Altijd goede service

Bij de kemp zijn ze niet alleen vriendelijk maar ook zeer vakbekwaam heel transparant en niet te vergeten lekker no nonsens.

Leuk om te horen John, dank je wel voor de recensie! :) Groetjes Tineke

Kundig en zeer klantvriendelijk geholpen.

Fantastisch geholpen! We moesten op een regenachtige dag onze vakantie onderbreken voor een begrafenis. Maar met onze terugreis met onze buscamper bleek de ruitenwissers en het achteruitrijlicht niet te functioneren. Bij een garage in de buurt gevraagd of zij ons konden helpen. Zij waren hulpvaardig maar konden de fout niet opsporen. Nadat het droog werd bij Autoservice de Kemp (in de buurt van onze woonplaats) langs gegaan. Ondanks dat de planning helemaal vol zat toch de volgende dag geholpen! Zelfs binnen een paar uur hadden de monteurs het euvel verholpen. Super en zeer klantvriendelijk!

Bedankt voor de mooie recensie, leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze dienstverlening, dank je wel.

Altijd een goede service en duidelijke afspraken

Wij hebben geen verstand van auto's en zijn aangewezen op een eerlijke garage waar ze ons geen oor aannaaien. En dat vinden wij bij Autoservice De Kemp: eerlijk en goed advies over wat er moet gebeuren met een duidelijke uitleg. Wij brengen er altijd vol vertrouwen onze auto's!

Dank je wel Martine, fijn om te horen dat jullie ons vertrouwen waarderen, dit hebben wij ook hoog in het vaandel staan! Bedankt voor de mooie recensie.

Betrouwbaar, kundig en vriendelijk

Het bedrijf heeft kundig personeel, erg service gericht en vriendelijk. Vooral de betrouwbaarheid vinden wij één van de belangrijkste kwaliteiten van dit bedrijf waardoor we zeker terug komen!

Dank je wel Bob, dat jullie altijd de moeite willen nemen om naar onze garage te komen rijden dat waarderen wij zeer! :-) Dank ook voor de recensie!

Altijd zeer tevreden.

uitstekend

Dank John!

Zomercheck, vlak voor vakantie. Banden twijfelachtig, in overleg nieuwe geplaatst. Leenauto mee en netjes op tijd teruggebeld. Prijs volgens afspraak.

Dank je wel mijnheer van Ewijk voor de recensie!

betrouwbaar

Gewoon, begrouwbaar

Dank voor de recensie!

Super bedrijf

Doen wat ze beloven

Dank je wel Hans!

Top bedrijf. Goede adviezen.

Vriendelijk en deskundig personeel. Reparaties worden tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Uiterst Professioneel!

APK nodig - Mijn Aygo was er voor de eerste keer aan toe en meteen gecombineerd met groot onderhoud. Uitgekomen bij De Kemp en via website afspraak gemaakt. Je weet meteen wanneer je terecht kan, dat systeem werkt goed. Vandaag was de grote dag: om 0800 auto ingeleverd en ik werd netjes een paar uur later gebeld met de prijsopgave. Akkoord gegaan en einde middag auto opgehaald. Wat voor mij als klant prettig is: een duidelijke leesbare rekening, de auto was van binnen en buiten schoongemaakt - ik ben blij verrast - en alle papieren netjes bij het boekje. Kundig te woord gestaan, prettig op de hoogte gehouden per telefoon - hier moeten ze niets aan veranderen want dit noem ik service. Dank! Ik kom terug.

Dag mijnheer van Velsen, Wat een mooie en uitgebreide recensie! Leuk om te horen dat onze dienstverlening zo goed is bevallen daar doen we het voor :-).. Graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Tom en Tineke

Altijdvriendijk en behulpzaam.

Kan altijd bellen voor advies of langsrijden voor hulp

Dank je wel Jan!

Super goed geholpen

Zeer vriendelijke, vakkundige, snelle dienstverlening! En prima prijs-kwaliteit verhouding. Zo’n garagebedrijf gun je iedereen!

Dank je wel Marilene voor je recensie!

Professioneel, denken mee en doen wat ze beloven

Mijn auto al jaren in onderhoud. Dit is een garage waar je altijd terecht kunt en waar je op kunt vertrouwen. Aardige monteurs, de koffie staat altijd klaar en als het uitkomt is er tijd voor een gezellig praatje Wachten doe je in stijl in een pracht sfeervolle kamer.

Dank je wel Cilia voor de mooie recensie en het compliment van de wachtkamer! :-) Groetjes Tineke

Denken niet alleen aan geld

Zeer goed!!

Dank u wel voor de mooie recensie!

Gebroken uitlaat in no time gefixt

Net voor Pinksterweekend een kapotte einddemper. Laat op vrijdag gebracht en zaterdagochtend compleet nieuwe geplaatst zodat ik mijn plannen kon door laten gaan. Superservice als altijd!!!

Dank je wel Max voor de mooie recensie en we doen ons best :-)

Eerlijk en goed

Auto loopt weer als een zonnetje, afspraken worden nagekomen, kan er hopelijk weer eventjes tegen.

Dank je wel Goos voor de mooie recensie!

Toppers

Altijd vriendelijk en denken mee .

Dank je wel Suus, voor de mooie recensie!

Doen wat ze zeggen

Rustig duidelijk

Dank je wel Rob voor de recensie!

Super goed.

Ben goed geholpen. Snel en vriendelijk

Dank je wel heer Buijs :-)

Fantasti first class service.

Tom, and his team as first class, always ready to help on any occasion. I have use Autoservices De Kemp for many years now and would recommend there services to anyone that need car repair/APK.

Thank You Thomas for the nice recommandation!!

Geweldige service

Denkt mee met de klant

Dank u wel heer Bruggink!

Top service! Klantvriendelijk en altijd professioneel met veel ervaring.

Kom al aantal jaren bij Autogarage De Kemp. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan over de telefoon en aan de balie. Ervaren monteurs en ik heb vertrouwen in de werkzaamheden. Prijs-kwaliteit is goed! Wanneer ik even advies vraag, krijg ik ook het gevoel dat er naar mij wordt geluisterd en met mij wordt meegedacht. Zeer tevreden klant!

Bedankt voor de uitgebreide recensie Brenda, leuk om te horen!! Dank je wel..

Top service!

Super snelle reparatie van mijn remblokken/schijfen!!

Dank je wel Jessica!! :-)

fijne professionele mensen

Van hartelijke ontvangst tot meedenken in oplossingen, vlot en deskundig !

Dank je wel Marco, leuk om te horen!

Goede service en zeer klantvriendelijk.

Vakkundig en klantvriendelijk. Goede communicatie met de klant over de kosten. Mooi bedrijf!

Dank je wel Pascale voor de mooie recensie!

Zeemanlaan 3

3401MV Ijsselstein ut