Topgarage die meedenkt en in belang van de klant handelt

Al jaren klant bij hen, en meerdere auto’s gekocht en in onderhoud gehad. Service prima en deskundig personeel. Monteurs werken er al een aantal jaren, dat is een goed teken. Ik kom speciaal uit Vries voor deze garage, ga voor kwaliteit

ZEER TEVREDEN

PRIMA GEHOLPEN , PROBLEMEN WORDEN VERHOLPEN , ZEER OPEN EN TRANSPARANT. ZEER ZEKER AAN TE BEVELEN

Garage met nette betrouwbare uitstraling, goede service

Eerste ervaring als klant met deze garage bij aanschaf auto is positief. Goed ontvangen bij de receptie en snel geholpen. Bij proefrit bleek dat auto storing aangaf. Deze is keurig verholpen. Bij afhalen auto volgde er een keurige overdracht.

Beter kan niet

Zeer prettige mensen doen net alles een beetje extra.. Jos en team ga zo door En ben erg bij met mijn swift. Vr gr Koos Darwinkel

Erg goed geholpen

Betrouwbare autodealer

Heel prettig zakendoen!

Via de bekende occasionzoekmachines, vond ik een auto die werd aangeboden door Bosch Car Service Jos Vermue. Het was precies het voertuig dat ik zocht, maar Siddeburen is ongeveer 4,5u rijden vanaf mijn woonplaats. Een telefoontje met Jos gaf mij als snel het vertrouwen dat het de moeite waard was om de reis te maken. En zo geschiedde. De ontvangst was heel gastvrij en de auto was exact zoals omschreven. Jos weet waar hij over praat en het was duidelijk dat hij een perfecte auto wou afleveren. De gemaakte afspraken (en zelfs meer) werden nagekomen en een aantal dagen later kon ik m'n nieuwe auto ophalen! Wat ik enorm prettig vond, was dat ik tijdens het klaarmaken van de auto, op de hoogte werd gehouden van de voortgang. Dit soort service ga je bij een merkdealer niet vinden en het was voor mij de bevestiging dat het zich loont om een stapje verder te gaan. Nogmaals bedankt en ga zo door!

Vriendelijk behulpzaam

Prettige garage om zaken mee te doen. Ze denken met je mee. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Een goede communicatie en een vriendelijke klantenservice.

Auto keurig afgeleverd met nieuwe APK en grote onderhoudbeurt en gratis een marterverjager gemonteerd. Een vriendelijk familiebedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Een aanrader!

Alles perfect geregeld

Prettige mensen, voelt direct vertrouwd.

Zeer tevreden van kopen tot afleveren.

Na onze vraag om een jongere auto op te zoeken belde Jos na een paar dagen al dat hij wat had gevonden. Precies wat we zochten. Auto is afgeleverd volgens afspraak. Als verrassing kregen we ook nog een streekpakket. Bedankt.

We hebben een zeer positieve, integere hospitale ervaring gehad bij de aankoop van onze auto

Het gevoel was meteen goed. Geen arrogantie te bespeuren zoals ik vaak bij andere autobedrijven zie. Men neemt de tijd en krijgen bij inruil meteen een realistische prijs. We worden zeer vriendelijk behandeld en de auto wordt zeer netjes afgeleverd met een heerlijk streekpakketje als presentje. Top Wij zijn blij en zeer tevreden.

Fijn bedrijf

Klantvriendelijk, behulpzaam en vlotte afhandeling bij inruil auto. Fijne uitleg en service. Erg tevreden.

een kundig en zeer behulpzaam bedrijf waar ik graag kom

Vanwege het feit dat men mij kent is het mij overkomen dat ik binnen 1 dag een auto gekocht heb. Ze wisten precies wat wij wilden hebben dus was de vraag niet of maar wanneer wij de auto zouden ophalen

Bijzonder vakkundig en vriendelijk geholpen

Alles volgens afspraak afgehandeld

Keurig en correct geholpen!

Netjes geholpen bij de aankoop van onze auto bij aflevering nog een leuk pakketje ontvangen super!

Was prettig om er een auto te kopen.

Gemoedelijke sfeer en hart voor de zaak.

prima behulpzaam

Uitstekend advies en snelle oplossingen.

Chapeau voor de goede service

Super blij met mijn nieuwe aanwinst. Alles is tot in details geregeld. Van het ophalen van de auto tot het rijklaar maken van de auto. Heel vriendelijk en behulpzaam. Goed advies gekregen bij alle stappen. Chapeau voor de goede service.

Vertrouwen onveranderd.

Al jaren zijn we klant. We weten precies wat we aan elkaar hebben. Er is een vertrouwensband over en weer.

Een fijne garage prima service Monteurs die je meteen helpen als je een vraag hebt rondje mee rijden om te luisteren bij gekke geluiden super! Laten zien wat het probleem is. Jos en Aaffien zijn vriendelijke mensen. Kwaliteit en service ten top. Net een nieuwe auto gekocht perfect geregeld! Uitgezwaaid door Jos en Aaffien met een mand vol Groningse lekkernijen op de achterbank gekregen bij de nieuwe Bolide..Dank voor de fijne onderhandeling. Marja.

Met 1 woord: SUPER!!

Wij zijn zeer enthousiast over de manier waarop je geholpen wordt. De service en kwaliteit is geweldig! Je wordt meteen vriendelijk te woord gestaan. Bij binnenkomst staat de koffie (of drinken) klaar. Voor vragen of overige informatie wordt je meteen uitgebreid geholpen. Het voelt aan als een hele warme, gezellige maar vooral het gevoel van een "dorps garage" wat ons zo aanspreekt. De eigenaren kennen hun klanten, het voelt vanaf dag 1 vertrouwd (terwijl wij hier nog nooit eerder geweest waren). Een garage die met je mee denkt! Kortom: een aanrader!

super

ik zat een beetje in nood en ben heel goed geholpen en ze hebben een super service geleverd. Blij met mijn auto. Zeer zeker aan te bevelen

Voor het eerst een auto hier gekocht. Hele fijne ervaring. Leuke mensen. Alle tijd voor me nemen. Goede uitleg. Heel klantvriendelijk en service gericht.

Fantastisch geholpen door Jos en Aaffien

Onze Skoda Octavia bij Jos en Aaffien gekocht. Zeer hartelijke mensen met een uitstekende service. Erg tevreden!

Prima!

Vriendelijk& snel