Goede instikteurs

Fijne rijschool die eerlijk en betrokken is.

Leuke rijschool met een "Top" instructeur! Instructeur Nordin nam de tijd en moeite om e.e.a. uit te leggen en te herhalen. Mocht ik ooit weer gaan lessen dan zou ik zo weer les van hem willen hebben.

Flexibel en effectief

Via Verkeersschool Metro vandaag in één keer mijn rijbewijs gehaald. Ik ben erg tevreden met de effectiviteit en flexibiliteit van deze rijschool. Rijinstructeur Jules heeft mij goed geholpen: relaxed waar het kon, streng wanneer het moest. Dank voor de leuke gesprekken in de auto Jules.

Bedankt

Zeer leerzaam en altijd gezellig

Mijn ervaring met Metro was zeer leerzaam. Mijn rij-instructeur Jules legde alles goed en duidelijk uit, wat zeker in het begin een life-saver is. Daarnaast was het ook altijd gezellig in de auto met leuke gesprekjes en een goede dosis humor. Kortom, een zeer geslaagde tijd en zeker een aanbeveling!

Ik raad het aan

Ik raad deze rijschool zeker aan personeel zeer vriendelijk en zeker mij rij instructeur hj leg alles heel duidelijk uit ik kom zeker terug voor mijn motor rijbewijs

Heerlijke lessen met een geweldige instructeur

Alle lessen AVB en AVD voor de motor gehad van Nordin. Nordin is kritisch, maar weet dit te variëren met complimenten, uitdagingen, afwisseling in het rijden en oefenen en je hierbij uit te dagen je uit je comfortzone te stappen. Nordin geeft vertrouwen tijdens de lessen om je zelfverzekerder te laten rijden. Nordin laat op een goede manier merken als er wat mis gaat, waarbij leren en ontspannen tijdens de lessen goed wordt afgewisseld. Nordin is eerlijk in zijn feedback naar de cursist en laat merken dat hij maar 1 doel heeft, en dat is het slagen van de cursist. De rijschool zelf is een fijne rijschool met een goede sfeer, leuke en gezellige werknemers waar altijd een babbeltje mee gehouden kan worden.

Top rijschool , Tony en Ron zijn de beste , Andere ook goed

Ik heb CE van het eerste keer gehad Tony ging alles duidelijk uitleggen van 0 Tot 10 , super goed school

Top rijschool, zeer betrokken.

Hele goede rijschool. Instructeur Derya is een zeer aardige en betrokken man. Ook de rest van de medewerkers, van balie tot eigenaar doen echt hun best voor je. Ook het materiaal is zeer goed. Top, ga zo door.

Een emotionele ervaring

Mijn ervaring met de rijschool Metro was een uitdaging. Een om nooit te vergeten ! Begon met Chantal p de schakel , ze heeft me wel leren rijden maar te lang met schakel gereden. Daarna kreeg in Ernst. Ik ging toen over op de automaat en dat veranderde mijn rijstijl. Hij is een apart figuur kan ik je wel stellen maar al snel kreeg ik Ali. Toen ik Ali voor het eerst mee maakte gingen we elkaar leren kennen en voornamelijk leren rijden in een automaat. Ik heb enorm veel geleerd van Ali , hij is rustig legt situaties goed uit en hij blijft enorm rustig Heel prettig om als rij instructeur te hebben. Al doe je de zelfde dingen paar keer fout hij blijft rustig en legt goed uit. Ik ben enorm blij dat ik Ali hebt leren kennen om naar het eindstreep te trekken om je rijbewijs te halen. Bedankt Ali voor alles. De Metro rijschool is een hele goede. Je kan alles bespreken met ze , zijn klant vriendelijk en ze willen dat hun leerlingen gaan slagen om welke rijbewijs je wilt gaan halen. Ik zo de mensen die dit leest aanraden om naar metro te gaan en te halen wat je wilt. Ze geven je advies en wat je nodig hebt voor stoffen die je nodig te hebben om te slagen voor een rijbewijs. Ondanks Chantal en Ernst heb ik de metro zeer goed ervaren Heel erg bedankt metro dat ik nu mijn rijbewijs hebt gehaald. Groet Michel van breugelen

Bedankt voor alles. Goede uitleg en begeleiding.

Zeer goed gelest bij George!!

Ik heb een hele goede ervaring gehad met George als mijn rij instructeur. George is heel toegankelijk, houd zich aan zijn afspraken en weet veel over zijn vakgebied. Tijdens de lessen kon ik het heel goed vinden met George en ik kon altijd bij hem terecht voor als ik vragen had over de lessen of de komende theorie/praktijkexamens. Als je veel wilt leren maar in de tussentijd het ook nog gezellig wilt hebben tijdens je rijlessen dan zijn verkeersrijschool metro en rij instructeur George een hele goede keuze. Al met al een hele goede ervaring gehad :)

Duidelijke en goede lessen

Afgelopen Oktober begonnen met lessen bij instructeur George. Goede lessen gehad en alles was altijd duidelijk. George blijft rustig en doorloopt alle stappen met je. Hij was flexibel met het inplannen van de lessen en ben er daardoor gauw doorheen gerold. Vervolgens mijn theorie en examen in een keer behaald! Al met al een goede ervaring en zeker een aanrader.

Fantastische rijschool

Wil jij je motor halen dan moet je bij nordin zijn bij rijschool metro

In 3 maanden tijd C en CE behaald bij Metro! Zonder enige kennis of ervaring heb ik alle hulp gekregen van de instructeurs, allen zijn heren met een goed gevoel voor humor, passie voor het lesgeven en vooral duidelijk in het geven van goede lessen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle mooie en leerzame lessen.

Fantastisch!!!

Mijn rijbewijs behaald dankzij Derya en Ron in een keer!!

Een gezellige rijschool met een veilige sfeer.

Ik heb een prettige tijd gehad bij rijschool metro. Jules was mijn instructeur. Hij nam goed de tijd om alles uit te leggen op een tempo dat bij mij paste. Er was geen haast eb hij liet mij veilig voelen, en gaf mij de kans om een goede, eigen rijstijl te ontwikkelen en mij voor te bereiden op allerlei verschillende situaties in het verkeer.

Leerzame lessen gekregen van de Rijinstructeurs van Metro

Ik raad iedereen aan om hun rijbewijzen bij metro te behalen!

Eerlijke rijschool leert je precies wat je nodig heb!!

Goede vrachtwagen instructeurs

Gewoon goed

SUPER aanrader

Ik heb mijn c rijbewijs en be rijbewijs in één keer gehaald!

Aanrader!

Al jaren een begrip in regio Den Haag! Absolute aanrader voor elk rijbewijs!

Ik heb een tijdje gedaan over het behalen van mijn rijbewijs, maar heb in de tussentijd wel een hele lieve en geduldige instructeur gehad. Alles wat ik nu weet en kan heb ik door hem geleerd. Dus ik raad het aan.

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam en raadgevend tijdens het rijden op de juiste punten blijven letten bijvoorbeeld de gevaren in het verkeer die zich kunnen voor komen en besluit rijden en vooruit kijken doe wonderen Mijn dank is groot voor de rijschool METRO GRT ABID JERMOUMI

Escamplaan 216

2547 GN Den haag