aanbevolen!

Goede dienstverlening, heldere uitleg, betrouwbare service en fijne mensen.

Zeer goed overgaand naar onvoldoende matig

Auto gekocht waarvan de accu door de lange stilstand bij Wientjes totaal overleden was. Bij aflevering hadden ze deze accu toch weer in de auto gezet en gezegd dat ik in 1 keer door naar huis moest rijden (150 km) en dat de accu dan weer opgeladen zou zijn. Na anderhalf uur rijden bleek de auto niet meer te starten en gaf op de multimeter zelfs 4,3 Volt aan. Bij de nieuwe acculeverancier gaven ze aan ook nog de dynamo te controleren want die zou hierdoor ook kapot gegaan kunnen zijn. Dit bleek gelukkig niet het geval. Had de auto onderweg afgeslagen had ik hem nooit meer aan de praat gekregen Ik ben zeer vriendelijk en goed geholpen door de verkoper, maar deze actie (het terugplaatsen van de compleet dode accu) hadden ze echt niet moeten doen. Anders hadden het echt 5 sterren geweest

Top bedrijf

Snel en vakkundig geholpen super nette correcte medewerkers.

Fantasties

Goede service en vriendelijke mensen

Een zeer tevreden klant

Wij waren heel goed ontvangen. Ze namen de tijd voor ons. Ze hebben ons goed behandeld en we waren heel tevreden met de nieuw aankoop en de inruil prijs voor ons auto. Het is een mooi garage in Apeldoorn met velen mooie occasions. Bedankt Frans en collega's.

Goed geholpen met een prachtige auto

Na het zoeken van een nieuwe auto terecht gekomen op een advertentie van Frans Wientjes. Hierna een afspraak gemaakt en zijn wij in de auto gestapt om te gaan kijken. We werden meteen heel vriendelijk ontvangen door Michael en zijn collega’s en naar de auto toegewezen. Na een testrit en overlegd te hebben met hem heb ik een prachtig goed onderhouden 328i f30 gekocht bij Frans wientjes! Na een spannende week mocht ik eindelijk de auto ophalen en stond de auto klaar, gepoetst en zelfs met nieuwe vinden en een bosje bloemen! Kan niet meer zeggen dan dat ik super ben geholpen! In het bijzonder door Michael die mij goed op de hoogte heeft gehouden en zeer vriendelijk was! Bedankt!

Top bedrijf

Wat een top bedrijf al een hele mooie a klasse gekocht en vandaag een GLA 45 AMG super bedankt Frans en zijn gehele top team Gr Remco en heidi

topservice

op 13 december 2019 hebben wij een c350 gekocht helemaal naar wens hoe wij hem wouden hebben. prima geholpen. maar 5 dagen later stonden wij stil langs de weg. wij hebben gebeld naar frans wientjes en binnen 25minuten werden wij opgehaald en kregen wij een andere auto mee zodat onze auto nagekeken kon worden. na onderzoek bleek de moter vastgelopen te zijn...... maar er werd een goeie oplossing gezocht wij kregen een nieuwe auto mee met 20k op de teller en konden daar gebruik van maken tot ons blok vervangen werd. inmiddels hebben wij onze c350 weer een aantal dagen en hij rijd als een zonnetje.... bedankt voor de super top service en dat we alles zo netjes konden afhandelen.

Een professioneel bedrijf met fijne mensen en een prima service!

Wij hebben begin dit jaar een prachtige auto gekocht waar we erg blij mee zijn! In de vorige auto, die we overigens netjes in konden ruilen, hebben we 13 jaar met plezier gereden. We hopen met deze auto natuurlijk ook veel veilige kilometers te maken! We hebben Frans Wientjes Auto's en zijn personeel als erg vriendelijk ervaren, een prachtig en betrouwbaar bedrijf waar we naast een kop koffie ook een goed gevoel kregen. Een andere auto koop je nou eenmaal niet zomaar, en we hadden voor ons gevoel een lot uit de loterij. We moesten er wel een eindje voor rijden, maar we hebben er nog geen moment spijt van gehad. Hier kun je dus met een gerust hart naartoe, ze denken graag met je mee! Hartelijke groeten van familie van Luijk uit Zeeland

Top!!

Vorige week bij dit bedrijf mijn auto gekocht. Ze nemen echt de tijd voor je, en beantwoorden al je vragen. Goede service, kennis en koffie 😉. Ook was er de mogelijkheid om mijn auto met schade in te ruilen. Top. Bedankt voor de mooie bloemen. Mijn volgende auto koop ik weer bij jullie!!

