeer interessante inruil prijs voor onze Opel. De deal was snel gemaakt. Groot was de verrassing dat er enkele dagen later, nadat we de VW T-Roc hadden opgehaald, een grote bos bloemen bij ons thuis werd bezorgt via Top Bloemen.nl namen Euro Cars.

Beste Evert, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan met de inruil van uw Opel. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Mooie auto gekocht!

Fijne ervaring met Eurocars Oss gehad! De auto wordt bij je thuis bezorgd. Bij het schoonmaken was er iets mis gegaan, maar dit werd snel opgelost. Fijn dat jullie zo snel handelen en meedenken. Daarnaast wordt er ook snel op berichten en of telefoontjes gereageerd!

Beste Romy, Hartelijk dank voor uw review op onze service. Fijn om te horen dat het probleem snel was opgelost. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Team Eurocars Oss

Mensen die in Oplossingen denken is wat je bij het team van EuroCars gaat vinden

Na een aantal weken van getouwtrek mag ik zeggen dat ik super tevreden ben met de dienstverleningen van deze heren. De vakkundigheid en zeker de empathie die ze met mensen hebben geeft EuroCars het gevoel dat je bij de juiste partij bent beland. Het feit dat een bedrijf kan toegeven wanneer iets niet goed is gegaan en jou zodanig tegemoet komen dat je met een glimlach van oor tot oor je nieuwe auto instapt noem ik echte service. Igmar zei tegen mij: "Het gaat niet over de auto die we jou leveren maar over het gevoel die we bij je achterlaten. Petje af voor jou en al jouw collega's en leuk jullie allemaal te hebben ontmoet. Keep up the good work! Izzy Martis

Werkelijk een top ervaring!

Binnen 24u een auto gekocht, online, zonder bij de auto te zijn gaan kijken. Dat was iets wat mijn vrouw en ik nog nooit hadden gedaan maar in deze covid periode moet je iets. Ik heb contact gehad met verkoper Ruud, dit contact verliep zeer prettig en hij kon al mijn vragen beantwoorden. In eerste instantie zouden we de auto zakelijk aanschaffen dus Ruud had alle papieren netjes in orde gemaakt maar de volgende dag besloten we toch om de auto prive aan te schaffen, dit was allemaal geen probleem en Ruud maakte netjes de papieren op voor een prive koop. De auto zou een beurt krijgen en we kregen er 6 maanden garantie bij, tevens wordt de auto bij ons thuis bezorgd. Wat klonk dat allemaal goed en in de praktijk was het niets minder waar. De auto werd 5 dagen na het sluiten van de koop netjes en gepoetst afgeleverd voor de deur van ons huis. Wat een service! En dan een paar dagen later wordt er nog een prachtige bos bloemen afgeleverd met een bedankje voor het vertrouwen en de aankoop van de auto. Ik heb enkel positieve woorden voor dit bedrijf. Ruud heeft ons ontzettend goed geholpen en de auto is exact zoals beschreven. Wij zijn er blij mee!

Super goed geholpen

Contact gehad met niels, heel vriendelijk en het was allemaal heel soepel verlopen! Super blij met de volkswagen polo!

Beste Charissa, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe met de Volkswagen Polo en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Gisteren hebben we na een uitgebreide informatieinwinning en proefrit een mooie SEAT Mii Electric gekocht. We werden prima geholpen. De administratieve afhandeling ging ook vlot zodat we direct een aanvraag konden doen voor de nieuwe subsidie regeling voor elektrische auto's.

Beste Harrie, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe in jullie nieuwe Seat Mii Electric en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Vandaag auto opgehaald vorige week een rondje gelopen door de showroom en die zelfde avond tel koop gesloten super nette auto en keurig afgeleverd in een paar dagen Het was voor mijn niet in de buurt , maar het ritje was het zeker waard . mijn mening , hier kunt u gerust u auto kopen bedankt heren

Beste Arnoud, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Een aantal weken geleden mijn mini gekocht bij Eurocars en had meteen een goed gevoel bij deze mensen!! Dani was erg vriendelijk en behulpzaam en vooral duidelijk, daar hou ik van. Aanrader om hier je auto te kopen!

Beste Annelies, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

wij kochten er onze gezinsauto , maar ook de auto voor onze dochter.

Beste LACW Ouwens, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Bij Eurocars kun je gerust een auto online kopen!

