• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden hebben wij een auto gekocht bij Dealerloccasionhuis. Wat zijn we blij met deze keuze! Prima auto voor een goede prijs, netjes schoon en vriendelijk en zeer kundig personeel!! Zeker een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goed geholpen met de keuze naar een nieuwe Auto. Verder wordt er ook goede service aangeboden. Scherpe prijzen en genoeg keus in verschillende soorten auto\'s en in bouwjaar en km stand. Je moet alleen wel van zwarte auto\'s houden, want de kleur die verkocht wordt, is veelal zwart

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop van een nieuwe auto, waarbij we prettig en deskundig zijn geholpen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kochten een Fiat Panda 2011 100000 km. Met 6 mnd Bovag garantie. Keurige nonsense behandeling door verkoper Joel.\r\nNa proefrit werden garantievoorwaarden duidelijk toegelicht en onze verzoeken m.b.t servicebeurt vastgelegd. Communicatie was goed en adequaat. Bij de levering werden alle afspraken en de werkplaatsbon puntsgewijs doorgenomen. Auto ziet er keurig uit en rijdt vooralsnog prima. Voorlopig erg tevreden over dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had dit bedrijf gevonden op internet. Ik kom zelf niet uit de buurt maar omdat het er zo goed uit zag en we erg vriendelijk werden behandeld via de telefoon hebben we een bezoekje gebracht. Ik kwam kijken naar een 2e hands auto. Ik werd vriendelijk ontvangen en super goed geholpen. Het zou mijn eerste auto worden dus erg spannend. Het voelde allemaal erg goed. Alles werd eerlijk vertelt en ik kon de auto al 3 dagen laten ophalen! Echt top! Ik ben ontzettend blij met mijn auto en de goede service die we hebben gehad. Echt super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geholpen door Joël. Erg fijne ervaring en zeer tevreden en goede aankoop gedaan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht adverteren met een Renault Clio Diesel en Bovag garantie. Hoe toevallig dat de prijs €10,- onder de minimale Bovagprijs zit. Bij navraag moet er dus een pakket worden afgenomen. Meteen de schuld bij andere leggen. Komt door internet iedereen zoekt op de laagste prijs. Maar als ik er een tientje bijleg is het wel met Bovag, neen! We hebben op onze site nergens Bovag bij staan. De foto is met Bovag op de gevel. Op Autotrader en AutoTracks staat overal Bovag. KM van de auto is \"geen oordeel\". Heeft dus weinig de garage gezien of bij Beun de Haas geweest? Dan de distribubutieriem. Is in eigen werkplaats gedaan bij een hoger km stand als in de advertentie staat. Ook de spanrol een waterpomp mee gedaan? Geen idee moet nagevraagd. Kortom raar hé dat de consument met zoveel wantrouwen de garages benaderd..... Klacht bij de BOVAG neergelegd.

Geachte heer van Bochove, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerkingen hebben wij kritisch bekeken en aangepast waar het kon. De vraagprijs is aangepast, zodat de norm van de BOVAG grens in orde is. Het km stand verschil is ontstaan na een proefrit en niet in de advertentie aangepast, waardoor uw opmerking over de distributieriem terecht is. Zoals U kunt lezen in onze eerdere reviews zijn wij zo transparant mogelijk naar onze klanten en hebben wij zeer veel tevreden ambassadeurs in ons bestand. Immers is de klant nog steeds koning bij ons. Langs deze weg nodigen wij u van harte uit voor een persoonlijk gesprek over de aanschaf van een nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Dealeroccasionhuis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf henrie janssen klusbedrijf \r\nik ben vriendelijk ontvangen deskundig geholpen als duidelijk uit gelegd met een kopje koffie en duidelijk op papier en de auto zeer netjes gepoetst van binnen en buiten voor de aflevering ik ben zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Vriendelijke personeel, geen hard sell. Ik zal zeker terug gaan in de toekomst. Bedankt Joel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben goed geholpen door het personeel, waarbij hij ook alle tijd voor mij nam.\r\n\r\nIn één woord: super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima..vlot en netjes.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima geholpen. auto afgeleverd volgens afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een auto gekocht bij dealer occasionhuis, we zijn goed geholpen door de verkoper. Ze nemen de tijd voor je. We zijn er erg blij mee.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en goed geholpen, de thuis breng service is goed geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel bedrijf met vriendelijke en deskundige bediening. Groot assortiment goede jonge occasions voor aantrekkelijke prijzen. No noncense en vaste prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Joelle doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Alles was snel geregeld en afspraken zijn nagekomen. Vriendelijk personeel en de dame van de receptie (volgens mij Laura)zocht meteen een oplossing toen er wat vragen waren maar Joelle er niet was. Super fijn allemaal.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige, behulpzame en geduldige mensen met verstand van zaken. En omdat ze verstand van zaken hebben had ik graag wat meer uitleg gehad over de auto die ik gekocht heb. De handleiding ontbrak waardoor ik nu zelf alles moet uitzoeken. Maar over het algemeen ben ik positief over de manier waarop ik geholpen ben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne communicatie vooraf en transparante afhandeling. Bij het ophalen van de auto wordt er echt de tijd voor je genomen en verlaat je met een goed gevoel e garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht. Deze had kort na aankoop een mankement. Direct afspraak kunnen maken voor reparatie. Snelle service, leenauto meegekregen, netjes afgehandeld. Aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt er vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer te spreken ben over mijn ervaring met dit bedrijf. Ik zocht een auto in een bepaald budget en ik werd aangenaamd verrast dat dit bedrijf voor mijn budget ook auto\'s te koop had. Uitermate netjes behandeld en beloftes die mij werden gedaan, ook nog eens waar gemaakt. Ik kom zeker nog terug voor een toekomstige auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring met dit bedrijf.\r\nIk werd goed en deskundig geholpen.\r\nPersoneel wist waar ze het over hadden.