keurig netjes te woord gestaan

afgelopen weekend auto gekocht. alles verlopen volgens afspraak. Niels heeft ons keurig netjes te woord gestaan. prima bedrijf.

Goede service en groot assortiment

Je vindt een groot assortiment bij Eurocars. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt duidelijk en transparant uitgelegd. Ik ben erg blij met mijn Ford Focus. Hartelijk dank voor alle hulp & service, Niels!

Fijne ervaring

Eurocars is een professionele organisatie waarbij ik netjes geholpen ben. Het is de moeite waard om nog eens terug te komen.

Vriendelijk personeel, goede service, zeer tevreden

Vriendelijk personeel, goede service, zeer tevreden.

Klantvriendelijk, goede service.

Auto's zijn scherp geprijsd, keurige zaak en personeel. Je wordt geheel vrijblijvend geadviseerd. Behulpzaam. Wij voelden ons niet verplicht / geen druk om te kopen. Als je een pakket afneemt, wordt zelfs je auto keurig netjes voor de deur afgeleverd. Zelfs als je in een andere provincie woont.

Superscherp en snel

Binnen 6 uur auto ingeruild en met nieuwe weggeven tegen een scherpe prijs

Transparant, vriendelijk

Vandaag mijn Polo opgehaald. Je vindt een groot assortiment bij Eurocars. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt duidelijk en transparant uitgelegd. Ik ben erg blij met mijn Volkswagen. Hartelijk dank voor alle hulp & service, Niels!

Goede service en afhandeling

Nette Fiat 500 gekocht bij Eurocars in Oss, vriendelijk geholpen, zou zeker bij volgende aankoop aan deze zaak denken.

goede service en afhandeling

Onze 1e auto een citroen C1 gekocht bij Eurocars. We zijn goed en vriendelijk geholpen. Volgende keer zou ik daar weer gaan kijken.

Goede afhandeling en service

Onlangs een Mini bij Eurocars gekocht. We werden zeer vakkundig geholpen. Ik zal zeker mensen adviseren om bij Eurocars een auto te kopen.

Top service en zeer klantvriendelijk!

Mijn allereerste auto gekocht bij Eurocars Oss en de service was top. Personeel is enorm klantvriendelijk en hebben veel geduld. Geen vraag over de auto is te gek en je voelt je echt gehoord. Ik raad Eurocars Oss zeker aan bij kennissen en vrienden!

Vriendelijk behulpzaam personeel en alles super snel geregeld! Heel blij met mijn vw polo!

Erg vriendelijk personeel en een top kwaliteit aan auto’s! Al een aantal weken heel veel plezier aan mijn nieuwe auto.

Goede service en kwaliteit! Mijn bedrijfsbus heb ik bij Eurocars gekocht en ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

gebeld voor een occaision,goed gesprek. bij aankomt nette behandeling en ontvangst. samen naar de auto gekeken en onderhandeld,wat tot een leuke prijs heeft geleidt. vandaag de auto opgehaald en keurig weg kunnen rijden. TOP BEDRIJF

Kort en krachtig! Een snoepparadijs

Wij zijn uitermate tevreden over de Citroen Berlingo bestelauto die we onlangs bij Eurocars gekocht hebben. De service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid is top! Sindsdien hebben we Eurocars al een paar keren kunnen aanraden bij geinteresseerden voor een tweedehands nette auto. Wij zijn door Ruud geholpen en we willen hem een dikke pluim geven! Succes met jullie bedrijf. Ivar en Ria

Vriendelijk en doeltreffend geholpen

Vanmorgen m\'n auto opgehaald voor een mooie prijs en goede service gekregen. Alles is gegaan hoe het afgesproken was. Ben zeer tevreden. Aardige verkoper die mij geholpen heb. Het bedrijf beveel ik zeker aan. Groetjes

voldoende, een redelijke ervaring

Tot 2x interesse gehad in een Fiat 500. Elke keer moest je dezelfde dag beslissen tot koop, omdat de auto anders naar hun leasemaatschappij ging. Voor de in te ruilen auto krijg je erg weinig terug.

• Deskundigheid N.v.t.

Geachte heer Koopmans, Hartelijk dank voor uw feedback. De klant bepaald altijd zelf wanneer de koopbeslissing genomen wordt. Helaas komt het te vaak voor dat de auto dezelfde dag nog verkocht wordt aan een andere partij. Wij bespreken dit daarom liever tijdens het gesprek in de showroom. Hierdoor proberen wij de teleurstellingen te voorkomen. Wij zullen daarom kijken hoe we dit beter kunnen uitleggen voor de toekomst. Met vriendelijke groet. Team Dealer occasionhuis

super snel vriendelijk en top contact gehad. Elke vraag werd snel beantwoord.