Een onderdeel bleek toch niet helemaal goed. Onder garantie vervangen. Heel fijn.

Vriendelijk geholpen bij het aankopen van een auto.

Snel, goed, duidelijke info, fijne service

Al jarenlang mijn favoriete garage! Persoonlijke service en eerlijk advies. En altijd supergoed!

Prima en snelle service

Vriendelijke en professioneel

Met de Apk was er een klein puntje met de trekhaak. Dit hebben ze snel en mooi opgelost. Zeer tevreden.

Goede persoonlijke service

Al jaren vaste klant. Ouderwets goede service, persoonlijk, eigenaar met hart voor het vak, betrouwbaar.

Fijne service

Koppeling laten stellen, lampje vervangen en een apékaatje (apk)

Prima geholpen

Goed advies en meegedacht.

wederom snel en vakkundig geholpen

..... Een wat een aardig en vriendelijk personeel

Snel en correct

Zoals altijd snel, vriendelijk en correct.

Topservice en altijd goec

Al jaren vaste klant. Nooit verrassingen achteraf. Goede uitleg wat er scheelt en hoe te repareren. En een duidelijke factuur. Ook inruilen/aanschaf nieuwere auto lukt altijd tot beider tevredenheid. Een aanrader!

Super geregeld

Afspraak is afspraak Super geregeld en snelle service

Prettig persoonlijk contact ivm afhandeling schade

Prettig persoonlijk contact

Professioneel, snel, helder

alles loopt normaal, geen verrassingen en uitstekend communicatie.

Vakkundige garage, behulpzaam en betaalbaar

Ik ga sinds 2017 naar deze vakgarage en het bevalt me uitstekend. Goede service, klantvriendelijk, snelle reparatie en betaalbaar. Een aanrader!

heel goedt goed geholpen

Top kwaliteit, snel service

Top kwaliteit, snel service, en nu met de nieuwe koffiemachine, lekker capuchino. Veel kennis en ervaring.

Komen al jaren bij Budel en altijd zeer tevreden! Vakkundige en enthousiaste medewerkers. Komen ook nooit onverwachte kosten om de hoek kijken want er wordt altijd keurig contact opgenomen mocht er eventuele (extra) kosten zijn . En alles gaat in overleg ! Kortom we hopen hier nog jaren te komen( hebben we zelfs een ritje uit Soest voor over ).

Super geregeld

De winter banden zijn weer geplaatst last de winter maar komen ben voorbereid

Deskundig, meedenkend, behulpzaam.

Zie hierboven. Ga altijd met plezier naar autobedrijf Budel toe. Wordt ook altijd zeer vriendelijk geholpen en afspraak is afspraak. Duidelijk.

Top kwaliteit

als altijd, goede kwaliteit, heel veel kennis en altijd beschikbaar voor een oplossing te vinden (we moeten onze afspraak in de laatste minuut veranderd)

Al jaren een top bedrijf.

Zeer prettige mensen die daar werken en waar nodig creatief met oplossingen.

Top service van een top garage.

Top service van een top garage.

Nog steeds topservice

Wij zijn al jaren klant bij autobedrijf Budel vanwege de topservice en vakmanschap.

Top service.

Fijne ervaring vakkundig personeel klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

Naamrijk 6 A

3454PX De meern