Sanders is betrouwbaar, gepassioneerd en denkt proactief mee, van harte aan te raden!

Bij Benschop auto's hebben wij een volkswagen T4 gekocht in augustus 2023. Sander is een vriendelijke, betrouwbare, gepassioneerde vent die ons heel goed heeft geholpen en ECHT meedenkt, zowel voor als na de aanschaf.

superservice en betrouwbaar

Mooie Volkswagen Polo gekocht en afspraken gemaakt over het inruilen. Zeer betrouwbare verkoper en geen extra kosten die er opeens bijkomen. Ik zou deze verkoper bij iedereen aanraden.

Vriendelijk en goede uitleg

Was prima in orde

Heel vriendelijk en competent

Ik heb een bus gekocht bij Benschop en ben erg tevreden over de manier hoe ze het hebben afgehandeld. Ik mocht op een tijd komen buiten kantoor uren (heel flexibel). Ze hebben nog een extra klus gedaan aan de bus zonder extra kosten. En als ik vragen had dan kon ik altijd bij ze terecht. Top!

Ik had bij benschop een auto gekocht, een paar dagen later lekte de auto koelvloeistof ik had gebeld dat de auto koelvloeistof lekte en het werd gelijk opgelost top service.

Super contact en service

Ik heb mijn auto auto ingeruild bij A. Van Benschop in Drachten. Hij heeft de auto vanuit Drachten gebracht naar Noord Holland. Super contact en erg betrouwbaar. Een man van zijn woord! En een fantasie mooie auto afgeleverd.

Prima geholpen! Heel gastvrij ontvangen. Mooie camper! Erg blij met onze aankoop!

Fijn geholpen.

Tijdens een rit in onze vakantie, bleek onze uitlaat van de barchetta gescheurd te zijn. Dit gebeurde op de kruising bij autobedrijf de Haan. We werden direct en vakkundig geholpen andere auto van de brug en onze b erop. Dit noem ik service!!!!

Persoonlijk en zeer goede service.

Na lang zoeken naar een camperbusje vond ik een leuke VW bus bij Benschop. Alles was bespreekbaar, ook de door mij aangevraagde aanpassingen. Er bleken nog een paar dingen niet te werken, maar ook dit is super snel en goed opgelost, incl. een leenauto. Ik ben super blij met mijn bus en zeer tevreden over de service.

Super service

Dag, 3 maanden geleden heb ik mijn auto gekocht bij Benschop Automotive. Ik rij er elke week circa 500 km mee en dit is een feestje. Ik ben zeer happy met de auto en was ook erg tevreden over de service van Benschop Automotive. 100% een aanrader.

Goede service!

Zeer vriendelijke verkoper en goede service. Ik heb onlangs een buscampertje gekocht bij Benschop Auto's. Na een paar dagen was er probleem wat niet door de garage te voorzien had kunnen worden en waardoor de auto niet startte. Ze hebben de auto toen opgehaald en gerepareerd. Goede en snelle communicatie bij vragen. Tevreden dus!

Helemaal prima

Zowel bij de proefrit, de schriftelijke communicatie, de prijsonderhandeling, als tijdens het ophalen van de gekochte auto verliep alles zeer vriendelijk en zorgvuldig. Men nam ruim de tijd voor uitleg en instructie. Tot mijn verrassing kreeg ik bij het ophalen nog een witte kentekenplaat cadeau en een adapter 13 naar 7-polig. Die ik toevallig beide precies die dag nodig had....hoe mooi wil je het hebben?!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring; neemt alle tijd voor de klant; maakt betrouwbare en eerlijke indruk; geeft duidelijke uitleg omtrent historie en staat van de auto.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben echt een miskoop gedaan bij dit bedrijf. Er is van alles mis met de auto en gaat flink geld kosten.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf! Zeer tevreden met de aanschaf van onze tot camper omgebouwde t4!

goede service, goed behandeld

Goed ontvangen. Afspraken goed nagekomen.

goede service, goed behandeld

Al de 3e auto gekocht bij dit bedrijf , steeds met goede ervaringen , ook als er onverhoopt toch iets is zijn ze bereid te helpen en mee te denken , dus een prima bedrijf

goede service, goed behandeld

Gebruikte auto gekocht bij Benschop , erg tevreden , de auto voldeed aan onze verwachtingen zoals Benschop telefonisch had uitgelegd ! Afspraken komen ze keurig na , fijn bedrijf , aardige mensen !

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht, na het overeenkomen van de prijs over de mail afgesproken dat we voor de auto zouden komen. Krijg je ineens een bericht dat ze de auto zomaar aan iemand anders hebben verkocht terwijl er al een afspraak was gemaakt. Bij een particuliere verkoop kan ik me er nog wat van voorstellen maar bij een bedrijf is het niet netjes. Ik zal hier nooit meer voor een auto kijken. Zorg dat je je (potentiele) klanten tevreden houdt anders kun je net zo goed je deuren sluiten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een afspraak gemaakt om een auto te komen ophalen bij dit bedrijf vrij genomen van m\'n werk vervoer geregeld en dat krijg je een kortaf berichtje van dat de auto al verkocht is terwijl er duidelijk is afgesproken dat de auto voor mij gereserveerd zou worden geen goede ervaring met dit bedrijf

voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen en de staat van de auto was zoals door de telefoon was doorgegeven. Geen verassingen.

goede service, goed behandeld

Goed geholpen ,prettige samen werking.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Meteen bij kennismaking met GertJan en zoon Sander voelde het heel goed/vertrouwd; alsof ik ze al jaren kende. De aanvangs probleempjes na de aankoop van een VW Multivan werden snel naar wederzijdse tevredenheid verholpen. Ik zou er zo weer een auto kopen. Aanrader !!!

goede service, goed behandeld

Heel fijn! Nieuwe auto gekocht bleek toch een mankementje te hebben. Na gebeld te hebben konden we gelijk de auto laten nakijken en maken. Dit is niet in rekening gebracht maar zat bij de service van het bedrijf in.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto