prima bedrijf met vriendelijke mensen

wij hebben een hele fijne landrover discovery gekocht rijdt super .

Beste Fluit, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier gewenst! Team Frans Wientjes Auto's

perfect - beter kan het niet!

Begin juli de mooiste XC 60, van het huidige aanbod, gekocht (en een extreem elegante / luxe S80, met pijn in m'n hart, ingeruild) Ben twee keer in Apeldoorn geweest; uitgebreid met dhr. Wientjes,opnieuw, koffie gedronken, toen de deal rondgemaakt (ging een beetje stroef); de kwaliteit van de auto geen probleem. Bij aflevering een mooie bos bloemen voor thuis meegekregen. Na ruim een week werd ik benaderd of er nog klachten of opmerkingen waren. Een en al lof; ontvangst (door mevr. Wientjes) /auto/aankoop/aflevering en documentatie. Jullie (fam. Wientjes/verkoopteam en ondersteuning) mogen trots zijn op zo'n bedrijf.

Beste GS, Hartelijk dank voor uw enthousiaste en uitgebreide review! Fijn om te lezen dat u het zo prettig heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen en wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe met de mooiste Volvo XC60! Team Frans Wientjes Auto's

Positief

Komt zijn afspraken na, fijn geholpen.

Vandaag geweldig geholpen, helemaal voor niets is een lampje vervangen! Super bedankt nogmaals!

Uitmuntend in advies, service en aanbod!

Wij waren niet bekend met Frans Wientjes Auto’s en wat terughoudend omdat het geen merkdealer was voor de keuze van onze auto. Ondanks dat het bijna sluitingstijd was stond de auto klaar voor een proefrit met uitleg, koffie en enthousiasme. Een gewenste servicebeurt bij de merkdealer i.v.m. fabrieksgarantie en compleet voertuigverleden werd direct geregeld. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en wat vooral blijft hangen is de servicebereidheid en het enthousiasme van Frans en zijn team. Kortom, zo hoort het! Een aanrader!

Had een auto gekocht maar achteraf bleek bat ik niet op de stoelen kon zitten. Kon de auto terug geven wel voor minder geld maar er werd niet de wettelijke regel aan toegepast. Kon er nog in blijven rijden tot dat ik een ander auto gevonden had. Omdat ik op zoek was naar een automaat in een bepaalde prijsklasse die en hun, op dit moment, die niet hadden, kreeg ik mijn geld ook meeteen terug, zonder te wachten.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Denken mee en handelen alles naar afspraak netjes af.

Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe. Frans Wientjes Auto's

Dik voor elkaar

Fist 500 gekocht dik tevreden vriendelijk ontvangen fijne m neem

Goedemorgen Duivenbode, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Fijn om te lezen dat u de aankoop zo goed heeft ervaren. Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

erg klantvriendelijke benadering

het kopen van een tweedehands auto verliep vlot en vriendelijk.

Wij zijn erg vriendelijk en gastvrij ontvangen

We waren op zoek naar een Verso S naar wat zoek werk.op het internet kwamen we uit bij Wientjes in Apeldoorn. Na een telefoontje hadden we afgesproken op zaterdag ochtend. Omdat het best een aardig stukje rijden is van uit Gilze Rijen. De auto stond al klaar.En na een kort gesprek en een kopje koffie. En wat gezellig geklets en gelag over ons dialect. En dat we appel taart gewent waren bij de koffie. Over naar waar we voor gekomen waren de Verso S na hem bekeken te hebben en wat vragen en antwoorden. Klaar om een proefrit te maken. Wij waren het er samen wel over eens dat we er wel voor wilde gaan . Toen we terug kwamen wat denk je appeltaart met slagroom geweldig. Naar samen nog wat overleg kwamen we tot de overeenkomst. En afgesproken volgende week zaterdag komen we hem ophalen. Bij aankomst stond hij netjes in de showroom te blinken een bordje er voor gefeliciteerd met onze naam er op. Na alles afgehandeld te hebben kregen we nog een prachtige bos bloemen. Wij willen garage Frans Wientjes auto's bedanken en hopen dat we veel veilige kilometers en plezier van deVerso mogen mogen hebben. Groetjes Cocky en Frits. Gilze Rijen

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen, ook werd er mee gedacht. Erg blij met onze nieuwe aankoop

Vriendelijk en behulpzaam

niets is te veel, in alles overleg en perfecte aflevering

Beste familie, Dank voor jullie recensie! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Nette vakkundige mensen , leveren auto compleet volgens afspraak

Nette vakkundige mensen , leveren auto compleet volgens afspraak

Beste Baaijens, Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Perfect geholpen. Denkt mee in mogelijkheden. Bij aflevering van onze auto helemaal in de watten gelegd waardoor deze aanschaf een onvergetelijk moment geworden is.

