Super fijn

Ik heb bij eurocars mijn aller 1e auto gekocht. Ik heb het ervaren als heel fijn om dit bij deze mooie zaak te mogen doen. Ik heb erg goede service gehad van Noa van der Meer. Aanrader!

Echt top!

Erg vriendelijk en eerlijk, zeer professioneel en goede service. Na het kopen van de auto ook nog een bos bloemen opgestuurd gekregen!

Eerlijk, vriendelijk en uitstekende service!

Zowel de verkopers als de werkplaats team Oss levert uitstekende service, zeer professioneel en vriendelijk. Eerst volgende autodeal zal weer hoogstwaarschijnlijk zijn met Eurocars.

Goede Service

Helaas was het, vanwege gezondheidsklachten, niet mogelijk een proefrit te gaan maken op locatie. Marcel opperde de mogelijkheid om de auto online te kopen ( kende het type auto van eerdere proefritten) Ondanks dat ik het spannend vond, heb ik ermee ingestemd en werden documenten, foto’s gedeeld over de status en historie. De auto moest nog een beurt krijgen, waar preventief de remmen voor en achter vernieuwd werden, ook werden er conform afspraak 4 all weather banden opgezet. De auto werd netjes op de afgesproken dag geleverd. Als extra verassing, kwam een bloemetje, om veel rijplezier te wensen.

Goede ontvangst en service door Dani Alle puntjes volgens afspraak opgelost voor levering! Bij thuiskomst een mooie bos bloemen ontvangen! Dat is toch een leuke verrassing.

Positieve ervaring

Onlangs voor de eerste keer een auto bij jullie gekocht. Ontvangst was hartelijk en de deal was snel gesloten. Tot nu toe erg tevreden met de auto. Enig minpunt is dat ik lees dat iedereen blijkbaar bloemen krijgt en wij niks gehad hebben. Verder tevreden.

Zeer tevreden over de service.

Niels Harmsen, bedankt voor de fijne service en de mooie auto.

Beste Abdi, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat onze service naar wens was. Veel succes verder. Team Eurocars Oss

Prettige ontvangst in Oss

Eerlijk en oprecht gesprek met Marcel, openhartig en afspraak is afspraak. Deze worden dan ook zorgvuldig nagekomen. Onverwacht thuis nog een mooie bos bloemen in ontvangst mogen nemen. Wat ons betreft zeker een aanrader voor iemand die op zoek is naar een (nieuwe) auto.

Beste Ruud, We willen je bedanken voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. We willen je nog veel succes wensen verder. Team Eurocars Oss

Positieve ervaring bij koop en inruil.

Prettige ontvangst en deskundig geholpen door Noa. Ook de verdere afhandeling bij de inruil was zeer goed. Met andere woorden: Kan dit bedrijf aanbevelen bij zowel koop als verkoop .

Beste Jan, Fijn om te horen dat je ons bedrijf goed vind in onze service. We willen je bedanken voor het schrijven van de review en willen je nog veel succes wensen verder. Team Eurocars Oss

Goede ontvangst op de locatie in Oss. Eerlijk en oprechte verkoper (Marcel), doet wat hij zegt en komt de afspraken na. Een aanrader voor iedereen om hier een auto te kopen. Mochten wij in de toekomst op zoek zijn naar een andere auto, komen wij zeker terug bij Eurocars.

Beste Antoon, We vinden het fijn dat je goed bent geholpen bij ons. We willen je veel veilige kilometers toewensen. We zullen je in de toekomst weer zo vriendelijk ontvangen mocht je terugkomen. Team Eurocars Oss

scherpe prijzen zonder in te boeten op service en kwaliteit.

Afgelopen week mijn auto ingeruild op een, voor mij, nieuwe Audi Q2. Omdat de auto's zo scherp geprijsd zijn verwachte ik een heel laag bod voor mijn oude auto. Dit bleek ongegrond. Goed bod gekregen voor mijn auto. Dus na een weekje bedenktijd genomen te hebben de auto gekocht. Prettige verkoper met verstand van zaken. Niet opdringerig en duidelijke afspraken over de prijs. Geen ellenlange onderhandeling en nog het idee hebben dat je teveel betaald hebt. Je krijgt een bod op je auto en dat is t. Auto is afgeleverd met beurt en volle tank. Kreeg ook nog een mooie bos bloemen. Zeker een aanrader.

