Fijne garage en kundige mdw

Wordt altijd netjes gebeld over wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn. Wordt ook aangegeven als iets niet direct gedaan hoeft te worden zodat je daar zelf een beslissing over kan nemen. Vriendelijke medewerkers en kundig personeel. Altijd bereid om dingen uit te leggen als iets niet duidelijk is

Dank je wel Marcia voor de recensie!

Was prima

Deskundige informatie en goed geholpen

Hartelijk dank voor uw recensie heer Beringen!

Klant vriendelijk en goed geholpen.

Klant vriendelijk en goed geholpen

Dank u wel heer Boere voor de recensie!

Uitstekende garage

Er wordt goed advies gegeven en duidelijk gecommuniceerd voor de reparatie uitgevoerd wordt. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Fijn om te horen Paula, dank voor de recensie!

top

vriendelijke mensen, goed overleg over werkzaamheden

Super blij

Snel efficiënt, vriendelijk

Dank u wel Thea!

Prima garage.

Je wordt netjes geholpen, goed op de hoogte gehouden van het werk en de kosten. Nette leenauto mogen gebruiken.

Dank je wel Neef! We waarderen het enorm dat je de tijd wilt nemen om vanuit Werkendam bij ons je auto in onderhoud te willen doen, dank daarvoor!! :-)

Goede serviceverlening.

Dank u wel heer Blom!

Top ervaring, zoals altijd

Altijd goede service. Denken met je mee!

Wat een mooie recensie, dank u wel!

Zeer klantvriendelijk en uiterst betrouwbaar.

Altijd vriendelijk en snel geholpen. Men praat je niets aan zoals bij vele andere garages. Goede (voor)informatie voordat men aan de slag gaat. Als je een goede garage zoekt moet je hier zijn!!

Bedankt voor de mooi geschreven recensie!

gewoon een top bedrijf

super snel geregeld allemaal

Dank u wel heer Blaauwijkel!

Top bedrijf

Vak mensen. Top bedrijf

Hartelijk dank Peter voor de recensie!!

Eerlijk en duidelijk

Vriendelijk en altijd eerlijk en oprecht

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, dat is nog eens een mooi compliment!!

Goede en aardige mensen die hun afspraken nakomen

Aardige mensen, je wordt netjes en goed geholpen.

Dank je wel heer Mandjes!

Open en duidelijk

Doen wat Zeggen en Zeggen wat ze doen.

Dank je wel Johan voor de recensie!

Goede en snelle service!

Apk en grote onderhoudsbeurt

Dank heer Hoogendoorn!

Fijne dienstverlening

Goede, snelle, betaalbare service. Vriendelijk en amicaal personeel.

Dank je wel Greet!! :-)

Fijn bedrijf en deskundig geholpen.

Ben al diverse jaren klant bij Tom en zijn monteurs team met diverse auto’s, wordt altijd op de hoogte gesteld vooraf van eventuele kosten voor herstel. Ook wordt hier in meegedacht zodat je niet schrikt als je de auto komt ophalen.

Beste heer van Putten, fijn om te horen, dank u wel!

Topservice

Onder het genot van een bakkie koffie en een prietpraatje met anderen kon ik wachten op de reparatie. Top.... gewoon.

Dank u wel voor uw recensie mevrouw van Dijk!

Weer perfect geholpen

Fijn bedrijf, word altijd vriendelijk ontvangen en auto loopt al jaren als een zonnetje dankzij goed advies en onderhoud.

Dank u wel mevrouw Janszen!

Goed en netjes geholpen

Dank je wel Antoinet!

Was altijd oké, nu te druk en slechte ervaringen

Oldtimer gebracht voor complete check. Accu stond nog los en opdracht niet goed uitgevoerd. 2 transporters gebracht voor apk en grote beurt. Nieuwe remmen voor en achter,niet verteld dat je rekening moet houden met nieuwe remweg. Display niet bijgewerkt.

Beste heer van der Veer, Vervelend dat u nu een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Over de Oldtimer hebben we begin December contact gehad en aangegeven dat het slordig was dat de accu niet goed vast was gezet, wij hebben aangegeven dat u daarmee langs kon rijden om deze goed vast te laten zetten. U zou daarvoor nog langsrijden. Als wij remmen monteren dan remt de monteur deze altijd voor u in vandaar dat dit niet extra is gemeld. Dat de display niet was bij gewerkt en de service-interval niet was verwijderd kwam doordat ons uitleesapparatuur stuk was gegaan. Wij hebben aangegeven dat wanneer deze was gemaakt wij alsnog de service-interval voor u kunnen verwijderen. Wij betreuren dat u dit gevoel aan ons heeft over gehouden , temeer daar we onze uiterste best hebben gedaan, door de afspraak die u zelf vergeten was alsnog op een later moment in te plannen om u alsnog van dienst te kunnen zijn. Dat dit nu de indruk bij u wekt dat we te druk waren kunnen we onszelf alleen maar aanrekenen en hier leerring uit trekken om de volgende keer een nieuwe afspraak in te plannen.

Attent, servicegericht en gewoon uitstekend!

Al jaren klant. Eerlijke service en eerlijke rekeningen!

Dank u wel heer Kraaijeveld voor de mooie recensie!

Vriendelijke, eerlijke en snelle service.

Altijd vriendelijk ontvangen, goed geholpen op een eerlijke, nette en snelle manier.

Dank u wel heer van Zon!

Keurig geholpen, Top.

Top bedrijf, je wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen. Goede service, ik kwam langs met een lekke band en werd direct geholpen Mijn dank hiervoor.

Dank je wel Jan! :)