Goede en duidelijke opleiding

Het is een goede en duidelijke manier van lessen. Ik heb het goed ervaren ook op de manier van lessen en les geven. Alles werd goed en rustig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en hoe het zou moeten gaan

Vloeiend mijn rijbewijs gehaald

Ik heb George als rij instructeur gehad en heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Afspraken maken, plannen en het rijden zelf alles ging vloeiend. Ik heb goede tips gehad van George en hebben gewerkt aan de punten waar het nog niet zo goed ging. Hele goede rijschool dus en een hele goede instructeur. Dankjewel George:)

Uitstekend!!

Heel goed les gekregen van Nordin en ook duidelijk!

Bedankt!

Thanks Ronnie! Ik zal vanaf nu altijd m'n raampje open

Top rijschool!

Het begin was stroef, maar nadat ik van instructeur wisselde ging alles in een noodvaart. George heeft mij alles enorm goed, snel en ook heel duidelijk uitgelegd. Hierdoor kon ik met gerust zowel mijn tussentijdse toets als praktijkexamen halen. Ik ben enorm blij met mijn rijbewijs B, en ben nogmaals George heel erg dankbaar voor alle leuke maar vooral leerzame lessen!!

goede leraar, betrouwbaar, vriendelijk

George is een super goede rijlesleraar dankzij hem ben ik geslaagd. Hij is geduldig en vriendelijk. Voordat ik Metro vond had ik les bij een andere rijschool die mij financieel heeft opgelicht en mij heel erg onzeker heeft gemaakt. George zorgde ervoor dat ik weer vertrouwen kreeg in mijn rijstijl en het rijden weer leuk vond. Een aanrader!

Fijne rijschool

Fijne ervaring met deze rijschool, vooral door de rij-instructeur Appie. Goede rij-instructeur en altijd fijne lessen! Heel erg bedankt Appie!

Kwalitatief zeer goede rijlessen, een fijne rijschool en instructeur

Jules, je bent een duidelijke en prettige instructeur/persoon om mee te werken. Graag wil ik je bedanken voor je directe en leerzame uitleg tijdens onze contacturen. Mede dankzij jou ben ik in 1 keer geslaagd!

Jules is altijd eerlijk en geduldig gebleven, erg positief dus!

Ook al heb ik het 2 keer niet gehaald is Jules altijd geduldig en duidelijk met me geweest. Al om al een hele positieve ervaring!

Prima rijschool, goede begeleiding, korte wachttijden, prima communicatie

Mijn ervaring met rijschool METRO, is vanaf het begin top geweest. Heldere communicatie en afspraken, een app waarin je lessen staan en examen datum. Ruimte om lessen te wijzigen vanuit mijn kant alsook vanuit de rijschool Ron en anderen zijn fijne, enthousiaste mensen, die je de kneepjes van het vak echt goed bijbrengen.

Een professioneel rijschool

Ze brengen jou in korte tijd naar een hogere niveau

Goede rij-instructeur waar je fouten waarneemt en je voorbereid voor examen

Met George ben ik in een keer geslaagd en heb mijn rijbewijs B binnen no time behaald. Hij vertelde mij precies waar ik op moet letten en moet verbeteren en ook een hele chille leraar.

Motorrijbewijs in één keer gehaald

Super rijschool, alles in één keer gehaald. Duidelijke uitleg, goed inzicht van de instructeur waar je staat in het proces. Zeker een aanrader als je met zekerheid en een fijn gevoel de weg op wilt.

Goeie mensen, Goede uitleg, heel flexibel… zeker een aanrader

Goeie mensen, Goede uitleg, heel flexibel… zeker een aanrader

Uitstekend en super professioneel

Ik heb met meerdere rij-instructeurs van ze gereden en vindt ze allemaal 1 voor 1 top alles duidelijk wordt je elke les wel gevraagd waar je nog moeite mee hebt ik ben super tevreden met Metro echte klasse.

Niets dan lof voor deze rijschool.