Wij hebben een mooie bmw uit 2020 gekocht bij Eurocars! Omdat wij in Groningen wonen hebben we eerst telefonisch en per e-mail ons laten voorlichten door het verkoopteam. Zij gaven ons veel vertrouwen en hebben de auto ongezien (!) gekocht en dat viel niet tegen, …sterker: wat een mooie auto ( gebracht!) stond er vrijdag te blinken voor ons huis! …vraag naar Dani of Ruud van het verkoopteam en het komt helemaal voorelkaar!

Beste Hans, Bedankt voor deze hele mooie review en het compliment voor de mannen. Veel rijplezier met de BMW. Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Klantvriendelijk en uitstekende service

Verkoper neemt de tijd voor je als klant. Auto wordt netjes aan je afgeleverd. Auto kreeg nieuwe apk en grote beurt voor levering. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf!!!

Beste Leanne, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe en we helpen jullie een volgende keer graag weer! Veel veilige kilometers gewenst! Team Eurocars Oss

Prettige service en klantvriendelijk

Wij zagen een mooie Nissan Qashqai staan op de site van Eurocars Oss en hebben direct gebeld en gezegd dat wij met 1 uurtje er zouden zijn. Niels heeft de auto voor ons klaar gezet en toen wij aankwamen, konden wij direct een proefrit maken. De auto beviel goed en wij hebben de auto gekocht. Eurocars heeft netjes de opleverpunten uitgevoerd. Toen wij de auto kwamen ophalen (eerder dan gepland) stond die keurig gepoetst klaar. Er waren nog 2 kleine restpuntjes, maar ook die werden goed en snel opgelost. Na een week kregen wij een bloemetje thuis gestuurd, als felicitatie voor de aankoop van onze auto. Heel leuk en niet verwacht. Hebben wij zeer gewaardeerd. Voor ons een prima autobedrijf, waar eerlijk en deskundig wordt gewerkt. Als wij weer toe zijn aan een andere auto, gaan we zeker weer naar Eurocars Oss!

Beste Marco, Bedankt voor deze hele mooie review. Wij wensen jullie veel rijplezier toe in de Nissan Qashqai en we helpen jullie een volgende keer graag weer verder! Team Eurocars Oss

Vriendelijke, deskundige verkoper

Dani van Doorn heeft ons geholpen met de koop van een occasion. Hij was heel vriendelijk, rustig en wist waar hij het over had. We zijn heel tevreden over de deal die we hebben gemaakt. De auto zag er bij aflevering uit als nieuw. Echt top.

Beste Gert, Bedankt voor de positieve review en het compliment voor Dani. Fijn om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw auto. Team Eurocars Oss

Vriendelijk personeel, goede uitleg.

Via uitgebreide site auto uitgezocht en meteen proefrit gepland. Na proefrit meteen geslaagd. Nette aflevering.

Beste Jack, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel rijplezier toe. Team Eurocars Oss

Snelle en goede service

We kwamen kijken voor een Opel Corsa. Een paar dagen later een afspraak gemaakt voor een proefrit en de auto stond al helemaal gepoetst klaar, zodat we m gelijk mee konden nemen. Omdat we niet uit de buurt komen was dit heel fijn, zodat we niet weer terug hoefde te gaan om de auto eventueel op te halen. Hele fijne en snelle service! En een hele fijne, mooie auto gekocht! Super lief nog een bloemetje opgestuurd gekregen de volgende dag

Beste Amber, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat het kopen van een auto bij ons naar wens is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe in de Opel Corsa. Team Eurocars Oss

Super geholpen en een prachtige wagen gekocht

We kwamen op een zaterdag om alleen te kijken maar we werden zo goed en op een fijne manier geholpen dat we een paar testrondjes later een auto gekocht hebben. Je wordt persoonlijk en vriendelijk geholpen tijdens de zoektocht naar een auto.

Beste Rick, Bedankt voor deze review. Fijn dat onze persoonlijke service u zo goed is bevallen. Wij wensen u veel veilige kilometers toe! Team Eurocars Oss

Fijne communicatie

Na wat onderhandelingen uiteindelijk tot een deal gekomen met verkoper Ruud. Hele fijne communicatie en snelle reacties op onze vele vragen.. Na 2 weken wachten vandaag de auto opgehaald. Wij hebben een betrouwbaar gevoel bij Eurocars waar we gehoord werden. Bedankt!

Beste Ronald en Renata, Wat fijn om te horen dat onze service jullie goed is bevallen, en dat Rudolf jullie goed heeft kunnen helpen. Wij bedanken u voor uw aanbeveling. Team Eurocars Oss

Havenstraat 28 5347KK Oss

412631919

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919