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review! Ook voor ons is de verkoop van de prachtige Honda CR-V een onvergetelijk moment geweest. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Top team dat met oog voor de menselijke maat mooie producten verkoopt.

Welgemeende persoonlijke aandacht voor de klant, uitstekende productkennis, open mind voor kritische vragen en straalt veel vertrouwen uit. Ook de aftersales en geduld zijn sterke kanten.

Beste van Dijk, Hartelijk dank voor jullie uitgebreide en enthousiaste review! Mooi om te zien dat jullie zo tevreden zijn en alles naar wens is geweest. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Heel veel vriendelijke bedrijf en heel goed verzorgd

Nette occasionzaak met goede service

Bij Wientjes een mooie auto gekocht en tot op heden nog zeer tevreden mee! Ook bij een klein terugkomend puntje werd er goede service verleent en is het probleem opgelost. Wientjes komt simpelweg gemaakte afspraken na.

Goedemorgen, Bedankt voor uw enthousiaste review! Vertrouwen en het nakomen van gemaakte afspraken staan altijd bovenaan bij ons! Blij om zo'n mooie auto aan u afgeleverd te mogen hebben. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

Een rit naar Apeldoorn waard

Wij wonen in Amsterdam, maar dit was de rit zeker waard. Vriendelijke medewerkers en wederzijds vertrouwen. Wij voelden ons gehoord en gezien. De zaak ziet er op en top verzorgd uit. Zijn erg blij met de aankoop.

Beste Anne, Bedankt voor jullie uitgebreide review! Leuk dat wij jullie mochten verwelkomen bij ons in de showroom en wij er samen uit zijn gekomen. Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Goede service, begripvol en meedenkend. Denken aan alle punten. Staan je vriendelijk te woord en behulpzaam bij elke vraag en of suggestie. Wij raden iedereen Frans Wientjes Auto's b.v.

Beste Irfan, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

We hebben de auto nog maar net, maar de afhandeling ging heel prettig. Bovendien werden we verrast door een welkomstboodschap; een bloemetje en een kaart achteraf. Een extra gebaar, wat ons een blije herinnering heeft opgeleverd. Kortom, we werden méér als klant klant behandeld.

Mooie, nette auto gekocht en oude auto ingeruild. Goede service: bij ophaaldag stond de auto gepoetst klaar met een bosje bloemen!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor jullie enthousiaste review! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Super bedrijf

Nemen alle tijd zelfs nog iets kunnen regelen voor een tweede sleutel en nog een mooie foto plus bos bloemen na gestuurd gekregen

Klantvriendelijk en super autobedrijf

Op het moment van binnenkomen voelden wij ons op het gemak,werden gelijk aangesproken en werd er koffie aangeboden Wij hadden al een auto op het oog en de verkoper hielp ons erg goed wat uit eindelijk tot een koop leide. Kortom een top bedrijf met erg vriedelijke medewerkers.!!

Beste van Norden, Super bedankt voor jullie enthousiaste recensie! Blij dat wij jullie als klant mochten verwelkomen. Nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's

Tweede keer bij Frans Wientjes een auto gekocht naar volle tevredenheid!

Onze verkoper Jonathan heeft ons zeer vriendelijk en attent geholpen bij het maken van een keuze. Heel flexibel met proefperiode, waarna we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken.

Beste Latuputty, Hartelijk dank voor jullie zeer enthousiaste recensie. Dankbaar om jullie voor de tweede keer blij te mogen maken met een prachtige auto! Wij wensen jullie nogmaals vele veilige kilometers en heel veel rijplezier toe! Frans Wientjes Auto's

Zeer fijne en mooie zaak

Hele fijne mensen, had gelijk een vertrouwd gevoel. Heb er een hele mooie en fijne auto gekocht.

Beste Bemmel, Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste recensie! Nogmaals vele veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst! Frans Wientjes Auto's