Klantvriendelijk.

Tijdens gebruik van de bus die ik gehuurd had bleek de achterdeur alleen van binnen uit geopend te kunnen worden. Na dit gemeld te hebben bij het weer afleveren van de bus heb ik korting gekregen op de gereden kilometers.

Wordt altijd heel vriendelijk geholpen! Communicatie is top en leveren goed werk.

Uitstekend personeel

Prima prijs/kwaliteitsverhouding & vriendelijke bediening

Erg fijn en netjes dat de borgsom direct de volgende dag is overgemaakt. 2 kleine tips: - het huurbusje iets opgeruimder opleveren - maak de mail met de factuur iets persoonlijker

Het is mijn vaste garage van jaren.

Vriendelijke, mensen vakkundig. Nooit een negatieve ervaring gehad.

Betrouwbare afspraken

Wat oudere bestelbus, maar betrouwbaar en ook redelijk geprijsd.

Zeer betrouwbaar.

Zeer betrouwbaar,. Men wordt prettig geholpen. Al ruim 20 jaar.

Makkelijk te huren

Makkelijk te huren zonder rompslomp. Op de bus staat dat je ook in Driebergen kan huren, maar dat klopt niet, alleen in Houten De bus zelf (Nissan Prima star) is wat verouderd, interval van ruitenwisser werkte niet, geen centrale deurvergrendeling en het binnenlampje werkte niet. De bus rijd redelijk zuinig en je hoeft er niet supervoorzichtog mee te zijn. De prijs kwaliteit is iets uit balans, 55€ per dag zou redelijker zijn. Voordeel is dat je de bus s'avonds neer kan zetten en de sleutel in een kluisje kan doen.

Heel prettig

No nonsens, denken met je mee en weten altijd snel een plekje voor je te vinden.

Snelle service

Snelle service!

Prima.

Alles wat betreft huren van een auto voor een weekend prima verlopen

Goed geluisterd in een keer goed.

Prima service.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Nette, eerlijke mensen met verstand van zaken.

Vakbekwaam

Zeer vakbekwaam en service gericht. Een 10 voor Harm.

Goed te woord gestaan, en prima geholpen

Ik had mijn achterband kapot gereden, hij was dus lek. Ik had gebeld en kon smiddags langs komen, deze is opgemeten en de volgende middag toen had hij de juiste maat binnen, deze er om gezet en alle bandjes kregen de juiste lucht erbij. Met goede banden spanning. Service bedankt

service gericht, accuraat en vriendelijk!

snel, goed en vriendelijk geholpen! gewoon super! hoewel de gehuurde bus zo langzaamaan wel veel gebruikssporen heeft

fijne garage

ik kom al 8 jaar als klant bij deze garage en altijd fijn en professioneel geholpen. inmiddels is mijn 3e auto bij hun voor APK geweest. bellen van te voren altijd netjes op over de kosten. voor over te gaan op reparatie. als er dingen niet noodzakelijk zijn om te repareren doen ze dat ook niet na overleg dat je het niet nodig vind om er iets aan te doen. zoals bijvoorbeeld een kapotte airco

Goede deskundige mensen met een glimlach!

Er zijn diverse werkzaamheden aan mijn auto verricht die snel en adequaat gedaan zijn. Ik was snel aan de beurt, auto is netjes behandelt en netjes achtergelaten en hij rijdt weer als vanouds! Chef werkplaats uiterst correcte en fijne man.

Fijne garage

Fijne garage dat afspraken na komt!

Alles is correct en snel afgehandeld

En een prima service.

Prima garage

Ik kom al jaren bij Remco Linnebank en ben zeer tevreden over de dienstverlening. Vriendelijke mensen die mijn auto uitstekend onderhouden en nooit te beroerd zijn om iets extra's te doen voor de klant.

gewelidige service

of je nou voor last minute een auto nodig hebt (dat gebeurd weleens in catering land) of onderhoud/ apk voor een van de voertuigen denken mee, lossen op en regelen het. schappelijke prijzen

Altijd vriendelijk, overleggen goed.

Mijn ervaringen zijn altijd goed en er wordt niks gedaan zonder overleg. Dus de volgende keer ben ik er weer.

altijd goed

heel goed