Top bedrijf met zeer vakkundig personeel dit bedrijf denkt tot in de puntjes met de klant mee . Hier staat de klant nog op nummer 1 . Alle afspraken worden na gekomen .

Beste Sjaak, Leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met de Volkswagen :D komen jullie snel langs voor een kop koffie? Met vriendelijke groet, Frans Wientjes auto's

Heel goed geholpen en zeer vriendelijk

leuk personen ze zijn zeer vriendelijk en als je problemen heb lossen ze dat goed op

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en er werd de tijd voor ons genomen. Het zijn kundige vriendelijke mensen, die alles netjes en professioneel voor je afhandelen. Heel erg bedankt en ga zo door! Grtjes, Jonas en Esther

Bedankt voor jullie leuke reactie!! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes auto's

Zeer vriendelijk en klantgericht. Met een goed luisterend oor voor wat de wensen zijn.

Prima netjes ontvangen prima uitleg terzake kundig

vriendelijke mensen

Fantasties

Na 3 maand rijden nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop

Ontvangst en service van het personeel (Joey) was prima, vriendelijk en vakbekwaam. De bloemen was een zeer leuke verassing. Ik kan jullie bedrijf aanbevelen. Bedankt voor de uitstekende service.

Super geholpen

2 weken geleden mijn eerste auto gekocht bij Frans. Een fiat 500, ontzettend blij mee. Tijdens het bekijken van de auto werd ik goed geholpen en werd er veel verteld over de auto. Leuke mensen en je word er top geholpen. Bedankt!

Verrassend positieve ervaring

Via een advertentie op internet spontaan een bezoek gebracht aan de showroom. Na een vriendelijk ontvangst, een proefrit gemaakt in de Volkswagen Passat. Uiteindelijk tot een goede inruil kunnen komen en een week later de Passat blinkend opgehaald uit de showroom. Omdat de Rabobank net die middag een storing had, pas de volgende dag het geld overgemaakt - nadat we trots met ons hele gezin de Passat mochten meenemen. Klantvriendelijk bedrijf dat prettig communiceert en meedenkt met de klant.

Uitstekend en professioneel geholpen.

Klant vriendelijk, deskundig en professioneel. Wij zijn zeer tevreden over de service.

een heel goede ervaring

Een hele goede ervaring,wij waren op zoek naar een bmw en komen terecht bij Frans Wientjes keurig en net bedrijf goede en heel klantvriendelijke mensen,de bmw had een probleem motormangementlampje brande daar wij uit alkmaar kwamen toch besloten na goede afspraken de auto te kopen,hem laten nakijken in alkmaar en rijd weer als een trein de financiele kant heel netje opgelost kan niet anders zeggen toppie Zeker het terugkomen waard gr Rob & Dunja Alkmaar

Wij hebben de koop van onze auto, als erg prettig ervaren.

Er werd ruim voor ons de tijd genomen, zelf na sluitingstijd. Wij zullen zeker autobedrijf Frans wientjes aanraden voor de gastvrijheid en service.

Geweldig een warm bad

Wij waren al een tijdje op zoek naar een bmw 640 cabrio. Via Gaspedaal.nl zagen we bij Frans Wientjes een mooie staan uit 2012 met bijna 45.000 km. Dat is niet veel voor 8 jaar! Vaak is het zo dat als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Ik was dus na het maken van een proefrit in de ogen van Frans niet enthousiast genoeg over (Frans die een een enorme auto liefhebber is) zijn mooiste auto van de dik 100 die in zijn showroom staan. Na veel praten begon het kwartje te vallen dit wij ook auto liefhebbers zijn. De uitzondering bevestigt de regel deze 640 is in top conditie het is een prachtige auto en we sluiten ( tegen de verwachtingen van Frans ) de deal. Gister werden we onthaald met een lekker bakje koffie met iets er bij en een prachtige bos bloemen en vooral een blinkende bolide We zijn door al het personeel en de hele familie Wientjes gefeliciteerd met onze aankoop en in watten gelegd. Ik ben behoorlijk kritisch maar kan uit de grond van mijn hart iedereen aanbevelen daar een auto te kopen. Wij hebben het als zeer fijn en prettig ervaren en komen hier zeker terug Conny en Richard

In Oktober 2019 heb ik hier een Opel Astra gekocht. De auto stond keurig gepoetst in de showroom, meteen vriendelijk geholpen en een proefrit was gelijk mogelijk. Een redelijk goede inruilprijs gekregen voor mijn oude Golf, en bij de aflevering stond de Astra keurig klaar incl een grote bos bloemen👍

Soepel en prettig aankooptraject

Toevallig op de website van Frans Wientjes terecht gekomen waar een unieke Audi A5 cabriolet stond afgebeeld. Na een bezoek aan de grote showroom met een ruim aanbod aan voertuigen prettig contact gehad met Michael en ook Frans. De auto een dag mee om te laten keuren en te testen was geen enkel probleem. Ook over de prijs geen eindeloze handjeklap. Verfrissend !

