We zijn hier heel leuk, spontaan en open ontvangen. Hebben dit bedrijf als heel fijn ervaren

Zojuist mijn gekochte auto opgehaald. Is de derde auto op rij die ik hier koop. Niets anders dan lof voor alles.

Prima geholpen bij occasionhuis. Leuke Fiat Grande Punto gekocht, tijdens proefrit met auto een ratelend geluid opgemerkt. Dit kenbaar gemaakt waarna dit door occasionhuis perfect is opgelost. Prijs categorie onder de 5000eur. Als je een leuke auto zoekt, zal ik zeggen breng een bezoekje aan occasionhuis... Onderhandelen over de prijs is niet mogelijk, daar hun auto\'s scherp geprijsd zijn..

voldoende, een redelijke ervaring

Saab 9-3 cabrio gekocht met garantie op motor en versnellingsbak. Heerlijke wagen, maar na 3 weken kwam er een mankement aan het licht. Er was een aandrijf as stuk. Deze is op coulance op 50-50 basis gerepareerd, dus dat is keurig opgelost.

Goede klantvriendelijke ervaring wij hebben hier al onze 3de auto gekocht en altijd veel plezier mee gehad. Hopen dat we van deze ook weer zoveel plezier gaan hebben! :-)

Enkele weken geleden hebben wij een auto gekocht bij Dealerloccasionhuis. Wat zijn we blij met deze keuze! Prima auto voor een goede prijs, netjes schoon en vriendelijk en zeer kundig personeel!! Zeker een aanrader!!!

Ontzettend goed geholpen met de keuze naar een nieuwe Auto. Verder wordt er ook goede service aangeboden. Scherpe prijzen en genoeg keus in verschillende soorten auto\'s en in bouwjaar en km stand. Je moet alleen wel van zwarte auto\'s houden, want de kleur die verkocht wordt, is veelal zwart

Aankoop van een nieuwe auto, waarbij we prettig en deskundig zijn geholpen.

Kochten een Fiat Panda 2011 100000 km. Met 6 mnd Bovag garantie. Keurige nonsense behandeling door verkoper Joel. Na proefrit werden garantievoorwaarden duidelijk toegelicht en onze verzoeken m.b.t servicebeurt vastgelegd. Communicatie was goed en adequaat. Bij de levering werden alle afspraken en de werkplaatsbon puntsgewijs doorgenomen. Auto ziet er keurig uit en rijdt vooralsnog prima. Voorlopig erg tevreden over dit bedrijf!

Ik had dit bedrijf gevonden op internet. Ik kom zelf niet uit de buurt maar omdat het er zo goed uit zag en we erg vriendelijk werden behandeld via de telefoon hebben we een bezoekje gebracht. Ik kwam kijken naar een 2e hands auto. Ik werd vriendelijk ontvangen en super goed geholpen. Het zou mijn eerste auto worden dus erg spannend. Het voelde allemaal erg goed. Alles werd eerlijk vertelt en ik kon de auto al 3 dagen laten ophalen! Echt top! Ik ben ontzettend blij met mijn auto en de goede service die we hebben gehad. Echt super!

Geholpen door Joël. Erg fijne ervaring en zeer tevreden en goede aankoop gedaan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht adverteren met een Renault Clio Diesel en Bovag garantie. Hoe toevallig dat de prijs €10,- onder de minimale Bovagprijs zit. Bij navraag moet er dus een pakket worden afgenomen. Meteen de schuld bij andere leggen. Komt door internet iedereen zoekt op de laagste prijs. Maar als ik er een tientje bijleg is het wel met Bovag, neen! We hebben op onze site nergens Bovag bij staan. De foto is met Bovag op de gevel. Op Autotrader en AutoTracks staat overal Bovag. KM van de auto is \"geen oordeel\". Heeft dus weinig de garage gezien of bij Beun de Haas geweest? Dan de distribubutieriem. Is in eigen werkplaats gedaan bij een hoger km stand als in de advertentie staat. Ook de spanrol een waterpomp mee gedaan? Geen idee moet nagevraagd. Kortom raar hé dat de consument met zoveel wantrouwen de garages benaderd..... Klacht bij de BOVAG neergelegd.

Geachte heer van Bochove, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerkingen hebben wij kritisch bekeken en aangepast waar het kon. De vraagprijs is aangepast, zodat de norm van de BOVAG grens in orde is. Het km stand verschil is ontstaan na een proefrit en niet in de advertentie aangepast, waardoor uw opmerking over de distributieriem terecht is. Zoals U kunt lezen in onze eerdere reviews zijn wij zo transparant mogelijk naar onze klanten en hebben wij zeer veel tevreden ambassadeurs in ons bestand. Immers is de klant nog steeds koning bij ons. Langs deze weg nodigen wij u van harte uit voor een persoonlijk gesprek over de aanschaf van een nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Dealeroccasionhuis

henrie janssen klusbedrijf ik ben vriendelijk ontvangen deskundig geholpen als duidelijk uit gelegd met een kopje koffie en duidelijk op papier en de auto zeer netjes gepoetst van binnen en buiten voor de aflevering ik ben zeer tevreden

Prima service.

Top service. Vriendelijke personeel, geen hard sell. Ik zal zeker terug gaan in de toekomst. Bedankt Joel.

Ik ben goed geholpen door het personeel, waarbij hij ook alle tijd voor mij nam. In één woord: super.

Prima..vlot en netjes.

voldoende, een redelijke ervaring

prima geholpen. auto afgeleverd volgens afspraak

We hebben een auto gekocht bij dealer occasionhuis, we zijn goed geholpen door de verkoper. Ze nemen de tijd voor je. We zijn er erg blij mee.