Altijd goede en gezellige lessen

De lessen hadden altijd een goeie balans tussen gezelligheid en feedback

Leuke rijschool fijne sfeer

Fijne begeleiding gehad veel geleerd . Leuke gezellige lessen gehad .

Fijne en duidelijke rijinstructeur

Ik ben heel blij dat ik heb besloten hier rijles te nemen. Er was een goeie combi tussen serieus rijlessen en gezellig kletsen.

Heel fijn!

Ik heb hele fijne en gezellige lessen gehad. Ik heb in de lessen veel geleerd en heb altijd antwoord gekregen op al mijn vragen. Ook een erg fijne en rustige sfeer in de auto, wat mij geruststelde voor mijn examen. Ik ben in 1 x geslaagd en daarom raad ik Marco Pas zeker aan!

Heel duidelijk en gezellig

Gezellig gast die je rijles geeft. Hij legt alles duidelijk uit. Heb mijn examen in een keer gehaald vanwege zijn goede advies.

Uitstekende kwaliteit!

Ik ben begonnen bij deze rijschool naar aanleiding van een vriend van mij. Ik denk dat ik geen betere rijschool had uit kunnen kiezen. Plannen en afstemmen gaat altijd zonder problemen en er word erg veel rekening gehouden met jou als persoon. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Uitstekend!

Een gezellige rijschool, instructeurs zijn geduldig en professioneel. Aanrader!

Het waaren leuke en fijne rijlessen.

Ik heb goeie ervaringen met de rijlessen gehad. Alles werd goed uitgelegd. Het was ook fijn dat ik op station kon worden opgehaald en dat je de rijlessen vooruit kon plannen. Het waaren leuke rijlessen.

Super fijne ervaring! In één keer geslaagd!

Marco zorgt voor een hele relaxte sfeer in de auto, waardoor ik de lessen als heel prettig heb ervaren. Ook een echte aanrader voor als je het spannend vindt. Marco neemt voor jou alle tijd!

Fijne ervaring en in 1x geslaagd.

In 1x geslaagd bij Marco. Een fijne instructeur met een persoonlijke manier van begeleiding.

Geweldige uitleg en fijne instructeur!!

Fantastische rijlessen

Super rijschool!

Marco is een leuke en gezellige man, en geeft top rijlessen!

Super leerzaam!

Je kan er goed leren, alles wordt super goed uitgelegd en zodra je een foutje maakt doet Marco er alles aan om je te helpen en dit foutje voor de toekomst te voorkomen! Heel erg bedankt Marco!!!!

Leuke en leerzame lessen.

Leuke lessen, duidelijke uitleg, fijne sfeer en goede feedback. Marco en Jasper zijn beide hele goede en rustige instructeurs.

Leuk leren

Ik vond het erg prettig om van Marco lessen te krijgen. Heb veel ervaring op gedaan tijdens het rijden. De auto was ook zeer prettig om in te rijden en om in af te rijden. Veel geleerd over de auto maar ook hoe je goed en rustig moet rijden in het verkeer. Leuke gesprekken gevoerd met Marco tijdens het rijden wat heel gezellig en prettig was. Al met al een goeie rijschool met veel ervaring en passie

Heel enthousiast. Gezellig lessen met leuke gesprekken altijd eerlijk behandeld en goed ondersteund bij eventuele tegenslagen. Marco is een topper ga zo door.

Comfortabel, leerzame lessen met een persoonlijk gevoel.

Tijdens het rijden, zit je niet alleen auto te rijden maar wordt er ook een praatje gemaakt wat niet alleen gerust stelt maar zo leert Marco je ook kennen en weet hij hoe hij bepaalde aandachtspunten moet overbrengen. Ook fijn want iedereen is anders.

Hele fijne leservaring opgedaan

De lessen waren altijd erg gezellig, maar er was ook ruimte om even te focussen wanneer nodig. Er werd daarnaast goed gekeken naar de dingen die gemakkelijk gingen en waar ik meer moeite mee had. Elke week had ik weer zin om een stukje te rijden en ik kijk er dan ook met veel plezier op terug!

Putakker 41 B

4824RN Breda