perfect, zeker aan te bevelen

Opel Corsa uit 2010 via Marco Kolt gekocht. De auto via internet gevonden voor een scherpe prijs. Afspraak gemaakt met Marco en oude Corsa gelijk ingeruild. Tijdens proefrit bleek radio niet goed te werken. Omdat ik de auto gelijk wilde meenemen (2 uur en 3 kwartier enkele reis)gaf Marco aan dat ik de radio op zijn kosten bij de Opel dealer mocht laten repareren. Dit laten doen en nota viel aanmerkelijk hoger uit dan hij en ik hadden ingeschat. Maar nota is volledig betaald, inclusief nog een paar andere aanpassingen. Top. Bij deze man is afspraak is afspraak en dat siert hem. Ik zou bij dit bedrijf (ondanks de afstand) zeker nog een auto kopen. Is ook goed bereikbaar en reageert snel op mailtjes. Kortom, een garage waar een gebruikte auto zonder problemen kunt kopen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Telefonisch prettig contact gehad, zeer klantvriendelijk. Bij het ophalen van de auto (op zondag) werd ik iets minder enthousiast... Volgens beschrijving zou airco in de auto zitten, niet dus. Prijsafspraak hierover gemaakt, en heb de auto toch maar gekocht. Tijdens de terugreis maakte ik een vervelende ontdekking, De koppeling was op zijn einde,zeer zwaar koppelen om maar zo te zeggen. De auto bleek ook nog schade gehad te hebben... Nou hebben we de auto ook zonder garantie gekocht,maar de ervaring was er voor mij niet zo prettig bij. Daar er geen garantie op zit heb ik mij dus ook niet bij het bedrijf gemeld.. Had geen behoefte aan discussies. Al met al is mijn ervaring dus niet zo goed.

Hierbij de mail wisseling die na het plaatsen is van deze review heeft plaats gevonden... Hallo Marco, Dank voor de reactie. Had mijn mail inderdaad misschien ook even eerst naar u moeten sturen, klopt. Mijn excuses hiervoor. Inderdaad, de rechterkoplamp heeft een los contact. Bij het op de lamp tikken gaat hij weer aan. Werd namelijk gisteren aangehouden door de politie met de mededeling dat mijn verlichting niet op orde was. Maar goed, dat is het risico wanneer je een auto van 11 jaar oud koopt. Ik was er ook niet vanuit gegaan dat u wat zou gaan doen met mijn "klacht". Desalniettemin wens ik u goede zaken en succes met de verkoop. Met groet, Frank van der Gouw 👔👕 > Op 20 feb. 2014 om 09:57 heeft Marco Kolt Automobielen via Marktplaats het volgende geschreven: > > Geachte heer van der Gouw, > > > > Vindt het vervelend voor u dat u teleurgesteld bent, over de airco zouden we het niet meer hebben dacht ik, na de korting die is verleend. > Ik heb dit maandag uitgezocht en het heef er inderdaad bij gestaan, waarvoor nogmaals mijn excuses. > Wat betreft de koppeling, we laten nooit een auto ongeïnspecteerd weg gaan, die is nu ik het naar aanleiding van uw mailtje even heb na gevraagd ook gecontroleerd in onze werkplaats. > Ik heb de werkorder er bij gezocht van de inspectie, er staat bij dat een koplamp defect was, is op gelost door nieuwe lamp te monteren, koppeling gaat wat zwaar maar functioneert goed er is een kwart liter olie bijgevuld en de koelvloeistof is gecheckt op vorst vastheid. > De distributie snaar is vervangen,bij km stand ....... en de apk is nog goed tot januari 2015, etc etc... dat de auto schade heeft gehad of er aan is gespoten hebben we niet geconstateerd, wellicht vind u dat raar of vervelend, echter is het een auto van 11 jaar oud en zal er altijd iets aan verspoten kunnen zijn, ook wil ik u er op attenderen dat er een disclaimer bij elke advertentie staat voor eventuele fouten vermeldingen en ik voeg hem even bij, omdat u waarschijnlijk dit NIET HEBT GELEZEN...... > > **** Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden**** > > Wat ik jammer vindt is dat u me niet even ge-contact hebt over uw koppeling, waarschijnlijk maakt u nu kosten die u niet had hoeven maken, ik kan namelijk iets dergelijk oplossen, kosteloos, echter lees ik dat u uw besluit al hebt genomen en dat u al naar een garage gaat as zaterdag. > > Ook betreur ik het feit dat u eerst u beklag doet op een review site, en mij dan pas daarna dit mailtje stuurt, hetgeen het voor mij nog makkelijker maakt uw klacht naast me neer te leggen. > Ik zal dit dan ook doen, en wens u ondanks alles toch heel veel plezier en gemak van de auto. > > > Met vriendelijke groet, > > Marco Kolt > Tel: 0224-216162 > > Marco Kolt Automobielen….. > De Fok 17 1742 PC Schagen Tel: 0224-216162 http://www.marktplaats.nl/gateway.html?url=http%3A%2F%2Fwww.marcokolt.nl > > -----Oorspronkelijk bericht----- > Van: ddm via Marktplaats [mailto:[email protected]] > Verzonden: donderdag 20 februari 2014 8:37 > > Onderwerp: Re: Reactie: Seat Cordoba Vario 1.4-16V Stella sport / Schuifkanteldak / Lm V > > He Marco, > > Hoop dat je veel plezier hebt gehad zondag.. > Ik was een beetje teleurgesteld, maar dat had je ook wel begrepen. > Koop een auto op eerlijkheid, maar dat ik ten eerste geconfronteerd wordt met een beschrijving over de auto die niet klopt vind ik al jammer. > Ten tweede vond ik het verschrikkelijk pijnlijk dat ik op de weg naar huis bijna door de koppeling ging. > Die zat echt tegen het eind aan. > En dat de auto ook schade heeft gehad vond ik ook wel jammer. > Heb de auto ook zo gekocht, mijn probleem,maar was van volledig goed vertrouwen. > Jammer, had een andere indruk van je bedrijf gekregen. > Nogmaals, hij is zonder garantie maar had iets meer eerlijkheid verwacht. > Wanneer je dan uitgaat van het vertrouwen van je monteurs dan had je en airco en koppeling kunnen(moeten)weten. > Maar goed, hij gaat zaterdag naar de garage voor een nieuwe koppeling. > Wilde je dit toch even mededelen. > > Met groet, > > Frank van der gouw > > Ps, koper Seat cordoba >