Beste Erik, We willen je bedanken voor het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We willen je nog heel veel plezier wensen met je nieuwe auto. Team Eurocras Oss

Zeer klantvriendelijk en kundig

Afgelopen week wezen kijken naar de Aygo die ze te koop hadden staan. Mooie wagen, vriendelijke verkoper. Proefrit gemaakt, bakje koffie gedronken en besloten de auto te kopen, na een beurt, met 1 jaar bovag-garantie. Binnen een paar dagen kon ik de Aygo halen! Volle tank, bos bloemen. Wauw! Nog nooit mee gemaakt zo. Erg klantvriendelijk! Mijn vader had me weggebracht en ze keken meteen even mee naar wat krassen op zijn auto. Top! Heel tevreden :D

Beste Amanda, Gefeliciteerd met het aanschaffen van je nieuwe voertuig. We willen je bedanken voor het schrijven van deze review, dat waarderen we altijd. Verder nog veel plezier gewenst met je nieuwe Aygo. Team Eurocars Oss

Menselijke mensen , super Eerlijke koopprijs !, eerlijk inruilprijs Alles volgens afspraak gemaakt , ( lekkage wervel lucht inlaadklep , samen met hoofd monteur geconstateerd, en zonder gedoe meteen opgelost . Het was zeer druk dus heb ik gewacht op de nieuwe auto Zodat zij de ruimte hadden om te maken . Super mooi gepoetst , en ook van binnen het interieur, en de leren stoelen . Elke week een updating van Niels ( verkoop ) hoe de stand van zaken was , met betrekking tot reparatie, en controle van alle vloeistoffen en als extra service, na vraag van mij de airco als extra afgevuld, ja wat moet je hier nog van zeggen toch ? Heel goed en zeer vertrouwd Ook nog een mooie bos bloemen mogen ontvangen, en een mooie strik om de auto Zeer mooi En goed uit gevoerd , ook namens mijn partner Thea En ik zelf Guido top dank u wel team Eurocars in Oss

Beste Guido, Bedankt voor de prachtige complimenten voor ons. We waarderen je review heel erg en zijn dan ook zeer tevreden. We willen je nog veel veilige kilometers toe wensen. Team Eurocars Oss

Goede service en afspraken die nagekomen worden

Afgelopen week 2 Fiat 500 bij Marcel gekocht. Mooie deal met hem kunnen maken, ook bedankt voor de mooie bos bloemen die per post afgegeven werden. Tot nu toe zeer tevreden, ga zo door team Eurocars!! ;);)

Beste Iwan, Wat fijn om te horen dat je succesvol 2 nieuwe voertuigen kon kopen bij ons. We willen je nog veel veilige kilometers toe wensen. Team Eurocars Oss

Super goede service, vriendelijk personeel!

Ben goed geholpen met de koop van mijn leuke Kiatje. Super blij mee. En kan altijd terecht voor vragen.

Ik vind het echt heel goed bedrijf en heel vriendelijk mensen en eerlijk ook. Ik had helemaal van Groningen naar hun toe gereden en was echt de moeite waard. Ik heb een Kia Sportage van hun gekocht, super tevreden. Wat ik nog heel fijn vond dacht ik moet naar hun toe om te ophalen, maar wat is gebeurd dan hadden ze naar mij gebracht ah zo fijn heel erg bedankt.

Beste Dikran, Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe auto en dat we je goed geholpen hebben met de zoektocht. We wensen je nog veel succes. Team Eurocars Oss

Zonder afspraak 2 proefritjes mogen maken. Er werd echt tijd voor je genomen. Scherpe prijzen. Na aankoop een mooie bos bloemen thuis bezorgd. Prettige communicatie goede adviezen. Goede service. Aanrader.

Beste Hans, We willen je graag bedanken voor het schrijven van een review. We willen je veel veilige kilometers toe wensen en mocht je vragen hebben kan je altijd bij ons terecht. Team Eurocars Oss

Prettig geholpen door verkoper Marcel. Hij reageert gauw op mails/ telefoontjes en komt zijn afspraken na. Een mooie bos bloemen ontvangen ter felicitatie van mijn nieuwe Fiat 500. Kortom: ik kan Eurocars zeker aanbevelen! Bedankt Marcel en team Eurocars.

