Betrouwbaar

Een eerlijk en betrouwbaar autobedrijf.

Koffie staat altijd klaar

Tijdje geleden een nieuwe tweedehandse auto bij dit bedrijf aangeschaft. Voor mijn oude auto nog best veel voor terug gekregen, Is het voor een apk of iets anders er word geluisterd en mee gedacht voor een oplossing. En fijn personeel

Goede ervaring , dik tevreden

In alle rust een proef rit kunnen maken en verder alles afgesproken en geregeld met een kop koffie zoals het hoort . Dik tevreden .

Afspraak is afspraak, zonder gezeur.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Wij zijn met de aanschaf van onze auto fantastisch geholpen en geadviseerd!

geweldig

ik heb vorige week een motivatie gegeven

meedenkend, transparant, goede prijs en aardig, behulpzame medewerkers.

Top! Bovenstaande zegt denk ik al een hoop: dik tevreden, zolang ik in Nijkerk e/o woon, ga ik naar Heining!

Klantvriendelijk bedrijf

Mooie volkswagen golf bij ze gekocht. Was prettig zaken doen met ze. Komen eerlijk en betrouwbaar over.

Zoals verwacht: heel erg positief!

Wij kennen de eigenaar al jaren maar deden niet eerder zaken met hem. Mijn vrouw stond op het punt om ergens anders een auto te kopen maar toen ik zag dat Autobedrijf Heining een min of meer vergelijkbare auto te koop had staan, besloten wij om de auto na een proefrit daar te kopen op basis van vertrouwen en persoonlijke gunning.

Vriendelijke mensen en doen wat ze beloven.

Ongezien en via mail en telefoon een auto gekocht bij Heining. Zeer vriendelijke mensen en de auto was precies zoals beschreven.

X

X

Service is top!!

Service is top. Mensen zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam!!

Positieve ervaring

Een mooie golf gekocht en een nette prijs gekregen voor mijn vorige auto. Goede service en vriendelijke mensen.

Prettig contact hartelijke mensen

Mooie auto gekocht bij Edwin. Afspraken worden nagekomen. Klantvriendelijk bedrijf.

Prima service.

Alles gaat in overleg als er iets extra's moet gebeuren.

Voor 100 % tevreden.

Mijn ervaring is positief Het kan en hoeft niet beter in alle opzichten

Goed vakmanschap, geen gladde verkopers

Prettig zaken doen.

Professioneel en vriendelijk

Ik koop al jaren mijn auto's bij dit bedrijf omdat er vertrouwen is.

Klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit

Super service. Enorm vriendelijk, eerlijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Hartstikke blij met de aankoop van mijn Renault Clio.

Net autobedrijf met een goede service.

Werd snel geholpen. Onderhandelingen verliepen soepel. Ook was de verkoper uiterst vriendelijk. Mooie auto tegen een eerlijke prijs gekocht. Al met al een goed autobedrijf.

Prima geholpen en goede service

Een eerlijk en betrouwbaar autobedrijf. Heel tevreden.

Fijn bedrijf voor een eerlijke prijs

Vriendelijk mensen Betrouwbaar Fijne service

Perfect!!

Super correct,vriendelijk en vertrouwd.

Hartstikke goed

Je wordt altijd vriendelijk en attent geholpen en voor vragen of problemen kan je altijd langs komen. Een kopje koffie wordt altijd geschonken.