perfect, zeker aan te bevelen

Een waanzinnig goed contact met Peter de werkplaats man heeft er voor gezorgd dat wij alweer onze 2e auto hebben gekocht bij Marco. Wij hebben een schitterende Bmw 5 serie gekocht en deze is net als de vorige Bmw 1 serie perfect en volgens afspraak aan ons afgeleverd met 4 nieuwe banden!!! ( 2 maar afgesproken met Marco!!! ) De afleverbeurt en natuurlijk ook de Bovag pech onderweg pas die ze tegenwoordig ook bij leveren. Wat gewoon is dat bij Marco Kolt afspraak is afspraak, en daar houden ze zich echt aan! Wij maken daarom graag reclame voor zijn bedrijf en medewerkers!! Ook de olgende zullen we zeker weer bij hem kopen, mits hij nu wel die gevulde koeken heeft bij de koffie!!!!

voldoende, een redelijke ervaring

Redelijk goed.

goede service, goed behandeld

Telefoon wordt snel opgenomen, afspraak kan binnen een week gemaakt worden. Personeel is vriendelijk en voorkomend Onderhoudsbeurten zijn (inmiddels 3 keer) goed uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk. Monteur is zeer behulpzaam en dat geldt ook voor de baas Marco Kolt.

goede service, goed behandeld

Bedrijf wordt gerund door een gedreven autoliefhebber. Gaat ver om klant tevreden te houden. Prettig en vertouwd zaken doen bij dit bedrijf.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Wij zijn in aanraking gekomen met Marco en zijn team in april 2012. Wij hebben bij hem een nieuwe Kia Picanto gekocht, en zijn daar erg blij mee, wat vooral opvalt is de passie die Marco (en zijn medewerkers) heeft voor ons als klant maar ook voor zijn bedrijf. De gedrevenheid, zijn kennis en zijn presentatie deed ons besluiten bij hem de nieuwe Kia Picanto aan te kopen, echt een aanrader!!

Koelmalaan 71

1812PR Alkmaar