Buitengewoon meedenkend en bekwaam

Oplossingsgericht, vriendelijk en goede service

Eerste X spontaan langs om Ford Transit Connect L te zien,,ben door mevrouw geholpen met aantal vragen werd goed geholpen doorverwezen naar dhr, Edwin via mobiel was onderweg naar Rotterdam, op vrijdag 7 februari en ik van Rotterdam naar Nijkerk Wahha vervolgens afspraak gemaakt voor de zaterdag 8 februari om proef te rijden en om mijn auto Renault in te ruilen op de Ford dit is soepel en goed verlopen ik moet zeggen super goed geholpen door Edwin en ik Boris zijn overeengekomen met het Bedrag en Flesje e-OiL"s pompoenpitolie-bga en klein flesje hennepzaadolie-koudgeperst, vervolgens week 7 er op 15-feb mijn auto ingeleverd en de nieuwe Ford in ontvangst mogen nemen.Ik zou zeggen geniet van de Superieure Goldlabel olie en Ik Zeker van mijn nieuwe Auto Ford Toppers zijn het Bij HEINING Autobedrijf.

Top garage. Eerlijk mensen die nakomen wat afgesproken is.

Prettige ervaring. De eigenaar en zijn vrouw zijn super vriendelijk. Niet opdringerig en duidelijk.

Aardig en eerlijk

Mooie Skoda gekocht

Huiskamersfeer

Heel ontspannen sfeer, overal over gesproken wat vooral blijft hangen is een gevoel van oprechtheid over de eigenaar, z’n vrouw en daarin meegenomen het bedrijf. We vergaten door alle onderwerpen nagenoeg over de nog te realiseren deal te spreken. Maar eenmaal daar, een heel realistisch inruilvoorstel voorstel gehad (zeker i.r.t. vele anderen autobedrijven) en zodoende kwamen we snel tot overeenstemming. Samenvattend, waren er maar meer zoals dit bedrijf, of eigenlijk deze mensen..

Betrokken, klantgericht, hartelijk en vriendelijk. Garage levert goed werk af.

Prima geholpen!

Volgens mij klikte het meteen tussen mevrouw/meneer. Wij zaten gauw op een lijn. Hopen dat ik er veel plezier mag van hebben (volkswagen up)

Kunnen de meeste bedrijven nog een puntje aan zuigen!

Allereerst een goede ontvangst, klantvriendelijk, niet opdringerig, een lekkere bak koffie, in een ongedwongen sfeer, of je elkaar al jaren kent. Plus, als last but not least, een dijk van een wagen gekocht! Als de aflevering net zo super is, krijgen jullie van mij nog een ster! Ga zo door. Met vriendelijke groet, Elbert Goor

Helemaal top!

Vriendelijke mensen. Goede service. Betrouwbaar en flexibel.

Vriendelijk, heel tevreden!

goed services

Goede, vriendelijke en klantgerichte service.

Zeer goed geholpen. Erg tevreden.

Je word er prima behandelt en de service is prima.

Super garage met perfecte service 👍👍👍

Zeer prettig kom er al jaren toppers zijn het ondank dat ik nu in purmerend woon kom ik nog steeds bij hun

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Perfect. Goed advies omtrent staat van de auto. Meerder keren bij binnenkomen met probleem direct goed geholpen ondanks drukte.

• Service N.v.t.

• Reden bezoek Andere reden