De rijinstructeur Die ik had (Kevin) helpt je echt heel goed ik heb met dank aan hem mijn rijbewijs in 1 keer gehaald het is echt een goede rijschool met mijn ervaringen

Super fijne en gezellige ervaring

Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij Kevin. Vanaf het begin al vond ik de rijlessen altijd super gezellig ten eerste en daarnaast is Kevin ook een relaxte en rustige rij instructeur waardoor je je heel erg op je gemak voelt en het ook zeker niet erg is om foutjes te maken. Ik heb mijn lessen super goed ervaren en heb altijd met een goed gevoel in de auto gezeten en ben mede door Kevin in 1x geslaagd voor mijn tussentijdse toets en mijn praktijkexamen Ik heb naast rijlessen ook een theorie cursus gevolgd bij ACM die werden gegeven door Arno en Daan ook hele fijne ervaringen mee en zij hebben mij ook goed geholpen om in 1x te slagen voor mijn theorie examen.

Hele fijne, duidelijke en leuke lessen!!

Super fijne rijschool, hele leuke maar ook leerzame lessen gehad van Alex voor mijn motorrijbewijs. Er werd goed gelet op jouw niveau en daar werden de lessen op aangepast op een duidelijke, rustige en altijd gezellige manier. Hierdoor ben ik inmiddels in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Hele fijne manier van lesgeven en duidelijke communicatie

Ik kan deze rijschool zeker aanbevelen. Na een goede proefles ter introductie heb ik gelijk goede afspraken kunnen maken mbt frequentie van lessen en het traject wat we zouden gaan volgen. Dat vond ik erg fijn. Alex heeft een kalme, duidelijke manier van lesgeven wat rust schept in de auto. Ik ben hierdoor na het afronden van mijn lespakket netjes in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

Nice school and a nice instructor

Everything went well; I learned more than just passing the CBR exam. Alex is really nice guy, an expert in his work as Instructor. I wouldn't say I liked the planning; it takes a lot of effort to arrange a date and time. But in general, I would definitely recommend ACM for anyone seeking motorcycle lessons.

Geweldige kennis!!

Ik heb mijn motorrijbewijs onlangs gehaald bij instructeur Alex, ik heb zoveel gezien en geleerd. Alex heeft me vanaf het begin rustig meegenomen en door zijn kennis en kunde mij binnen 6 maanden laten slagen. Ik heb maar woord, geweldig!!

In een keer gehaald!

Ik heb les gehad van ALex een Fijne instructeur die duidelijk is maar ook met humor. Ik ben altijd met plezier naar de rijlessen toe gegaan. Ik ben in 1 keer geslaagd dat zeg al genoeg. Het resultaat mag er zijn. Bedankt voor deze prettige ervaring!

In 1x geslaagd bij Alex!

In 1x geslaagd door de goede begeleiding van Alex. Flexibel en makkelijk contact en afspraken kunnen maken. Alles bij elkaar een goede ervaring en zeker een aanrader! Mocht ik nog een rijbewijs categorie nodig hebben, kom ik weer terug!

Kon niet beter!

Top uitleg, duidelijk en voor iedereen begrijpelijk. Verder veel geduld, wat bij mij wel nodig is. En ondanks dat ik veel oefenen nodig heb, alles in 1 keer gehaald! Zo blij en zo goed geholpen!

Goede uitleg

Het is altijd gezellig en Ze leggen alles goed uit.

Een top rijschool!

Fijne rijschool en gaan professioneel te werk. Zeker een aanrader. Bedankt Arno!

De meest leerzame en leukste rij school van Alphen!

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald dankzij de goeie coaching van het ACM. Ik heb altijd met heel veel plezier de rijlessen gevolgt en heel veel geleerd. We hebben veel gelachen tijdens het rijden waardoor de lessen soepel verliepen. Kortom als je je rijbewijs wil halen, ga naar het ACM!!

Hele goede ervaring

In één keer mijn rijbewijs gehaald bij Arno. Hele fijne lessen en begeleiding. Nooit met tegenzin in de auto gestapt en ik voelde mij altijd op mijn gemak in de auto. Zeker een aanrader om bij ACM te gaan rijlessen!

Rijbewijs halen met Daan? Dat is ZogeDaan!

Vandaag in één keer mijn rijexamen gehaald bij CBR Leiden. Enorm zenuwachtig, maar ik wist wel dat ik het na de lessen met Daan kon halen! De rijlessen zijn zeer relaxed met een fijne sfeer, je wordt echt uitgedaagd om je elke les te verbeteren. Enkele familieleden zijn jaren geleden geslaagd bij Daan dus ben ook zeer blij dat ik het dat ook kon doen. Elke week had ik zin in de rijles omdat je ook in elke les blijft doorleren, fouten maken mag en zijn er juist om van te leren. Super aanrader om bij ACM te lessen voor je autorijbewijs!

