Veel geleerd

Goede tips, eerlijk en oprecht!

Erg fijne lessen. Alles duidelijk uitgelegd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen en feedback waar je echt wat aan hebt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne lessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een lange tijd bij Remco gereden, en heb ondanks mijn autisme toch alles geleerd en nam Remco hier de tijd voor, en uiteraard hielp hij met uitleg en voorbeelden hoe ik het moest uitvoeren. Dus met vragen kun je altijd terecht bij hem. Zou het zeker aanraden! Beperking of niet, Remco kan het je allemaal leren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en leerzame lessen en goede begeleiding!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke en goede lessen gehad! Alles wordt duidelijk uitgelegd en voorgedaan. Altijd tijd voor vragen, zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en aardige rij-instructeur. Altijd duidelijk, netjes op tijd, goede communicatie en betrouwbaar. Iemand die met je meedenkt. Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige rijlessen met goede uitleg en een fijne manier van lesgeven. Super goede instructies en erg spontaan. 100 % een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, er word gekeken hoever je bent en wat de verbeter punten zijn.\r\nSuper!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je krijgt goeie lessen, en je word heel goed voorbereid op alles wat in het examen voor komt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke rijschool met hele aardige rijinstructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heldere en duidelijke uitleg, in 1 keer geslaagd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, leuk gehad in de lessen. Als er iets serieus te bespreken was werd hier ook goed mee om gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Remco gereden. Eerst rij ik bij een andere rijschool maar door dat ik 4 x gezakt was bij de anderen rijschool ben ik naar Remco gegaan. Ik ben blij dat is deze stap heb gemaakt. Door goede uitleg en rustige begeleiding en goede feedback kan ik nu zeggen dat ik geslaagd ben 🥳

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijschool.\r\nFijne ervaringen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik raad dit bedrijf zeker aan. Hele goede begeleiding van de instructeur en lessen waar je ook echt iets aan hebt.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool! Heb het goed naar mijn zin gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vooral positieve ervaringen gehad met deze rijschool. Contact buiten het rijden om verliep eenvoudig en snel. Er hing een fijne sfeer in de auto en het uitleggen van handelingen en manoeuvres werd altijd met geduld gedaan, om er zeker van te zijn dat ik doorhad hoe het werkt. De prijs voor de lessen is vrij laag, maar dat zegt niets over de kwaliteit van het lesgeven. Al met al erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool

Over Autorijschool Remco van Soelen