Beste Renske, Mooi om te horen dat je tevreden bent over je nieuwe fiat 500. we willen je graag bedanken voor de review en we wensen je nog veel succes verder. Team Eurocars Oss

Rechttoe rechtaan, professioneel

Vandaag de Renault Clio Estate opgehaald. Uitstekend geholpen door Marcel. Geen poespas, gewoon vriendelijk en duidelijk. Ik kan Eurocars iedereen aanbevelen. Enne....bedankt voor de bloemen!

Beste Hans, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe auto en met de service van Marcel. we willen je nog veel veilige kilometers toe wensen. Team Eurocars Oss

Top bedrijf in jonge occasions

Op paasdag een mooie Ford Fiesta gekocht bij Eurocars. Ik ben geholpen door Niels die al mijn vragen vakkundig heeft kunnen beantwoorden (ook naderhand telefonisch en per mail). Helaas had ik een foutmelding waarvoor ik terug ben gegaan. Ook hier heeft de deskundigheid van de chef werkplaats mij enorm verrast. Heren bedankt voor de fijne ervaring en goede zorg.

Beste Steve, fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf en dat we de foutmelding in jouw auto konden oplossen. We willen je nog veel succes wensen met je nieuwe auto. Team Eurocars Oss

Mooi Fiat500 gekocht bij Eurocars. Goed geholpen door Marcel. Prettig contact, reageerde snel op mailtjes en telefoontjes. Gemaakte afspraken zijn nagekomen en goede service! Helemaal top!

Beste Angela, Wat fijn om te horen dat je bij ons je auto hebt gekocht en dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het compliment voor Marcel. Mocht u vragen hebben kan je altijd met ons contact opnemen en proberen we je zo goed mogelijk te helpen. Verder willen je nog veel succes wensen. Team Eurocars Oss

prettig bedrijf, inruil van mijn wagen was perfect . Goede verkoper Niels Harmsen . Service heel goed. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Beste Nico, Bedankt voor je review en het compliment voor onze verkoper Niels. We willen je nog veel succes wensen verder. Team Eurocars Oss

Vriendelijk en professioneel geholpen

Ruime keuze aan luxere auto’s,scherpe prijzen en Komen gemaakte afspraken na. Betrouwbare en vriendelijke indruk.

Beste Janina, Hartelijk dank voor je review. We willen je verder nog veel succes wensen. Team Eurocars Oss

Goed geregeld!

Na mijn eerste recensie over een fijne auto die helaas een rokersgeur had (opgemerkt bij thuiskomst), ben ik gebeld door Dani, ze wilden het netjes oplossen en ik ben heel erg goed verrast over de service. Ik mag de auto neerzetten (ondanks dat ik geen afleverpakket met garantie bij de auto heb genomen) ik krijg een leenauto mee en mijn auto word een week onder handen genomen voor een behandeling. Petje af.

Beste James, We willen je bedanken voor je review. Fijn om te horen dat we je konden helpen met de rokersgeur in de auto. We willen je nog veel veilige kilometers toe wensen. Mocht je vragen hebben kan je ons altijd bereiken. Team Eurocars Oss

Toen ik reageerde op een advertentie werd er meteen gereageerd door Dani van Eurocars. Heldere en prettige informatie zonder poespas die mij meteen deed overgaan tot een proefrit. Op de afgesproken tijd en datum stond de auto netjes klaar. Eerlijke prijs ontvangen voor mijn ingeruilde auto en de deal was snel gesloten. Van het ophalen van de auto was een fijne ervaring. Grote strik op de auto! Dat voelt super! Bij thuiskomst ook nog een grote bos bloemen. Ik ben meer dan aangenaam verrast!! Eurocars Oss en Dani in het bijzonder : heel hartelijk bedankt voor de meer dan excellente service!

Beste Susanne, Hartelijk dank voor je review. Wij waarderen het wanneer onze klanten hun mening geven over onze service en communicatie. We willen je nog heel veel succes en veilige kilometers toe wensen met je nieuwe auto. Team Eurocars Oss

Over Eurocars

Eurocars, de specialist in jong gebruikte en nieuwe auto's. Alle mobiliteitsoplossingen onder een dak, vraag gerust naar een (short) lease voorstel of een financial lease tarief. We helpen u altijd snel op weg! Voor info bel: 0412-631919