Betrouwbaar

Vriendelijk ontvangst. Komt afspraak na en goed advies en overleg omtrent werkzaamheden.

Top bedrijf

Goede en snelle service

Goede ontvangst

Ik ben netjes te woord gestaan , en hartelijk ontvangen door een monteur ( Brian )die mij gelijk een kop koffie aan bood. Kom zeker weer terug voor de volgende beurten .

super bedrijf

klantvriendelijk en betrouwbaar

uitstekend betrouwbaar bedrijf

Goede afspraken, netjes en kundig.

Vakmanschap zoals t hoort

Al jaren mn auto's bij Ben Bakker Auto's in onderhoud. Altijd goede service voor een goede prijs, zonder nare verrassingen achteraf. Echte vakmensen met liefde voor het autovak.

prima service

vertrouwd adres

Nette garage, werd overlegd bij onvoorziene omstandigheden.

Snel en goed geregeld

Super servers

Alles wordt netjes regelt. En komen afspraken altijd na.

Goed in vrindele

Vriendelijke ontvangst en goede service.

Nadat de banden besteld waren heb ik met Ben Bakker een afspraak gemaakt voor de montage. Volgens afspraak werden de banden afgeleverd bij het montagepunt. Vervolgens werd alles gladjes afgehandeld.

Prima hulp, aardige mensen

Prima hulp, aardige mensen.

Zeer goed geholpen

Ik heb bij Ben Bakker mij auto gevonden die ik wilde hebben ben zeer vriendelijk geholpen een goede prijs afgesproken de auto is heel netjes afgeleverd dit is een garage die zou ik aanbevelen klasse toppie

Goed ontvangen in een keurig nette garage

Na een kop koffie proefrit gemaakt in een keurige auto. Net en behulpzaam personeel. Na overleg, oude auto ingeruild tegen goede prijs en onze 'nieuwe 'gekocht. Toen we thuis (225 km verderop) ontdekte nog wat persoonlijke spullen uit de auto waren vergeten werden deze netjes per post nagestuurd. TOP!

Heel goed!

We kregen snel reactie op ons bericht en konden de dag erna al kijken. Auto stond al klaar, was precies zoals hij omschreven was op internet. Heel fijn dat hij al van te voren volledig gecontroleerd was door de garage en dat hij bij verkoop direct mee kon. Vriendelijk ontvangst, schoon bedrijf. Zeker een aanrader.

Doen datgene wat je verwacht

Een auto gekocht zonder poeha waarbij eerlijk en netjes zaken doen de boventoon voert. Gewoon erg goed zoals je het helaas tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt.

Goede service en deskundigheid.

Denken mee met de klant.

Top bedrijf

Onlangs een mooie auto gekocht, bij het ontvangst voel je je meteen welkom en op je gemak, ook het personeel is zeer vriendelijk, en bereidwillig om je vragen te beantwoorden , het is zeer zeker een aanrader om bij deze garage een auto aan te schaffen.

Uitstekende service en vriendelijke personeel

Ben goed geholpen met de apk en onderhoudsbeurt van mijn auto. Werknemers waren erg vriendelijke, bereidwillig en legde mij precies uit wat moest gebeuren met de auto. Op deze manier kon ik goede afwegingen maken met betrekken tot de kosten en mijn wensen. Erg fijn voor iemand die weinig kennis heeft van auto’s!

Kwaliteit

Service en kwaliteit

Ik kon mijn verhaal kwijt over de zorgen die ik had over mijn auto; Er werd naar mij geluisterd; Er werd actie ondernomen; Er werd in voor mij begrijpelijke taal duidelijke uitleg gegeven; Het probleem werd naar volle tevredenheid opgelost. Tevens werd er ook nog koffie/thee geserveerd, kortom een 10 voor dat bedrijf.

Goed en eerlijk bedrijf

Prettige ervaring met het gehele personeel, van directie t/m de monteurs. Wordt er altijd hartelijk ontvangen, tijdens wachten is er koffie of thee

Snelle en goede service en vriendelijk personeel

Mooi bedrijf waar de klant nog koning is!

Een mooi bedrijf met professionele medewerkers, die altijd klaar staan om te helpen. Top Service !