Helemaal top!!!

We zijn met open armen ontvangen, goed geholpen en zeker met veel plezier weggegaan!!

Soepel, prettig en professioneel!

Het hele proces van de aankoop van mijn auto is soepel, prettig en professioneel verlopen. Michael nam alle tijd voor het doorlopen van de onderhoudshistorie van de auto en het beantwoorden van mijn vragen. Doordat ze wisten dat ik langskwam en mogelijk een proefrit wilde maken was de auto al in de showroom klaargezet. De onderhandelingen verliepen prettig (geen druk om snel te beslissen of een bepaald afleveringspakket af te nemen). Bij het ophalen van de auto stond deze in de showroom klaar. We kregen nog een bosje bloemen en er werd een foto gemaakt (die later werd toegestuurd), wat erg attent was. Na 2 weken ontving ik nog een mailtje of dat alles naar wens was met de auto. Ik heb over de aanschaf van de auto bij Frans Wientjes Auto's een heel goed gevoel overgehouden en ik kan het iedereen aanraden om hier een auto aan te kopen.

Perfecte service!

Vriendelijk te woord gestaan en een uitstekende service op onze nieuwe auto. Alles netjes geregeld en helemaal klaar voor veel veilige kilometers. Voor een volgende auto komen we hier zeker terug!

Prettig

We werden op een prettige, ongedwongen manier aangesproken in de showroom. Nadat we de hele showroom hadden rondgestruind werd onze aandacht door een Volkswagen up geanthousiasmeert. We kregen hier uitgebreid informatie over. Zonder te kopen zijn we vertrokken om de markt verder te verkennen. Uiteindelijk toch weer terug naar Frans Wientjes. Type auto, prijs van de auto, en vooral het vertrouwen in het bedrijf gaven de doorslag om hier te kopen. Complimenten voor de verkoper, Michael Derks.

Netjes geholpen, tot op heden niets te klagen.

Goede service en klantgericht

Ik ben erg tevreden met de service en ik zou Wientjes aan bevelen. Vriendelijke groet van jeffrey

geweldige ondersteuning en service

Frans Wientjes heeft mij bij aankoop van een buitenlands Caddy welke wat vreemde foutjes gaf, steeds op prima manier geholpen en volle verantwoordelijkheid genomen voor zijn occasion. Zelfs na verloop van lange tijd staat Frans nog steeds voor mij klaar om vragen te beantwoorden en zonodig service te verlenen. Wat mij betreft een topper.

Prettig ontvangen en een hele mooie bos bloemen.

Nadat we langere tijd op zoek waren naar een auto kwamen we uit bij Frans Wientjes Auto’s B.V. Bij binnenkomst in de showroom werden wij hartelijk ontvangen en na een proefrit kwamen we er qua prijs (nadat we hebben onderhandeld) al snel uit. Twee weken later de auto opgehaald en een hele mooie bos bloemen gekregen van meneer Wientjes. Tot slot ook nog een foto gemaakt met de auto, de mooie bos bloemen en meneert Wientjes die in de vorm van een kaart naar ons huisadres is gestuurd met een lieve tekst. Al met al een fijne ervaring en de volgende auto kopen we waarschijnlijk weer bij Frans Wientjes Auto’s B.V.

Het beste bedrijf van Apeldoorn mooie autos

zeer goed fijn bedrijf mooie autos

Leuke auto’s

Klantvriendelijk bedrijf met een leuk aanbod aan auto’s. Zeker als je opzoek bent naar een Audi.

Alles perfect geregeld

Zeer positief

Fijne service en vriendelijk personeel. Wel duurde het allemaal wat lang elke keer als de medewerker "even" weg liep om iets te controleren/regelen. Verder zijn wij heel positief over de aankoop en afhandeling.

Super goede service

Er wordt vriendelijk gevraagd of er ergens mee geholpen kon worden. Kwaliteit van de auto's zijn super! Verder vriendelijk personeel en de kennis van de auto's en achtergrond ervan is super!

Super ervaring en service

Vandaag mijn Mercedes opgehaald en helemaal blij! Erg goed geholpen en kom hier zeker volgende keer terug: professionele medewerkers die weten waar ze het over hebben en die erg meedenkend zijn!

Super service !

Dit jaar onze 3e auto gekocht bij Frans Wientjes en het was wederom een erg prettige beleving. Goede service, vriendelijk personeel Vakkundig, kritisch, en begripsvol. Een auto kopen is bij Wientjes een plezier.

Laan van de Dierenriem 44

7324 AA Apeldoorn