voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijk en bereikbaar

perfect, zeker aan te bevelen

Hij kwam vanaf het begin al betrouwbaar over, en nu 10 dagen na de aankoop nog steeds dik tevreden. Benschop auto\'s is absoluut een aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vrijdagmiddag gebeld voor een peugeot 205 die we online zagen voor €350,-. In de advertentie stond dat de ramen niet omlaag konden en dat hij de donderdag daarvoor nieuwe apk gekregen had. Maandagmiddag gebeld of hij hem nog had, want we hadden maandagavond ingepland om hem te bekijken en eventueel te kopen. Afgesproken om 18:00. Meneer had echter 20 minuten vertraging aan de telefoon, wat uiteindelijk 30 minuten werd. Daarna proefritje gemaakt. Er zaten wel wat gebreken aan, maar dat hadden we wel verwacht voor €350,- Toen kwamen we bij de prijs aan, bleek de prijs niet €350,- te zijn, maar €695, een verdubbeling(!!) Gezegd dat we kwamen voor €350,- want dat hadden we vermeld aan de telefoon en tijdens het wachten tussen 18:00 en 18:30 nog online nog nagekeken op zijn eigen site. Daar stond tijdens de \"onderhandeling\" nog steeds €350,- op. Meneer liet vervolgens een andere site op zijn telefoon zien waar €695,- op stond. Kortom, mensen lokken met een lage prijs om vervolgens tijdens de proefrit de prijs te verdubbelen en hopen dat men hapt. Ons ziet meneer in ieder gevaal nooit meer terug

zeer slecht, onaanvaardbaar

Koop hier nooit een auto (alhoewel de site werkt niet meer!). Ik dacht hier een goede auto gekocht te hebben vorig jaar. Heb aangegeven dat hij kraakte en blokte. 2x teruggegaan mensen in laten rijden van het bedrijf. Nee niets aan de hand, op de brug. Op papier laten zetten als er iets mee zou zijn dat ze zouden verhelpen kostenloos. Nu werkt de site en tel.nr. niet meer! Mijn rekening bij de garage Euro 1.000 remmen zitten gewoon helemaal vast!!!

goede service, goed behandeld

Goed. Buiten openingstijden mogelijkheid gehad naar auto te kijken en proefrit te maken.

goede service, goed behandeld

Mijn auto ingeruild op een gebruikte VW Golf. Perfecte auto, rijd erg lekker. Inruil prijs was ook optimaal. Zeer vriendelijke mensen die gemaakte afspraken boven verwachting nakomen. Kortom een topbedrijf..!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 17 mei hebben wij contact gehad met Benschop Auto\'s te Ermelo, omdat we interesse hadden in een Fiat Punto 1.2 ELX, bj 2000, 200.000 km, €1000,00, nieuwe APK. Over de telefoon moesten we de man overtuigen dat we de auto zouden ophalen, omdat hij later op de dag nog kijkers zou hebben. Uiteindelijk konden we er mee akkoord gaan, dat we voor de volgende kijkers aanwezig zouden zijn. In de middag aangekomen in Ermelo, proefrit gemaakt en de auto was oké. Vanuit Ermelo naar huis, stond ik in de file, dus kon ik de auto niet helemaal uitproberen. Uiteindelijk thuis aangekomen, kwam ik erachter dat de auto allemaal mankementen had, zoals; km was niet geijkt, ruiterwissers kwamen 5 cm van de ruit af, koppeling bleef hangen, bij het optrekken kraakte de auto, buitenverlichting bleef aanstaan. (Ik snap dat je bij een 2e hands auto, niet moet rekenen op nieuwkoop, maar hij moet wel ietwat veilig zijn). Vervolgens heb ik de volgende dag contact gehad met Benschop en ik kon de dinsdag terugkomen, ivm Pinksteren. Daar aangekomen, werd ik gewoon niet gelooft. Ik heb de auto achtergelaten, zodat ze hem konden nakijken. Op vrijdag werd ik gebeld, dat ze de auto hadden nagekeken en dat zij niks konden vinden. Benschop vond het schappelijker dat ik de mijn geld maar beter kon ophalen. Vandaag ben ik daar naar toe gegaan en heb mijn geld inderdaad teruggekregen, echter had ik de auto volgegooid met benzine, deze kreeg ik niet vergoed. Bij het ophalen van mijn geld, werd mij duidelijk gemaakt, dat zij niet wilde dat ik een auto bij hun kocht en zij niet van plan meer waren om mij een auto te verkopen. De verkoper werd ook erg agressief in zijn woorden. Sorry hoor, maar zo ga je niet met mensen om. Vervolgens heb ik vandaag op hun site gekeken en zag dat ze dezelfde auto voor €1350,00 hebben verkocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg fijn bedrijf, heb hier een auto gekocht waar wat dingetjes nog aan moesten gebeuren meteen heeft hij dit opgepakt en geregeld! De auto is perfect en hij luisterd goed naar de wensen van de klant.. al met al erg fijn geholpen!

goede service, goed behandeld

Ruim een jaar geleden daar een auto gekocht en nu is de auto daar in onderhoud. Ik ben super tevreden ze zijn eerlijk, betrouwbaar en verlenen uitstekende service!

goede service, goed behandeld

Nadat ik mijn Daihatsu Cuore had aangeschaft bij Benschop auto\'s. Bleek dat na één dag de uitlaat kapot was. Ik had geen garantie op de auto, maar toch hebben zij de auto bij mij thuis opgehaald, hem gerepareerd en zelfs weer teruggebracht nadien. Wat mij betreft een hele goede service en de auto rijdt weer prima. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aan ieder ander aanbevelen.

keurig en vlot

goede service, goed behandeld

Onlangs gebruikte auto gekocht.Bedrijf kwam meteen vertrouwd over. Alle afspraken netjes nagekomen.Auto zonder garantie gekocht ( werd zelfs geadviseerd gezien de staat en bouwjaar ) Bij eventuele problemen schijnt men behoorlijk soepel te zijn.

goede service, goed behandeld

Een jaar geleden bij Benschop Auto\'s een auto gekocht en deze daar nu in onderhoud. Prima service en deskundigheid.

goede service, goed behandeld

Vorige week goedkoop autootje (golf 1992) gekocht. Bleek een dag later problemen met de kachel. Heb toen gebeld en er werd gezegd kom maar even langs. Probleem bleek groter dan gedacht maar is prima opgelost. Alleen een kleine bijdrage in de kosten betaald. Dus ik zeg: Ga naar Benschop want daar telt service nog.

goede service, goed behandeld

2e auto voor mijn vrpouw gekocht voor nog geen 2000,- met nog 6 maanden APK geen garantie. Binnen 1 dag voel km teller uit bleek later bij dit type auto veel voorkomend probleem. Was weekend ff een mailtje gestuurd en zelfde dag nog reactie. Kom maar langs en we verhelpen probleem kostenloos. Toen de auto op de brug stond bleek ook de remmen niet zo heel fijn meer te zijn. Ze belde me gelijk op en boden me aan dit te vervangen tegen inkoopprijs van materiaal (remschijven en remblokken) en de manuren werden niet gerekend. Dus mijn vrouw voor zeer weinig kosten weer veilig de weg op. Dit is pas service !!!! Ze hoefde niks te zeggen want ik had er geen garantie of nieuwe APK bij. TOP

goede service, goed behandeld

Een zeer plezierige ervaring om met dit bedrijf in zee te gaan. Een aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel