Goede communicatie. Instructeurs met goede ervaringen. Leggen op verschillende manieren uit.

Ik zou het zo aan iedereen aanraden die ik ken (en z'n rijbewijs nog niet heeft)

Hele goede rijinstructeurs die meer doen dan alleen knorrig naast je zitten in de auto. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden, want dit is een hele fijne plek (soort van) om te leren rijden.

Helemaal top

Altijd gezellig, altijd leuk, altijd leerzaam

Ontspannen maar goede opleiding!

Fijne sfeer tijdens de rijlessen, waardoor de druk om te presteren wordt verlaagd. Ondanks dat zijn de instructeurs altijd alert en geven je de juiste tips en vaardigheden mee.

Heel goeie rijschool

Hele leuke rijschool, met gezellige en leerzame instructeurs. Lessen waren altijd heel leuk en iets om naar uit te kijken.

Super goede rijschool!

Ik heb super goede rijlessen gehad. Jasper en marco geven allebei goede tips en het is altijd heel gezellig tijdens de lessen. Ik heb dankzij hun in één keer mijn rijbewijs gehaald!

Top rijschool

Autrorijschool Marco Pas is een hele goede rijschool, waarbij je snel leert en snel resultaat ziet.

Marco is een fijne instructeur en kon mij uitstekend begeleiden op weg naar een rijbewijs.

Marco is fijn om in de auto te hebben, zowel als instructeur maar ook als gesprekspartner. Hij is flexibel, behulpzaam en goed in het geven van feedback en suggesties. En ook niet onbelangrijk - hij heeft een fijne auto om in te rijden!

Fijne rijschool, de lessen zijn leerzaam met duidelijke uitleg en vooral erg gezellig.

Bedankt!!

Goede service en in deze periode geen minpunt ervaren.

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. De lessen die worden gegeven zijn heel goed en leerzaam. Geen minpunten die ik kan noemen.

Beste maar voor gezelligste rijschool omgeving breda.

Top ervaring !

Kundige, gezellige en geduldige instructeur

Erg tevreden over de kwaliteit van autorijschool Marco Pas. Zelf les gehad bij Jasper, naar volle tevredenheid.

Erg fijne ervaring gehad. Je word perfect begeleid richting je praktijk examen.

zeer goede ervaring! top instructeur die goede en correcte aanwijzingen geeft!

goede ervaring met deze rijschool door de fijne service en fijne instructeurs! een aanrader!

Goede en duidelijk lessen waardoor je snel vooruitgang boekt

Fijne lessen die goed te volgen zijn

Was gewoon top

Gewoon alles in 1

Een gezellige, maar leerrijke rijschool

Ik vond het een prettige ervaring, waarbij ik goed heb kunnen leren autorijden. Ik vond het fijn dat Marco veel praatte, waardoor ik mij snel op mijn gemak voelde.

Erg nuttige en fijne lessen

Marco is een vriendelijke en goede rijinstructeur. Hij heeft enorm veel geduld en geeft nuttige feedback. Wanneer je bepaalde zaken meer wilt oefenen, dan mag je dat altijd aangeven. Over het algemeen dus erg goed en zeker een aanrader. Marco, bedankt voor de lessen!

Altijd gezellig maar ook goede lessen gehad!

Ik vond de lessen altijd erg goed, goed aangepast op de leerling. Naast dat het soms serieus was, heb ik het altijd heel erg gezellig gehad en veel gelachen. Het heeft even geduurd maar ik heb altijd met plezier rijles gehad

Goede rijschool

Goede en vriendelijke rijinstructeur, legt duidelijk uit en ik heb ook een goede ervaring tijdens het rijden.

Leuke en fijne rijschool

Het is een fijne rijschool omdat er goed aandacht aan je wordt besteed en goed wordt uitgelegd. De rijlessen waren altijd leuk.

Autorijschool Marco Pas is een hele goede rijschool.

Elke rijles is altijd super gezellig en ik voel me altijd op mijn gemak in de auto. Jasper en Marco zijn allebei heel vriendelijk en kunnen alles goed uitleggen.

Heel erg fijn en gezellig

De instructeurs zijn erg vriendelijk en fijn om mee te praten. Ze geven duidelijke uitleg en zorgen er zo voor dat je goed leert rijden. Ik ben vandaag geslaagd en heb ook alles aan hen te danken!

Leerzaam, behulpzaam, gezellig.

Ondanks het lange proces heb ik me altijd op mijn gemak gevoeld in de auto.

Goede instructeur met een vlotte babbel

Fijne instructeur, en past zich makkelijk en goed aan bij de wensen van de leerling. Fijne lessen gehad, en kan daardoor nu zelf de weg op.

Putakker 41 B

4824RN Breda