Vriendelijk correct

Ik kocht een goedkope scooter en ze hadden net zo veel tijd voor mij als of ik een dure auto kocht, deden er alle moeite voor , en namen er alle tijd voor om naar wens te maken .ongekend. Als ik een andere auto koop zal ik zeker daar gaan kijken. En kan het iedereen aanraden . Mannen succes .

Geachte ten Kate, Super bedankt voor uw uitgebreide recensie. Bij ons is iedere klant gelijk, ongeacht welke auto, motor of scooter je ook koopt! U bent natuurlijk altijd weer van harte welkom. Nogmaals heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst met uw scooter! Frans Wientjes Auto's

Fijne ervaring met het kopen van een auto ‘op afstand’

Michael heeft een uitstekende job gedaan om ons te helpen vanuit het buitenland (waar wij wonen) voor onze dochter haar eerste auto te kopen. Zeer attent op snelle en duidelijke communicatie en onze situatie. En een mooie auto, faire prijs en zeer geslaagde aflevering ervan!

Beste Lucien, Bedankt voor uw enthousiaste review en het prettige contact dat wij hebben gehad! Leuk om via een omweg in het buitenland uw dochter blij te kunnen maken met haar eerste auto!! Vele veilige kilometers en vooral heel veel rijplezier toegewenst aan uw dochter! Frans Wientjes Auto's

Ik werd met open armen ontvangen en meteen serieus genomen. Ik kreeg zeker een gevoel dat de mensen die daar werken veel wisten van de betreffende auto. Ze konden op elke vraag een antwoord geven Het enige puntje was dat de onderhandelingen een beetje stug liepen maar uiteindelijk kwamen we toch voor beide op een mooi eindbedrag. Ik zou hier zeker nog een auto kopen

Beste Menno, Hartelijk dankt voor uw uitgebreide en enthousiaste review! Wij zijn blij dat we er samen uitgekomen zijn en dat wij u als nieuwe klant mogen verwelkomen. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

gewoon goed

Snel geholpen, alles duidelijk uitgelegd en goed meegedacht.

Beste Rene, Bedankt voor uw tevreden recensie! Wij wensen u/jullie nogmaals heel veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Positief

We hadden een flink stuk gereden vanuit Z-Limburg.We werden vriendelijk ontvangen en alles is naar tevredenheid afgehandeld. We zijn huiswaarts gekeerd met de auto die we wilden want die voldeed ruimschoots aan onze wensen.

Beste Marc, Hartelijk dank voor jullie zeer enthousiaste review! Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

GEWELDIG!

Ik kom hier heel graag terug.

Beste mevrouw, Dank voor uw tevreden review! U bent natuurlijk altijd van harte welkom om terug te komen bij ons in de showroom! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Wij zijn goed geholpen bij het aanschaffen van onze nieuwe auto. Vriendelijk personeel, duidelijk in communicatie en meedenkend. Bij het ophalen van de auto werd ik goed ontvangen met een bosje bloemen, kopje koffie en uitleg over hoe en wat verder.

Beste meneer Bozkurt, Hartelijk dank voor uw zeer enthousiaste review! Blij om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen wij uiteraard ons uiterste best voor! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Prettig, duidelijk en correct.

Een audi q5 gekocht bij Frans. Prettig zaken gedaan waarbij we netjes en gastvrij ontvangen werden. Mooi bosje bloemen bij aflevering van auto. Prettig bedrijf.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw enthousiaste en tevreden review! Dat waarderen wij zeer! Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Vriendelijk, prettige sfeer, attent en zorgvuldig, ofwel dikke PLUIM!!!

Onlangs hebben wij bij Frans Wientjes een Honda CR-Z aangeschaft. Naast dat de Honda keurig is afgeleverd en vooralsnog uitstekend bevalt zonder een enkel steekje te laten vallen, waren de 3 bezoekjes om tot de aankoop over te gaan zeer plezierig in een ongedwongen sfeer zonder dat daarbij het oog voor professionaliteit verloren ging. Het onderhoud met alle (mede)werkers en met name Jordy en Frans hebben wij als prettig ervaren en de ruimte tot onderhandelen evenzo fair en redelijk. Ook garantieverlening op het IMA accupakket kon worden meegenomen, toch een prettig idee en gaf ons net even dat laatste zetje van vertrouwen. Tevens kwam ons de showroom en de gestalde auto's prima en goed verzorgd over en de ruime tijd welke voor de klant werd genomen evenzo. De aflevering zelf was keurig, compleet met foto, bos bloemen en naderhand een kaartje per email. Kortweg, we kunnen eigenlijk geen minpunten bedenken. (of het moet het defecte portierlampje rechtsvoor zijn maar dat mag verder geen naam hebben) Vandaar 5 sterren! PS: ook de aangeboden appeltaart en koffie van dochter Wientjes werd zeer gewaardeerd!

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie super enthousiaste review! Heel leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Zeer tevreden: laag drempelig, meedenkend en professioneel!

In november mijn eerste auto bij Frans gekocht. Ik ben bij de verkoop zeer goed geholpen en rij nog steeds elke dag met veel plezier in m'n auto. Bij Frans Wientjes Auto's staan de verkopers naast de klant in plaats van tegenover de klant! Als er iets is met de auto denken ze goed mee en staan ze altijd klaar om te helpen. Kortom, zeer tevreden en een echte aanrader!

Garage waar de klant nog koning is!

NA het lezen van de vele goede reviews op de website een auto uitgezocht. Omdat ik op een afstand van 200 km van de garage woon was het moeilijk om "even" te gaan kijken. Ik heb de auto beoordeeld aan de hand van de prachtige en uitgebreide foto's op de website. Na enkele telefoontjes met 2 medewerkers was het voor mij duidelijk dat ik de auto zou kopen. Bij aankomst in de garage (met een prachtige showroom) werden we al meteen vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Na het afwerken van de administratieve zaken zijn we de auto gaan bekijken. De auto zag er net zo mooi uit als op de foto's. Ook een bloemetje was een heel leuke gebaar. Ik ben zeer tevreden over deze garage. PS: hopelijk heeft de Limburgse Vlaai gesmaakt!

Beste Max, Hartstikke bedankt voor de super leuke recensie! Fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Leuk dat we in deze bijzondere tijden toch op zo'n manier, u een auto mochten verkopen. Wij wensen u vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's PS: de Limburgse Vlaai was heerlijk!

Fatsoenlijke, kundige zaak met verzorgde auto's en respect voor de klant.

Op zoek naar een gebruikte Fiat Panda in een zekere uitvoering kwam ik bij Wientjes terecht. Ik zag indrukwekkende auto's van topmerken in de showroom en zette mij schrap. Ik kwam voor een gebruikte Panda en wilde mijn eigen Panda met hogere km-stand inruilen... Maar vanaf het eerste contact werd duidelijk dat ik te maken had met geïnteresseerde professionele autoliefhebbers. Ik werd respectvol behandeld en ze dachten op constructieve wijze mee om de transactie mogelijk te maken. Mijn wensen en opmerkingen werden serieus genomen en het uiteindelijke voorstel was alleszins redelijk. Alles in een open en relaxte sfeer; dit is auto's kopen voor je plezier. Van mij krijgt 'Frans Wientjes' en z'n medewerkers een grote pluim!

Beste Huib, Leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Bedankt voor het vertrouwen en het leuke contact! Wij wensen jullie nogmaals veel rij plezier en vele veilige kilometers met de prachtige Fiat Panda! Frans Wientjes Auto's

Klant is "Koning" !

Zeer klantvriendelijk bedrijf waar ze de tijd voor je nemen. Ongedwongen sfeer. Prachtige showroom met gevarieerd aanbod. De dag van aflevering stond de auto keurig gepoetst op ons te wachten. We zijn heel erg blij met onze Ford Kuga en hopen zeker op vele veilige kilometers. Hartelijk dank voor de prachtige grote bos bloemen en de fijne service!

Beste familie, Wij willen jullie bedanken voor het prettige gesprek en de prachtige Mitsubishi ASX! Ook wensen wij u nogmaals veel fijne maar vooral veilige kilometers toe met de Ford Kuga. Bedankt voor het vertrouwen. Frans Wientjes Auto's

Dik tevreden

Wij kwamen kijken voor een honda civic voor onze zoon. De auto stond er keurig bij na een bakje koffie waren we het snel eens. Toen zagen we nog een prachtige honda CRV geheel onverwacht werd deze ook gekocht. Een week later konden we de auto’s ophalen. Helaas was de raammotor voor de civic nog niet binnen ( maar het vertrouwen is er dat dit goed wordt opgelost). De auto’s stonden er keurig gepoetst bij in de showroom. Foto’s werden er genaakt en we kregen 2 mooie bossen bloemen mee. Nu een week later valt er een envelop op de mat met daarin de foto van aflevering wat leuk. Kortom de eerste indruk is erg goed en zeker aan te bevelen. Wim Eman

Geweldige service

Bij binnenkomst werden we benaderd door een zeer vriendelijke verkoper. Na een zeer ruime selectie auto’s te hebben bekeken hebben we 2 auto’s uitgekozen om een proefrit mee te maken. Na een kort maar vriendelijke onderhandeling hebben we uiteindelijk onze droom auto gekocht. We zijn bijzonder tevreden over de service van dhr Wientjes en zijn personeel.

Beste familie, Wij willen jullie bedanken voor het prettige gesprek, de leuke aflevering, de mooie recensie en natuurlijk het vertrouwen! Wij wensen jullie dan ook hele fijne maar vooral veilige kilometers toe met de prachtige Opel Zafira. Team Frans Wientjes auto's

Zeer goede en persoonlijke service. Het was een feestje.

