Het waaren leuke en fijne rijlessen.

Ik heb goeie ervaringen met de rijlessen gehad. Alles werd goed uitgelegd. Het was ook fijn dat ik op station kon worden opgehaald en dat je de rijlessen vooruit kon plannen. Het waaren leuke rijlessen.

Super fijne ervaring! In één keer geslaagd!

Marco zorgt voor een hele relaxte sfeer in de auto, waardoor ik de lessen als heel prettig heb ervaren. Ook een echte aanrader voor als je het spannend vindt. Marco neemt voor jou alle tijd!

Fijne ervaring en in 1x geslaagd.

In 1x geslaagd bij Marco. Een fijne instructeur met een persoonlijke manier van begeleiding.

Geweldige uitleg en fijne instructeur!!

Fantastische rijlessen

Super rijschool!

Marco is een leuke en gezellige man, en geeft top rijlessen!

Super leerzaam!

Je kan er goed leren, alles wordt super goed uitgelegd en zodra je een foutje maakt doet Marco er alles aan om je te helpen en dit foutje voor de toekomst te voorkomen! Heel erg bedankt Marco!!!!

Leuke en leerzame lessen.

Leuke lessen, duidelijke uitleg, fijne sfeer en goede feedback. Marco en Jasper zijn beide hele goede en rustige instructeurs.

Leuk leren

Ik vond het erg prettig om van Marco lessen te krijgen. Heb veel ervaring op gedaan tijdens het rijden. De auto was ook zeer prettig om in te rijden en om in af te rijden. Veel geleerd over de auto maar ook hoe je goed en rustig moet rijden in het verkeer. Leuke gesprekken gevoerd met Marco tijdens het rijden wat heel gezellig en prettig was. Al met al een goeie rijschool met veel ervaring en passie

Heel enthousiast. Gezellig lessen met leuke gesprekken altijd eerlijk behandeld en goed ondersteund bij eventuele tegenslagen. Marco is een topper ga zo door.

Comfortabel, leerzame lessen met een persoonlijk gevoel.

Tijdens het rijden, zit je niet alleen auto te rijden maar wordt er ook een praatje gemaakt wat niet alleen gerust stelt maar zo leert Marco je ook kennen en weet hij hoe hij bepaalde aandachtspunten moet overbrengen. Ook fijn want iedereen is anders.

Hele fijne leservaring opgedaan

De lessen waren altijd erg gezellig, maar er was ook ruimte om even te focussen wanneer nodig. Er werd daarnaast goed gekeken naar de dingen die gemakkelijk gingen en waar ik meer moeite mee had. Elke week had ik weer zin om een stukje te rijden en ik kijk er dan ook met veel plezier op terug!

Hele goede rijschool

Mijn ervaring was heel goed! Marco stelt je op je gemak. En geeft goede instructies. Zeker aan te bevelen bij andere! Bedankt!

Relaxte sfeer en toch veel leren

Het is een fijne auto om in te rijden en de sfeer is heel relaxt waardoor je sneller leert en comfortabel word tijdens het rijden

Hele fijne rijschool met goede communicatie en denken mee in lastige situaties

Ik heb altijd met plezier in de auto gezeten. De sfeer is altijd gezellig en voelde me altijd heel veilig naast de rijinstructeur.

Superrrr rijschool

Super rijschool marco is super gezellig en leg alles super goed en duidelijk uit!!!

Bedrijfsgegevens

Putakker 41 B

4824RN Breda

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.