Beste rijschool tot nu toe

Ik heb hiervoor bij een andere rijschool gereden, mijn ervaring bij metro is 10x beter. Ik ben positief verrast.

Super ervaring gehad!

Rijlessen gevolgt bij Jules. Jules is een super fijne en geduldige rijinstructeur. Hij zorgt voor veel lachmomenten in de auto wat ervoor zorgt dat je je erg op je gemak voelt maar hij heeft uiteraard ook een serieuze kant tijdens de lessen. Ook is hij erg geduldig en kan leerlingen met faalangst goed begeleiden (spreek vanuit ervaring). Korthom: Ik zou de lessen van Jules absoluut aanraden!

Prima rijschool

Ik ben tussentijds gewisseld van rij instructeur. Daardoor was de ervaring in het begin matig. Dat is na de wisseling gelukkig helemaal goed gekomen én in 1 keer geslaagd ! Metro staat bekend als een goede rijschool die al heel lang bestaat maar de rij instructeurs maken of breken dit. Gelukkig heb ik het uiteindelijk positief kunnen afsluiten dankzij Mouna met een mooi resultaat !

Superfijn

Mijn ervaring met André geweldig rij instructeur topper eerste klasse goeie begeleiding zelf nog zijn vrij dag voor mij geofferd echt een top gozer aan alle rij instructeurs bedankt voor jullie inzet en mij goed hebben geholpen!

Snel mijn rijbewijs gehaald en een fijne instructeur!

Ik ben afgelopen september begonnen met mijn rijlessen en heb vandaag mijn rijbewijs gehaald! Door de fijne lessen van Appie heb ik snel mijn rijbewijs kunnen halen:) hij geeft goed/duidelijk les en het is altijd gezellig geweest. Super dankbaar!!

Top instructeurs, snel mijn rijbewijs C kunnen behalen

Ik was al bekend met één van de instructeurs dus wist ik gelijk dat het goed zat. Heb in een korte tijd in één keer mijn rijbewijs C gehaald, rijschool Metro is zeker een aanrader!

Hele duidelijke, vriendelijke, leerzame instructeurs!

Ik heb professionele top lessen gekregen van de instructeurs van rijsschool Metro, hartelijk bedankt!

Leerzaam, gezellig en waarderend.

Ik vond het een hele fijne ervaring en heb het erg naar me zin gehad. Ik ben erg blij met hoe mijn lessen zijn gegaan en had het niet anders gewild. Ik ben blij met mijn resultaat en ook erg dankbaar.

Top mensen

Mijn ervaring is dat de lessen goed zijn en leuk. Ik heb mijn E achter B hier gehaald. Toppers

Best Instructor! Kudos to Ismet!

He has helped me throughout all my lessons, (even in English!) and made me learn A LOT. Very kind person and a really good instructor! He strives and makes sure that his students pass, and we do :)

Top rijschool

1x geslaagt

Goede rijschool met goede rij instructeur George

Ik kreeg George als instructeur en op het begin was het beetje rustig aan, maar toen ik mijn datum kreeg door de rijexamens werd George wat strenger wat goed is, zodat ik goed auto kan rijden en heb ik het gehaald

Best Rijschool, best instructeurs Gewoon de juiste keuze

Top rijschool en top instructeurs

Je word goed geholpen als er kritiek is word dat ook gewoon aangegeven het zijn echt toppers

Top rijschool,

Goede rijinstructeurs, top lessen

Uitmuntend

Ik wilde graag Nordin als instructeur voor mijn derde kind aangezien mijn andere 2 kinderen het fantastisch geleerd hebben van hem en er bij beiden een goeie klik was met hem, iets wat al zo in het voordeel werkt van de leerling. Voor Boy ook gelukt les te krijgen van Nordin en ook met hem klikte het , heel bijzonder hoe Nordin dat voor elkaar krijgt om met elke individu een klik te krijgen. Goeie communicatie niet alleen met Nordin maar ook met de dames bij Metro, superlieve meiden, vriendelijk en gezellig. Tussentijdse toets ook gedaan en met de uitslag daarvan zijn Nordin en mijn zoon hard aan het werk gegaan met als resultaat in 1 keer geslaagd. Betrouwbare en kundige rijschool/rijinstructeur

Top rijschool

Top rijschool met nordin als top rijinstructeur en meteen geslaagd

Les gehad en rijbewijs gehaald bij Ron Goede lessen gehad top rijschool

Zeer vlot en makkelijk mijn rijbewijs behaald!

Uitstekende contact met het rijschool gehad. Geslaagd voor mijn Trekker+oplegger. Heb heel goed les gekregen en werd strak aan mijn fouten gewerkt in de lessen. In een hele korte termijn mijn rijbewijs behaald! Zeer goede rijschool raad het iedereen aan!

Uitstekend!

Instructeurs die de spijker op de kop weten te raken!

Uitstekend service en leerzaam

Ik had het enorm naar mijn zin en veel geleerd in een korte periode.

Jules is super!

Met behulp van een hele goeie rijinstructeur, Jules mijn rijbewijs behaald! Was in het begin gespannen maar Jules wist me goed gerust te stellen. Heel veel fijne en leerzame rijlessen gehad. Als je iets niet weet legt Jules het zonder moeite nog een keer aan je uit, engelengeduld. Metro maar vooral Jules is een aanrader als je je rijbewijs wilt halen!

Excellent.

I love that rijschool. They are really good and professional at this job. Thanks for everything.

Helemaal top

Ik heb les gehad bij Jules, de lessen waren stuk voor stuk zeer leerzaam en leuk. Ik ben Jules en Metro heel erg dankbaar hiervoor en natuurlijk ben ik heel blij met mijn rijbewijs die ik niet zonder hen had kunnen behalen!! Ik ben via mijn broer die net als ik bij Jules zijn rijbewijs heeft gehaald bij Metro gekomen en het was fijn dat ik gelijk bij Jules kon beginnen met lessen. Ik zou iedereen Metro zeer aanbevelen en ik wens iedereen het toe om bij Jules zijn rijbewijs te halen.

Uitstekende rijles en in 1x geslaagd

Nordin heeft mij in een aantal duidelijk lessen geleerd met een aanhanger te rijden! En in 1x geslaagd! Had iedere les het gevoel dat ik ook echt iets geleerd had! Helemaal blij!

Escamplaan 216 2547 GN Den haag