Super service

Denken echt met je mee en helpen mee een oplossing te vinden!!!

Vertrouwd gevoel!!

Vertrouwd, duidelijk, geen poespas, eerlijk.

Meedenkend bedrijf in het vinden van goede oplossingen

Fijn bedrijf met een goede service

Zeer vriendelijke garage waar we direct weer naar toe zouden gaan.

Een en al klantvriendelijkheid. Auto word keurig afgeleverd. Top.

Top garage. Zeker een aanrader.

Een typische no nonsens garage. Prettig ontvangst, een reële inruilprijs en de occasion Renault Captur keurig afgeleverd. Geen gelikte verkooppraatjes maar nemen alle tijd voor de potentiële klant.

Zeer lieve mensen met een geweldige service! Doen wat ze beloven! Dit is een garage met hart voor hun klanten en auto’s!

Kort geleden heb ik een auto gekocht bij Jos Vermue. De auto wordt in top staat afgeleverd. Afspraken worden nagekomen. En zeer betrouwbaar. Erg tevreden.

Helemaal top

Goede service Klant vriendelijk Gastvrij ontvangst Nemen de tijd voor je Je voelt je welkom Komen afspraken na

Al.meer dan 20 jaar heel tevreden

Betrouwbaar, goede communicatie en service

En top Bedrijf ! !

De Eigenaars Aaffien en Jos Vermue zijn super aardig en heel correct met hun klanten ! Ook zijn wij al jaren tevreden met Hun Autoservies ! De eventuele reparaties worden prima verricht, ook de Prijzen zijn heel accuraat en zijn niet overtrokken !

Auto gekocht super geholpen

Prettig om zaken mee te doen.

Iemand met goede kennis van zaken en prettig in de omgang.

goede service, klantvriendelijk en deskundig

alles volgens afspraak, eerlijke garage, fijne hartelijke mensen en een goede auto voor een eerlijke prijs.

Super geholpen

Geduldig, vriendelijk en behulpzaam

het aantal sterren zegt genoeg

betrokken met je als klant, niets teveel komen afspraken na , staan voor wat ze zeggen. vertrouwd adres

Gewekdig

Zo klantvriendelijk zijn deze mensen : goed ontvangen, nemen de tijd voor je en uiteindelijk met een keurig afgeleverde auto weg gereden. Wij komen zeker terug!

goed geholpen

Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Uiterst behulpzaam

Wegens handicap op goede wijze geholpen naar het zoeken van een rolstoelauto.

Al 25 jaar klant. Op naar de volgende 25!

Uitstekend garagebedrijf

Integer,zorgzaam,attent , persoonlijke aandacht !!

Zie regel hier boven

Aardige mensen goed geholpen. Blij met mijn nieuwe 2e hands auto

Gewoon geweldig

Op 12 januari een 2e hands Hyundai Tucson aangeschaft bij Jos. Ontzettend goede service v.w.b de afhandeling van de aanschaf. Niks geen poespas en mooie verkooppraatjes.

Super service en auto precies zoals omschreven.

Voor de derde keer een auto bij Jos gekocht en bij de volgende zal ik dat zeker weer doen. Een gebruikte auto wordt als nieuw afgeleverd en aan alle kleine details wordt gedacht.

Topgarage die meedenkt en in belang van de klant handelt

Al jaren klant bij hen, en meerdere auto’s gekocht en in onderhoud gehad. Service prima en deskundig personeel. Monteurs werken er al een aantal jaren, dat is een goed teken. Ik kom speciaal uit Vries voor deze garage, ga voor kwaliteit