Betrouwbare en kundige garage

Ik ben zeer tevreden over de service bij Remco Linnebank. De service is snel en klantvriendelijk. De tarieven en werkwijze zijn transparant.

Altijd goed

Wordt altijd correct geholpen en vooraf geinformeerd over eventuele onverwachte kosten.

Altijd vriendelijk aan de desk

Snelle service, geen gevoel van uitbuiting

Hartelijke, vriendelijke en correcte garage

Goede en nette ontvangst, terugkoppeling en acuraat in de nazorg. Een garage die ook rekening wil houden met jouw agenda voor zover mogelijk. Top

Harm is een eerlijke vent die precies verteld wat er aan de hand is. Hij houdt mij op de hoogte als dat nodig is. Goede service en werkzaamheden.

Service van zeer hoge kwaliteit voor een lage prijs

Pro: zeer competitieve offerte; alleen de service die nodig is, geen verrassingen; zeer goede communicatie bij onverwachte bevindingen. Con: -

Al jaren puike service!

Prima garage.

heel goed

ik word er altijd netjes geholpen en bijna altijd net dat beetje extra, zoals het gratis inspuiten van de deurrubbers, na een opmerking van mij, dat de deur moeilijk openging

Prima !!!

Fantastische service !!

Meedenkend, snel, staan altijd klaar

We rijden met een best wel gedateerde bus.. Leuk om aan te sleutelen, soms lastig om onderdelen nog te krijgen. Het lukt Harm en zijn team altijd!

Fijne garage,niet te duur en goede reparaties.

Heel goed bedrijf,kom er al jaren

Vriendelijke ontvangst en goede service

Grote beurt gedaan, super service

Redelijke prijzen

Goede dienstverlening

Zeer goede ervaring

Top geholpen

Met dank aan Harm een zeer goeie ervaring gehad bij jullie top bedrijf! Eerlijk en deskundig advies met als resultaat dat ik zeker terug kom :)

service en medewerking altijd goed.

berekende prijzen zijn netjes en worden redelijk berekend. Er wordt goed meegedacht in oplossingen en men probeert ook andere mogelijke oplossingen. Er wordt altijd contact opgenomen bij meerwerk.

Ik was jarenlang bij een Suzuki dealer waar ik 3 x een nieuwe auto heb gekocht. Ik vond de service daar niet goed. Ik ben naar Linnebank overgestapt en dát was en is toch steeds tópservice. Stukken goedkoper en hier word ik heel goed geholpen. Voel aan het berijden van mijn auto dat er écht iets aan is gedaan.

Snel . Accuraat en je wordt goed geïnformeerd

Tevreden

Jammer dat jullie ophouden met het verhuren van auto's bussen

De laatste 3 jaar tijdens de zomer vakantie een bus gehuurd. Dat ging altijd heel soepel en prettig. Jammer dat jullie stoppen. Desalniettemin we s ik jullie het allerbeste toe en nogmaals da k voor de geleverde services. Mvrgr Bert en Brenda van Koppen

Top bedrijf

Goede service, vriendelijke personeel. Altijd bereid om mee te denken.

Uitstekende service!

Zeer klantgericht, denken mee en gaan altijd voor oplossingen.

Goede en snelle hulp

Fijne mensen, goede service

Wederom top!

Uitlaat gerepareerd op kundige wijze zonder dat er nieuwe geplaatst hoefde te worden! Scheelde een hoop geld!echt blij met Garage Remco Linnenbank!

prima service

APK keuring. Door omstandigheden de dag daarvoor afgeleverd. Volgende dag APK en 's middags kunnen ophalen