Gezellige fijne lessen

Altijd fijne lessen gehad, altijd gezellig en ik kon met alle vragen terecht. Gewoon top!

Leerzaam en tegelijk gezellig

Ik heb zeer aangename rijlessen gehad van zowel Marco als Jasper. Heel veel geleerd en tegelijkertijd ook veel plezier gehad. Jasper en Marco doen er alles aan om je zo goed mogelijk op te leiden en knopen altijd een leuk gesprek aan. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Een uistekende ervaring

Hele gezellige rijinstructeur die je het auto rijden goed aan leert.

Enorm fijne lessen

De lessen die ik heb gehad waren altijd gezellig en leerzaam

In 1x geslaagd door de goede begeleiding van Marco

De verbeter punten worden goed aangepakt en flexibel in tijden. Met andere woorden gewoon een kei goeie rijschool!

Les hier als je je rijbewijs wilt halen!

Na jaren lang uitstellen, afhaken, stoppen, beginnen, en weer stoppen bij 2 andere rijscholen besloot ik toch weer het rijden op te pakken. En dit keer met succes! In één keer mijn rijbewijs gehaald!! Hiervoor raakte ik gedemotiveerd, gestresst en angstig als ik in een auto stapte voor een les. Door Marco heb ik het plezier in het rijden ontdekt en ben ik een zelfverzekerde bestuurde geworden. Marco zorgde voor een ontspannen sfeer en geeft een duidelijk uitleg waar je echt iets aan hebt!

Beste rijschool die je kan hebben

Hele goeie rijschool goeie uitleg tijdens het lessen en goede rijinstructeur. Ben heel te vrede en blij met me rijbewijs

goede rijschool

Goede lessen, duidelijke uitleg, fijne lesinstructeur.

Top lessen!

Met alle lessen die ik gehad heb ben ik goed voorbereid op het verkeer en kan ik met vertrouwen de weg op. Marco prima!

Helemaal top

Fijne auto en aardige rij-instructeurs.

Gezelligheid, tegelijkertijd leer je veel!

Ik ben erg tevreden over deze autorijschool. De rijschool is erg persoonlijk en altijd bereikbaar. De rijschool staat altijd open voor een praatje en tegelijkertijd leer je veel.

Leuke rijschool

Altikd gezellige en goeie lessen gehad en in 1x geslaagd

Erg professioneel met een vleugje humor!

Ik vond het echt geweldig. Elke week keek ik weer uit om met Jasper het er over NAC en de afgelopen week te hebben.

Ik heb altijd fijne en leerzame lessen gehad bij Marco en Jasper. Ik heb tijdens mijn lezen goede feedback gehad en het was ook gezellig! Ik raad deze rijschool zeker aan!

Ervaren, betrokken en met passie

Ik was 42 toen ik met rijlessen begon en enorm gespannen in de auto. Marco moet wel eens gedacht hebben, “waar ben ik aan begonnen”, maar hij heeft mij altijd geweldig begeleid. Altijd rustig en me steeds maar weer op mijn gemak gesteld. Ik heb één keer een rijles bij Jasper (zoon van Marco) gehad, ook dat is super bevallen. Hele betrokken rijschool die me met engelengeduld vertrouwen en zekerheid gegeven hebben. Nu mag ik zelf gaan rijden, ik heb er zin in! Echt een hele goede rijschool! Professioneel en vakkundig!

Vriendelijke en educatief.

Een goede rijschool die flexibel is en aandacht heeft voor de cursist.

Positieve lessfeer tijdens het rijden

Ik heb de tijd gekregen om te leren. Wanneer er een fout werd gemaakt was er ruimte om hiervan te leren. Daarnaast voelde ik me als persoon ook geaccepteerd hoe ik was. Er was (bijna) altijd een positieve sfeer in de auto.

Gezelligheid en nog leren rijden beter kan t niet

Goede en gezellige lessen.

Goede en gezellige lessen gehad van Marco.

Gezellig en leerzaam

Marco is een top vent, altijd een praatje om je gemak te stellen en erg leerzaam. Ik zou me niet een betere rijinstructeur kunnen wensen.

Alles wat je van een rijschool verwacht + meer

Alles wat je van een rijschool verwacht + meer.

Goede lessen met aardige instructeur.

De lessen van deze rijschool zijn heel goed, de instructeur legt het op een positieve manier duidelijk uit. Met als resultaat voor theorie- en praktijkexamen in 1 keer geslaagd.

Een top rij-instructeur

Het is een gezellige man maar tegelijkertijd ook serieus. De lessen zijn daarom altijd leuk en leerzaam. Ik heb een mooie tijd gehad bij hem. Zeker een aanrader.

Geweldige rijschool, zeker een aanrader!

Na een mindere ervaring bij een andere rijschool, terecht gekomen bij Marco Pas uit de buurt. Veel goede verhalen over gehoord en het is ook zo! Altijd gezellige rijlessen in en rondom Breda, Marco geeft duidelijke uitleg en let goed op wat je doet. Na vandaag eindelijk geslaagd en zeer tevreden! :)

Goede communicatie. Instructeurs met goede ervaringen. Leggen op verschillende manieren uit.

Putakker 41 4824RN Breda