Goede afhandeling en service

Onlangs een Mini bij Eurocars gekocht. We werden zeer vakkundig geholpen. Ik zal zeker mensen adviseren om bij Eurocars een auto te kopen.

Top service en zeer klantvriendelijk!

Mijn allereerste auto gekocht bij Eurocars Oss en de service was top. Personeel is enorm klantvriendelijk en hebben veel geduld. Geen vraag over de auto is te gek en je voelt je echt gehoord. Ik raad Eurocars Oss zeker aan bij kennissen en vrienden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk behulpzaam personeel en alles super snel geregeld! Heel blij met mijn vw polo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk personeel en een top kwaliteit aan auto’s! Al een aantal weken heel veel plezier aan mijn nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en kwaliteit! Mijn bedrijfsbus heb ik bij Eurocars gekocht en ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebeld voor een occaision,goed gesprek.\r\nbij aankomt nette behandeling en ontvangst.\r\nsamen naar de auto gekeken en onderhandeld,wat tot een leuke prijs heeft geleidt.\r\nvandaag de auto opgehaald en keurig weg kunnen rijden.\r\nTOP BEDRIJF

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort en krachtig!\r\nEen snoepparadijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn uitermate tevreden over de Citroen Berlingo bestelauto die we onlangs bij Eurocars gekocht hebben.\r\nDe service, klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid is top! Sindsdien hebben we Eurocars al een paar keren kunnen aanraden bij geinteresseerden voor een tweedehands nette auto.\r\nWij zijn door Ruud geholpen en we willen hem een dikke pluim geven! Succes met jullie bedrijf. Ivar en Ria

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en doeltreffend geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen m\'n auto opgehaald voor een mooie prijs en goede service gekregen. Alles is gegaan hoe het afgesproken was. Ben zeer tevreden. Aardige verkoper die mij geholpen heb. Het bedrijf beveel ik zeker aan. Groetjes

voldoende, een redelijke ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot 2x interesse gehad in een Fiat 500. Elke keer moest je dezelfde dag beslissen tot koop, omdat de auto anders naar hun leasemaatschappij ging.\r\nVoor de in te ruilen auto krijg je erg weinig terug.

Geachte heer Koopmans, Hartelijk dank voor uw feedback. De klant bepaald altijd zelf wanneer de koopbeslissing genomen wordt. Helaas komt het te vaak voor dat de auto dezelfde dag nog verkocht wordt aan een andere partij. Wij bespreken dit daarom liever tijdens het gesprek in de showroom. Hierdoor proberen wij de teleurstellingen te voorkomen. Wij zullen daarom kijken hoe we dit beter kunnen uitleggen voor de toekomst. Met vriendelijke groet. Team Dealer occasionhuis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super snel vriendelijk en top contact gehad. Elke vraag werd snel beantwoord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn hier heel leuk, spontaan en open ontvangen. Hebben dit bedrijf als heel fijn ervaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist mijn gekochte auto opgehaald. Is de derde auto op rij die ik hier koop. Niets anders dan lof voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen bij occasionhuis. Leuke Fiat Grande Punto gekocht, tijdens proefrit met auto een ratelend geluid opgemerkt. Dit kenbaar gemaakt waarna dit door occasionhuis perfect is opgelost. Prijs categorie onder de 5000eur. Als je een leuke auto zoekt, zal ik zeggen breng een bezoekje aan occasionhuis... Onderhandelen over de prijs is niet mogelijk, daar hun auto\'s scherp geprijsd zijn..

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saab 9-3 cabrio gekocht met garantie op motor en versnellingsbak. Heerlijke wagen, maar na 3 weken kwam er een mankement aan het licht. Er was een aandrijf as stuk. Deze is op coulance op 50-50 basis gerepareerd, dus dat is keurig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede klantvriendelijke ervaring wij hebben hier al onze 3de auto gekocht en altijd veel plezier mee gehad. Hopen dat we van deze ook weer zoveel plezier gaan hebben! :-)

Over Eurocars