Goede rijschool, heb hier mijn motorrijbewijs gehaald. Begeleiding is goed, personeel aan de balie is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens de motorlessen wordt helder en duidelijk (en goed verstaanbaar) gecommuniceerd. Instructeur Nordin heeft merkbaar goed inzicht in verkeersituaties. Hij neemt tijdens de lessen pauzes om je aandachtspunten te bespreken, of om situaties kenbaar te maken waarin je anders (veiliger) had kunnen handelen en deze voor je uit te tekenen. Uiteindelijk draait alles om jouw veiligheid tijdens de lessen en als toekomstig motorrijder. Heb er met plezier gereden, en zou ze bij iedereen aanbevelen. Harstikke bedankt Metro voor de begeleiding naar mijn A rijbewijs!

Super leerzame ervaring

Alles wat ik mee kreeg en geleerd heb kon ik direct toepassen tijdens het rijden omdat het gewoon duidelijk is wat je moet doen, met George als rij-instructeur heb ik alle belangrijke dingen geleerd om op een juiste manier mijn rijbewijs te halen, bedankt!

Beste rijschool!

Instructeur George was echt wel de beste instructeur en zou hem niet in willen wisselen met een ander! Vandaag (30/08/2023) geslaagd voor rijbewijs B dankzij hem! Hij heeft echt kennis op dit gebied, is erg vriendelijk en kan je heel leuk gezelschap mee houden :) Bij persoonlijke tekortkomingen zal hij je echt uitleggen (en dat kan George echt goed!) wat jouw tekortkoming is en hoe je de volgende keer dat niet meer herhaalt. Ik zou echt niet weten waarom je niet voor Rijschool Metro zou kiezen en niet voor George als instructeur. Kies je voor beide? Dan slaag je gegarandeerd! Metro wordt niet voor niets gezien als een geweldige rijschool, en nu begrijp ik waarom!! Het was de beste keuze die ik heb gemaakt en word het nu tijd voor mij om het te vieren. Ik heb geen kennis over de rest van de instructeurs, maar ga je in de (nabije) toekomst kiezen voor rijschool Metro? Vraag dan ook gelijk naar instructeur George als je gegarandeerd wil slagen! Luister dan goed naar hem en je zal echt kunnen observeren hoe geweldig hij is. Moge deze recensie een leuk bijdrage en inzicht geven voor de toekomstige leerlingen van rijschool Metro (en al helemaal voor diegene die Instructeur George willen)! Met vriendelijke groet, Hussin

Uitstekende lessen op maat

Top instructeurs, die je zeer goed begeleiden en waar nodig is goed bijsturen ;) ofwel een aanrader!!

Beste lezer, Mijn naam is Rudaina en voor de afgelopen tijd had ik gelest met rijinstructur Jules Abdoelgafoer. Ik vond de lessen super fijn, we konden over van alles praten. Naast de interessante gesprekken tijdens het rijden, werd er natuurlijk ook gelest. Vóór iedere les kreeg ik uitleg over wat we die les gaan behandelen en de uitleg natuurlijk. Vervolgens ging ik voor 1,5 uur oefenen met wat ik geleerd had. Zo gingen we alle hoofdstukken uit het boekje af. De structuur en heldere manier van les geven van Jules vond ik super fijn! En het resultaat hiervan…in één keer geslaagd! Jules nogmaals bedankt! Groetjes, Rudaina

Top rijschool

Goede instikteurs

Fijne rijschool die eerlijk en betrokken is.

Leuke rijschool met een "Top" instructeur! Instructeur Nordin nam de tijd en moeite om e.e.a. uit te leggen en te herhalen. Mocht ik ooit weer gaan lessen dan zou ik zo weer les van hem willen hebben.

Flexibel en effectief

Via Verkeersschool Metro vandaag in één keer mijn rijbewijs gehaald. Ik ben erg tevreden met de effectiviteit en flexibiliteit van deze rijschool. Rijinstructeur Jules heeft mij goed geholpen: relaxed waar het kon, streng wanneer het moest. Dank voor de leuke gesprekken in de auto Jules.

Bedankt

Zeer leerzaam en altijd gezellig

Mijn ervaring met Metro was zeer leerzaam. Mijn rij-instructeur Jules legde alles goed en duidelijk uit, wat zeker in het begin een life-saver is. Daarnaast was het ook altijd gezellig in de auto met leuke gesprekjes en een goede dosis humor. Kortom, een zeer geslaagde tijd en zeker een aanbeveling!

Escamplaan 216 2547 GN Den haag