Goede sfeer

Goede lessen, ik heb bij daan rijlessen gevolgd. Een super begeleiding gehad. Heel fijn dat je als volwassene behandeld word en rijden in een bmw maakt het nog leuker!

Daan geeft een heldere en ontspannen rijles. Hij past de lessen aan naar wat je nodig hebt, zodat je goed voorbereid bent op je rijexamen. Vandaar natuurlijk ook dat het in één keer gelukt is. Daarnaast is het ook gewoon gezellig in de auto. Bedankt.

Excellent en Top

Mijn ervaring bij ACM en Kevin als rijinstructeur was super goed. Wat mij opviel was de rust in de les auto. De begeleiding en de professionele uitleg tijdens de rijlessen waren secure en heel hoog waardoor ik mijn praktijk examen in 1 keer heb gehaald bij ACM,.Kevin.

Veel plezier en vertrouwen

Mijn rijlessen heb ik met heel veel plezier bij Daan gevolgd. Ik ben geen enkele keer met tegenzin de auto ingestapt. Het was een hele fijne leeromgeving bij Daan in de auto, waar je rustig over je fouten kon praten zodat je deze goed kon begrijpen. Ik heb zelfverzekerd auto leren rijden wat echt heel fijn is als je alleen in de auto zit. Daan straalt rust en vertrouwen uit en dat is fijn om naast je te hebben;). Heel erg bedankt voor de leuke tijd in de auto! Ik zou echt iedereen aanraden om bij Daan te lessen!

Rij instructeur Kevin, is de beste die je naast je in de auto kunt hebben !!!

Kevin geeft duidelijke en heldere uitleg, hij neemt de tijd en ik voel me erg op m’n gemak bij hem. Het was ook erg fijn dat Kevin alle rijlessen vooruit plande. Ik wil hem en zijn collega’s hartelijk bedanken en ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!! Ik kom wel terug waneer ik m’n motor rijbewijs wil halen

Het was een ervaring om nooit te vergeten

Ik vind dat als je bij ACM gaat rijden dat je met een goed gevoel je rijbewijs gaat halen en vooral op een tempo wat voor mij goed te doen was en daar ben ik erg blij mee, en ik ben erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij hun te gaan rijden.

Goede motor instructeur met hart voor motorrijden en ervaring met lesgeven

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Arno van ACM rijopleidingen, en de motorlessen waren erg goed. Hij leert je niet alleen maar hoe je een CBR examen kan halen, maar met name hoe je het beste en veiligst door het verkeer kan bewegen op de motor. Er werd ook weinig aandacht besteed aan onnodige informatie, waardoor ik voor mijn gevoel zeker niet te veel lessen heb 'aangesmeerd' gekregen, maar gewoon lekker vlot door naar het examen. Dit kwam ook met name doordat hij het gewoon duidelijk liet merken als het niet goed was, inclusief gelijk de tips/instructie hoe het beter kan. Zowel de AVB als AVD lessen zijn me goed bevallen, en het inplannen van examens duurde ondanks de drukte bij het CBR en zomervakantie tussendoor niet zo lang.

Geweldige rijschool

Daan heeft mij geleerd hoe ik met plezier en zelfvertrouwen in de auto kan stappen. Op momenten dat ik geen vertrouwen in mezelf had, had Daan dat wel en dat heeft me wekelijks gemotiveerd om door te zetten, met als resultaat dat ik mijn rijbewijs heb gehaald! Ik heb een onwijs gezellige tijd met Daan gehad en zou dit iedere beginnende bestuurder aanraden.

Opleiding op maat, kritisch en duidelijk.

Gestart met een gekregen proefles, direct maar doorgepakt. Ging niet altijd super, echter door de goede coaching van Alex allebei de examens in 1 x gehaald. Het fijne is dat Alex duidelijk is in wat goed gaat en beter moet, echter alles met de juiste toon. Tegen de tijd dat je examen moet doen ben je er ook klaar voor. Alex ik heb veel van je geleerd, bedankt voor de goede opleiding.

1 groot rij plezier

Buiten het feit dat ik al meer dan 10jaar moest wachten voordat ik eindelijk mijn a2 rijbewijs kon halen, is lessen bij acm echt toppie ;) alex is een goede instructeur die elk foutje in de gaten heeft en je met verstand maar toch met veel plezier laat rijden. Thnx!

Rust en ruimte

Lessen van Daan zijn voor rust en ruimte. Fouten worden gemaakt, maar fouten worden niet verwijt. Het begrijpen waarom, voor mij ontzettend belangrijk, was een uitgangspunt bij onze lessen. Daan heeft er tijdens de lessen voor gezorgd dat ik gegroeid ben als persoon, zowel in de auto als daarbuiten. Super aan te bevelen!