Prima!

Vriendelijk& snel

Topservice

Vanuit omgeving Arnhem naar jullie gekomen, superleuke Renault Twingo GT gekocht! Daarnaast hebben we enorm genoten van jullie fantastische ontvangst en persoonlijke aandacht. Wellicht tot een volgende keer (^_-) was 2x genieten in Siddeburen. Kortom topgarage, topservice en supertoppie eigenaren en personeel. Garage zoals het overal zou moeten zijn... Thanks again!

Goede service en prettige mensen.

Koop mijn auto’s via hun en heb ze daar in onderhoud. Heb tot nu toe nog nooit voor vervelende verrassingen gestaan.

vakkundig mooie kleine garage waar je als klant met open armen word ontvangen

vakkundig mooie kleine garage waar je als klant met open armen word ontvangen.

Goede Service

gewoon chil en duidelijk

Transparant en vriendelijk

Geweldig geholpen aan een Renault Captur uit 2014. Keurig en open tot een te betalen bedrag gekomen. Een aanrader als je op zoek bent naar een nette gebruikte auto.

Prima bedrijf

Goede service , mooi bedrijf , communicatie is goed , aanrader om hier een nieuwe of gebruikte auto te kopen . Ik ben al vele jaren een tevreden klant .

Gastvrij, klantvriendelijk en deskundig

Ontzorgend

Zeer vriendelijk en enthousiaste mensen, die graag met je meedenken.

Goede service, vriendelijk personeel en levert goede kwaliteit.

Bij autobedrijf Jos Vermue mijn eerste auto gekocht waar ik erg blij mee ben. Goede service, vriendelijk personeel en levert goede kwaliteit.

Super service

Erg goed geholpen! Luisterend naar onze wensen. Onderhoud doen ze top, en ze zijn super eerlijk

Zeer klantvriendelijk

Vlotte service bij Autobedrijf Jos Vermue....ook bij het halen en brengen van een auto met haperende accu!!

Een garagebedrijf om van te houden.

We hadden geen enkele ervaring met dit bedrijf. Bij onze eerste kennismaking werden we getroffen door het vertrouwen wat dit bedrijf en de mensen waarmee we in aanraking kwamen, uitstraalde, We hebben dit gevoeld als een warm bad. Alle afspraken zoals we die hadden gemaakt, zijn nagekomen en uitgevoerd. Voor ons een kennismaking met een bedrijf, dat we niet snel zullen vergeten. Dit bedrijf is top en verdient de maximale score van 5 sterren.

Top garage die service hoog in het vaandel heeft staan

Hier een auto gekocht en mijn eigen ingeruild. Zeer vriendelijk, goede service, Komt afspraken na. Echt een garage waar de klant nog centraal staat. Ga hier zeker heen voor het onderhoud van mijn nieuwe auto.

Geweldige betrouwbare mensen!

Vandaag de X1 opgehaald bij Jos en Aaffien. Wat een hartelijke mensen, oog voor de klantwensen en de service is geweldig! Niks geen blabla maar het eerlijke verhaal vertellen. Jos Vermue is mijn garage! Al vanaf de start van dit bedrijf.

Zeer goede service

Zeer goede service en persoonlijke behandeling van de klant.

betrouwbaar, vriendelijk en denk altijd mee

Dit is nu de derde auto die ik bij autobedrijf Jos Vermue heb gekocht en wederom ben ik zeer tevreden over de service. Een garage houder die meedenkt, oprecht, professioneel en eerlijk is. Aandacht voor de klant staat naar mijn ervaring op de eerste plaats.

Voelt als een 10

Vanmiddag dochter auto gekocht, goede service, snel geregeld, gezellig, in overleg kan veel geregeld worden. Dit is nog als vanouds waar de klant centraal staat. Mooi bedrijf mensen, toppie. Mvg Renault twingo

Uitstekende service!

Altijd prima afspraken die keurig worden nagekomen.

super garage

klant vriendelijk en goeie service

Autobedrijf Jos Vermue heeft ons altijd heel goed geholpen.

Autobedrijf Jos Vermue heeft ons altijd heel goed geholpen.

Zeer tevreden!!

Vriendelijke personeel❤️

Goede ervaring, auto afgeleverd zoals besproken

Mijn persoonlijke ervaring met het Autobedrijf Jos Vermue is zeer goed. Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en Jos heeft alle tijd genomen om mijn vragen over de auto te beantwoorden. Bij het ophalen van de auto was de staat percies zoals van tevoren afgesproken. Ik zou autoberdijf Jos Vermue bij iedereen aanraden.

Snel gehandeld en keurige autos en vriendelijke mensen.

Eerste auto hier gekocht Duidelijk antwoorden ,vriendelijk ,kennis van zaken. Verdienen misschien wel 5 sterren.

Oudeweg 124 A

9628CH Siddeburen