Beste autobedrijf van de regio

Altijd behulpzaam, vriendelijk en eerlijk. Fijn personeel en alles in overleg.

Staan altijd voor je klaar en top monteurs

Altijd super service kom er al ruim 20 jaar. Heel tevreden.

Zoals altijd weer perfecte service!

Ik kom al jaren bij Budel en altijd is de service top! De mensen van Budel zijn zeer klantvriendelijk. Of het nu gaat om onderhoud of herstel van lakschade, het is altijd goed geregeld. Voor mijn niet alledaagse auto is het soms lastiger om onderdelen te krijgen, maar ook dat weten ze altijd te regelen. Kortom, ik vind Budel een top garage!

Eerlijk en betrouwbaar

Niets meer en niets minder!

Geweldige service

Ondanks de drukte op vrijdag middag hebben de toppers van auto Budel me gelukkig toch kunnen helpen.

Vriendelijk, efficiënt, snel, duidelijk, top.

Vriendelijk ontvangen met koffie. Kon tijdens het wachten ook werken. Voor ik het wist had m'n auto in 35 min de APK gekregen. Vriendelijk, efficiënt, snel, duidelijk, top

Goede service en uitleg over werkzaamheden die verricht zijn

Goede service.

Fijn bedrijf wordt goed geholpen . Duidelijk met afspraken. Nemen de tijd voor je .

Perfecte garage met kennis van alle merken auto’s een begrip in midden Nederland!!

Uitstekende service van een goed autobedrijf!

Ik ben nu meerdere malen met mijn auto bij Budel geweest. Een uitstekende service! Diagnose/onderhoud wordt duidelijk uitgelegd en daarbij ook duidelijk de kosten aangegeven. Geen verrassingen achteraf. Onderhoud wordt netjes volgens afspraak uitgevoerd, en doen niet moeilijk als er nog een lampje o.d. bijkomt. Vriendelijk en nette mensen, service zoals je mag verwachten! Zeker een aanrader om het onderhoud van je auto bij Budel uit te laten voeren.

Goede service en eerlijk advies

Al jaren klant en ik word altijd uitstekend geholpen.

Snel en netjes

Snel en netjes, voor APK en zomercheck

Doet wat is afgesproken.

Stelt diagnose. Inventariseert. Belt met prijsopgave en vraagt akkoord.

Altijd even vriendelijk en voorkomend!

Professioneel bedrijf met zeer bedreven medewerkers

Ik breng al 10 jaar mijn auto's bij dit bedrijf en tot op heden alleen maar positieve ervaringen.

Prima service.

Tja, prima service!

Top autobedrijf

Gevraagde werk is keurig uitgevoerd en ook netjes uitgelegd wat er is gedaan. Op eigen initiatief ook nog een verlichting storing opgelost, erg netjes! Ook nog een kosten vraag netjes uitgezocht en duidelijk uitgelegd. Helemaal top!

Snelle, kundige en goede service

Zeer snel en goed geholpen!

Super klantgericht, geweldig werk geleverd

Van A tot Z geweldig, complimenten.

Snel en goed geholpen

Kapotte accu altijd onhandig. Snel en goed geholpen. Kon wachten op het plaatsen. Top.

Ik ben zeer tevreden

Goed!!! Altijd klant vriendelijk!

Met een rem probleem naar de garage en direct geholpen worden, top gedaan.

Een snelle service voelt goed. Dat ze direct tijd voor je maken ook. Fijn dat dat nog kan.

Goede service en alles conform afspraak afgehandeld. Budel denkt mee met de klant en adviseert goed.

Vriendelijk en snel

Zoals altijd goede service en kundige mensen

Beste autobedrijf van de regio

Altijd duidelijk, vriendelijk en behulpzaam. Topkwaliteit