voldoende, een redelijke ervaring

Op zich goed, Goed en vriendelijk geholpen. Goed meegedacht Uiteindelijk een normale en redelijke prijs voor de auto betaald. Enige minpunt is wat onduidelijkheid over de bovag garantie. Dit hebben we nu niet. Maar volgens de eigenaar komt het wel goed als er echt problemen zijn. Daar gaan we dus binnenkort achterkomen. Zie voor alsnog geen reden om eraan te twijfelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Erg vriendelijk personeel. Eerlijk en betrouwnaar! Staan altijd voor je klaar. Wanneer er iets mis is met je auto word je snel geholpen!

goede service, goed behandeld

Erg goed, open en vriendelijk bedrijf!

goede service, goed behandeld

Eerste keer onderhoud gedaan bij Benschop , zeer goed bevallen , auto stond netjes gewassen klaar , waar vindt je dat nog ? vriendelijke mensen daar ! Ze doen het werk met plezier zo te zien ! Een aanrader, dat is mijn ervaring !

goede service, goed behandeld

Wij hebben hier onlangs een auto gekocht, keurig bedrijf , buitengewoon goede service , ze doen wat ze zeggen en mocht er onverhoopt iets zijn wat bij ons het geval was , dan staan ze klaar met goede service , gelijk een leenauto mee en zo !Dus wij zijn erg tevreden , een betrokken bedrijf !

goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel,ruim tijd voor de klant en altijd een bakje koffie. Na een week een klein probleempje ,werd direct verholpen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij gingen erheen om onze Daihatsu uit 1994 (in goede staat) in te ruilen voor een daewoo lanos .. het regende en meneer zei dat die geen zin had om na buiten te gaan en in de regen te onderhandelen. Dus wij vroegen snel wat de inruilwaarde van onze auto is en wat we bij moeten leggen onze auto was niet meer waard als 250 euro..terwijl onze auto geschat is op 700 euro.Ik voelde me goed genaaid en wees het bod af want het is gewoon te gek voor woorden!! Er zit een nieuwe uitlaat,apk op hij word jaarlijks onderzocht bij een Bovag auto bedrijf in Nunspeet!!Een paar roest plekken en hij heeft 2 ton gelopen..daar merk je niks van.Bij deze vind ik dat Autozaak Benschop geen Bovag embleem verdien als je zo met mensen omga!!

Hoenderweg 11 H

3851RZ Ermelo