Hartstikke goed

Je wordt altijd vriendelijk en attent geholpen en voor vragen of problemen kan je altijd langs komen. Een kopje koffie wordt altijd geschonken.

Klantvriendelijkheid

Goed serieuze autobedrijf

Snel,prettig en goed.

Atijd topservice bij het team van Heining

De koffie staat altijd klaar en niets is teveel om de klant te helpen. Oplossingsgericht en altijd een faire prijs ... Complimenten voor Edwin en zijn team

Heel fijn geholpen

Mijn auto daar ingeruild, was heel prettig zaken doen,alle tijd,eerlijk over verleden van de auto,kortom een heel fijn adres ,zal u dit van harte aanbevelen.

Tevreden klant

Erg netjes geholpen en ontvangen , de prijs van de auto was goed en reëel . Geen gekke dingen achteraf ..

Voelde me erg welkom, het contact verliep soepel en geen vraag was te veel. Daarnaast hebben ze mooie auto’s die er op en top bij staan en een nette ontvangstruimte.

Vriendelijk en redelijk

Snel en heel vriendelijk alles geregeld en snel

Goede service en heel klantvriendelijk

Meedenkend en begripvol. Hiernaast ook een zeer goede en vriendelijke service.

Betrouwbaar, hartelijk en deskundig

Naast onderhoud ook voor aanschaf goede occasion.

Goede service ..klantvriendelijk

Top bedrijf, vakkundig en betrouwbaar!

Mooie Gti gekocht alles tot in de puntjes toe Goed verzorgd door Edwin, dit bedrijf kan ik Iedereen aanbevelen!!! Vanwege betrouwbaarheid en vakkundigheid!!!!

Afspraak is afspraak

Autobedrijf Heining is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wederom een auto gekocht en de oude wagen weer ingeruild. Betrouwbaar en een gemoedelijke sfeer maken het o.a. om hier een wagen te kopen. Tot de volgende keer.

Eerlijk betrouwbaar bedrijf met veel ervaring in de branche.

Auto ingeruild op een bmw 330. Eerlijke prijs en eerlijk verhaal

Uitstekend!

Normaal ben ik niet zo'n reviewer, maar voor Heining maak ik graag een uitzondering. In de wereld van autobedrijven hoop je toch dat je een goed bedrijf treft. Heining is er zo eentje. Bij de verkoop al goede ervaringen. Zo was het geen probleem om de auto te laten keuren door een onafhankelijk bedrijf. Daarna werd er voor aflevering eerlijk verteld dat er een mogelijk mankement was gevonden. Er zijn door Heining veel kosten gemaakt om dit mankement te verhelpen, allemaal op eigen rekening. Helaas ontstond er vervolgens na 3 maanden na verkoop een nieuw gebrek aan de koppeling. Heining is de auto komen ophalen en heeft dit netjes kosteloos gerepareerd omdat dit binnen de garantie viel. Kortom, zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De eigenaar komt zijn woorden na en staat voor kwaliteit. Dikke 10!

Perfecte service en snelle communicatie

Communicatie was snel, zorgvuldig en vriendelijk met oprechte interesse in wensen. Auto werd heel netjes opgeleverd en er werd de tijd genomen voor oplevering.

Uitstekende, klantgerichte service

Zeer klantvriendelijk geholpen, alle tijd vrij gemaakt en binnen een korte tijd een bijzonder leuke auto kunnen kopen.

Fijne garage met een goede service!

Ondanks hun eigen geplande vakantie, is er toch alle moeite voor gedaan om de auto op tijd afgeleverd te kunnen krijgen.

uitstekend

Ik heb uitstekende ervaringen met dit bedrijf

Auto gekocht hier, service was top!

vriendelijk ontvangst, en eerlijk bedrijf

Zeer goede ervaring met autobedrijf Heining. Werden keuring ontvangen en mochten meteen proefrijden en de auto op ons gemak bekijken.

Heel klantvriendelijk

Zeer fijn autobedrijf met goede hulp. Vrolijke en gastvriendelijke medewerkers. Eerlijke verkoop en er wordt goed mee gedacht mbt wensen en eventueel onderhoud. Wij zijn erg blij met onze aankoop!

Prettig laag drempelig

Eerlijk zaken doen

Superblij met mijn C1 via Autobedrijf Heining

Op 4 maart 2020 heb ik mijn Citroën C1 afgehaald bij dit autobedrijf. Een week eerder was ik komen kijken naar de auto en heb ik ook een proefrit gemaakt. De auto was precies zoals omschreven in de advertentie. Ik werd op een prettige manier te woord gestaan, en kreeg een positieve indruk van dit bedrijf. Nu, bijna 4 weken later heb ik er al 1000 km op zitten en ik ben nog steeds super blij met mijn auto!

Super geholpen

We hebben een prachtige auto voor een prima prijs kunnen kopen. Alles ging heel relaxed en in een fijne sfeer. Gr Hans

Jan Plassensteeg 26 3862NL Nijkerk gld