Bij het bekijken van de auto, en het later ophalen van de gekochte auto zijn wij heel erg gastvrij en persoonlijk ontvangen door Frans en zijn team. Bij het opleveren ook Marian ontmoet. Wij hebben lange gesprekken gevoerd over o.a. onze gezamenlijke interesses, en andere algemene zaken. Uiteindelijk bleven wij steeds veel langer dan gepland. Voor de oplevering heeft Frans nog van alles geregeld (winter banden-velgen set, alarm instellingen etc.) Per email en telefoon hadden wij steeds contact om de details door te nemen. Frans, Marian en het team weten hoe het is om de klant goed van dienst te zijn, en om van de aankoop van een auto een feestje te maken (zoals het hoort).

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie leuke, enthousiaste review! Blij dat het wederzijdse gevoel zo goed was en wij jullie een prachtige auto mochten leveren. Wij wensen jullie nogmaals veel rijplezier en vele veilige kilometers toe! Team Frans Wientjes Auto's

Goede service, prima auto

Auto was zeer netjes presenteert en medewerker vriendelijkheid en hulpvaardigheid waren goed. Als op een rij overlegd over de koop van de auto en er waren absoluut geen problemen met documentatie en de auto natuurlijk ook niet.

Goedemiddag van Geert, Super leuk om uw enthousiaste reactie te lezen! Wij wensen jullie nogmaals veel rij plezier en vele veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Onderscheidend bedrijf

Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat wij het bedrijf en familie Wientjes hebben leren kennen. Een auto kun je overal kopen, maar de extra service die Frans Wientjes Auto's aan de klanten biedt is echt onderscheidend en zelden te vinden tegenwoordig. Wij rijden graag voor deze service naar Apeldoorn!

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie leuk recensie! Wij waarderen jullie als klant en kijken altijd uit naar jullie komst naar Apeldoorn! Frans Wientjes Auto's

een mee denkende partij

Een goede deal bestaat alleen uit het feit als beide partijen er een goed gevoel over hebben.

Beste Stolze, Helemaal mee eens! Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen en veel rijplezier toe gewenst! Met vriendelijke groet, Frans Wientjes Auto's

Geweldigggggg

Ik raad een ieder aan hier zijn/haar auto aan te schaffen. Deze garage is met geen enkele andere te vergelijken. Zeer klant vriendelijk, denkt met de klant mee en scoort ver boven verwachting. Wat een service.

Beste Henrieke, Dank voor je leuke recensie! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Wij wensen je nogmaals veel rijplezier en vele veilige kilometers toe! Frans Wientjes Auto's

Matig

auto aan ze verkocht

Vriendelijkheid, meedenken, service, echt heel plezierig! Mijn vorige auto, ook bij Frans Wientjes gekocht, met zeer veel plezier gereden. Nu een prachtige Volkswagen cabrio gekocht. Ik kan oprecht zeggen dat het een heel fijn bedrijf is!

Alette, Hartstikke leuk om te lezen dat uw ervaring zo plezierig is geweest! Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Team Frans Wientjes Auto's

Goed en eerlijk bedrijf.

Ik heb onlangs een prachtige volvo v40 cross country gekocht bij Frans Wientjes auto's. Ik ben uitstekend geholpen door het vriendelijke personeel en Frans Wientjes zelf. ik ben dan ook onder de indruk van de behulpzaamheid van het personeel,en het nakomen van de afspraken. Dit autobedrijf is een GROOT voorbeeld voor andere autobedrijven. Eerlijk,vriendelijk,en duidelijk een hart voor de klant en zaak.

Bijzonder bedrijf en wel in positieve zin. De ontvangst en verdere ontwikkeling i.v.m. aankoop van onze auto waren aangenaam. De attentie was de kers op de taart. Complimenten voor het hele team. Een Peugeot 308 rijder.

Verborgen gebreken

Een auto van €16.000 gekocht bij Frans Wientjes auto's. Na 8 maanden bleek er gerommeld te zijn met de ECU (computer van de motor) van de auto. Deze had vochtschade en was op een slechte (tijdelijke) manier opgelapt. Dit veroorzaakte uiteindelijk dat de motor in noodloop kwam. De reparatie hiervan kostte bijna €4000. Frans Wientjes auto's wilde me hierin helemaal niet tegemoet komen.

Goedemiddag Dhr. Verhees, Een reactie als deze is best begrijpelijk helaas kunnen wij niet verkopen/vertellen wat wij niet weten. Indien er een verkoop heeft plaats gevonden met garantie is deze ook 6 maanden van toepassing. Dus ook in dit geval is er na 8 maanden geen aanspraak mogelijk. Daarnaast heeft u gekozen voor een korting van meer dan €1000,- om het risico zelf te dragen. Spijtig dit bericht te moeten waarnemen na het leveren van zo'n mooie Audi. Wel wensen de familie Verhees veel geluk naast deze tegenvaller. Met vriendelijke groet, Frans Wientjes auto's