goede en leuke rijschool

de rij intructeur is een leuke man die weet waar hij over praat. de lessen waren goed en je kan op eigen tempo alles leren.

Gezellig en erg goed

Het was altijd erg gezellig met remco in de auto. Maar natuurlijk is het leren rijden het belangrijkst en dat kan hij heel goed. Stap voor stap op je eigen tempo wordt je steeds verder begeleid richting je rijbewijs. Het is een erg goede rijschool waar je goed en snel leert!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend en leerzame lessen.

Bij Remco stapte ik altijd vertrouwd in. Hij is een uitstekende instructeur, legt alles perfect uit en geef op de juiste manier feedback door wat goed gaat en wat weer beter kan. Ondanks de coronaperoide is alles goed gekomen. Ik kan de rijschool erg aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Remco van Soelen de rijschool is een rijschool die doet wat je van een goede rijschool verwacht!

Een rijschool kan het examen niet voor jou halen, maar het kan jou er wel zo goed mogelijk op voorbereiden. Dit heeft Remco van Soelen bij mij zeker gedaan! Hij zal je nooit op examen sturen totdat hij weet dat jij er klaar voor bent. Deze rijschool is niet uit op geld, maar op een zo goed mogelijke begeleiding, zodat jij met een zeker gevoel het praktijkexamen aflegt en daarna de openbare weg opgaat. T.o.v. andere rijscholen is Remco van Soelen ook erg betaalbaar!

Goede rijschool

Ik kon snel terecht met de rijlessen nadat ik mijn theorie behaald had. Ondanks Corona maatregelen goede lessen gehad. Prettige rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Remco is een prettige, ondersteunende rijlesinstructeur met enorm veel rust en kwaliteit voor de leerling. Ik ben binnen gekomen als een redelijk “onzekere” rijder maar dankzij Remco’s hulp, geduld en geruststelling heb ik mij ontwikkelt als een veel zekerdere rijder. Daarnaast was de sfeer in de auto altijd zeer prettig door de fijne gesprekjes tijdens het rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame en gezellig rijschool!

Erg leerzame, gezellige en leuke rijlessen. Een rijschool die precies weet wat hij doet.

Uiterst vriendelijke persoon

De lessen waren erg fijn met Remco. Hij legt goed uit waar de fouten zitten en hoe je deze kunt oplossen. Ondanks dat ik er langer over deed dan gemiddeld gaf hij me het vertrouwen om het af te ronden. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel goede rijschool!

Heb gelest bij Remco en zorgde ervoor dat ik helemaal klaar was voor het examen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede manier van les geven.

Remco is heel duidelijk in wat hij wilt en dat is erg fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit is zeker een aanrader! Ik heb veel geleerd, alles word goed uitgelegd en er word goed met je omgegaan.

Hele fijne rijschool!

Leuke en leerzame lessen gehad. Er word goed rekening met je gehouden in bepaalde situaties, hij denkt erg met je mee! Alles in 1 keer gehaald dankzij deze rijschool. Super blij mee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijn rijschool en rijleraar!

Ik heb alles als heel prettig ervaren en mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het een fijne rijschool. De examinator is heel fijn en legt alles duidelijk uit.

Ik vind het een fijne rijschool. De examinator doet er alles aan om je te laten slagen. Hij legt duidelijk en op een fijne manier uit wat je goed doet en niet goed doet. Hij probeert zoveel mogelijk ruimte voor je te maken. Ik beveel het zeker aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op mijn gerust kunnen lessen

Ondanks corona mijn rijbewijs fijn kunnen behalen.

Helemaal top

Heel fijn en alles was altijd duidelijk. En er werd goed geholpen en uitgelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Remco geeft rijles op maat

Ik ben een tijdje gestopt met rijden en moest dis weer zo goed als opnieuw beginnen. Remco is een aardige man, houdt wel van een praatje maar kijkt ook heel goed wat er nu bij jouw persoonlijk past qua instructies. Hij is duidelijk over zijn verwachtingen, vraagt altijd naar je eigen mening en reflecteert met je hoe de afgelopen les is gegaan. Deze man zorgt ervoor dat je in 1 keer kunt slagen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was leuk, leerzaam en ook nog eens gezellig!

Ik heb een hele leuke tijd gehad, Remco is een hele goede rij instructeur en een praatje kan er altijd vanaf :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super rijinstructeur, legt dingen duidelijk uit. Je leert van je fouten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartstikke goed verzorgd allemaal en rijbewijs in een keer gehaald

Goed flexibel

Top rijschool!

Prettige lessen die erg resultaatgericht zijn. In 1 keer geslaagd! Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle tijd geeft veel vertrouwen

Fijne lessen gehad

Hele fijne en goede lessen gehad. Gezellig en leerzaam tegelijk

Goed rijschool