Top autodealer!

Zeer klantvriendelijk!

Droom aangekocht

Ik ben bij Frans Wientjes Auto's b.v naar mijn droom auto wezen kijken. Van te voren vriendelijk contact via Whatsapp en niks was te veel gevraagd. Ook tijdens de bezichtiging was niks te veel gevraagd. De auto heb ik op de brug mogen bekijken en ook zonder discussie een externe aankoopkeuring mogen laten uitvoeren. Ervaring is zeer goed en personeel is vriendelijk en gepassioneerd.

Eerlijke zaak

Een goede ervaring gehad bij Frans Wientjes. Zowel voor en na de aankoop van mijn auto. Nette en eerlijke zaak, en super flexibel. Mijn wensen, en afspraken zijn ze netjes nagekomen. Bedankt!

Uitstekend!

Al vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk te woord gestaan en bij mijn bezoek aan de showroom hartelijk ontvangen en deskundig geholpen. De afwikkeling van de deal ging als een geoliede machine en daarmee lekker vlot. Super tevreden!

Alle afdelingen zeer klantvriendelijk

Mijn zoektocht naar een Volkswagen Beetle eindigde bij Frans Wientjes auto's. Het eerste telefoongesprek met mevrouw Wientjes heb ik als zeer plezierig ervaren. Onze verkoper Jonathan was een ontzettend aardige jongen die ons zeer vriendelijk te woord stond en weet waar hij over praat. We wilden de auto graag direct mee en ook dat was geen probleem. Frans Wientjes je kunt trots zijn op je bedrijf!

Fijn, duidelijk, behulpzaam en attend!

Zeer fijne occasion dealer die duidelijk aangeeft wat hij aanbiedt. No-nonsense en een groot gevarieerd aanbod aan occasions met klasse! Je voelt je bij Frans echt als een gewaardeerde klant en dat is erg fijn!

Geen

Slecht

Goedemiddag Mevrouw L, Beekbergen, U heeft bij ons een prachtige Volkswagen Up gekocht, deze hebben jullie met zijn drieën helemaal bekeken. Na een uitgebreide proefrit hebben jullie besloten deze auto te willen kopen op basis van handelsvoorwaarden met de bijhorende handels prijs. Bij thuiskomst hebben jullie gezien dat er een deuk in de dorpel zit, hierop hebben wij aangeboden dat wij de auto terug wilde nemen hiervan wilde jullie echter geen gebruik maken. Wij vinden het jammer dat u op deze manier uw ontevredenheid als nog uit. Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

auto was echt zoals ik wilde

mooie voorraad autos in keurige staat in iedere prijsklasse ik wist wat ik wilde en de auto viel mij zo mee dat ik er snel en netjes geholpen ben en de auto een week later heb opgehaald nadat de trekhaak was gemonteerd en de laatste puntje op de i gezet zijn ik hoop er heel veel jaren plezier van te hebben en denk dat dat ook geen probleem zal zijn

Goedemorgen familie, Hartelijk bedankt voor de leuke review! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie veel rijplezier en vele veilige kilometers toe met jullie nieuwe auto! Frans Wientjes Auto's

Super netjes en goed vertrouwen

Na een mooie onderhandeling een fijne auto gekocht en verder prettige service!

Zeer vriendelijk personeel en mooie auto.

We zijn helemaal uit Amsterdam gekomen om een auto bij Frans Wientjes te kopen en het was het zeker waard! Wat een hartelijk service en een mooie auto voor een zeer schappelijke prijs. We voelden ons heel serieus genomen en vonden het bosje bloemen dat we kregen bij het ophalen van de auto heel attent.

Goedemorgen familie, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve en leuke review! Blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie vele veilige kilometers en veel rijplezier toe met jullie nieuwe auto! Frans Wientjes Auto's

Laan van de Dierenriem 44 7324 AA Apeldoorn