Mooi bedrijf en dito auto's en prima service.

Recentelijk bedrijf van Marco Kolt bezocht. We zijn zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door Marco persoonlijk.

al 3 auto’s gekocht bij hem zegt genoeg

Gewoon een hardwerkende vent met een realistische kijk op zijn handel. Wel soms te kritisch op zijn eigen voorraad, als wij het een mooie auto vinden vindt hij altijd wel iets wat in zijn ogen nog mooier, beter had gekund, maar voor ons is het echt goed genoeg!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij Marco Kolt Automobielen kochten wij recent een auto en hebben daar onze oude auto op ingeruild. Wij kunnen niet anders dan dit bedrijf een zeer verdiende 10 (!) te geven. De heer Kolt (alsmede zijn hardwerkende vrouw achter de schermen) is professioneel in aan- en verkoop, plezierig in omgang, geeft goede service (ook na aankoop), is duidelijk met betrekking tot eventuele Bovag garantie en ten alle tijde bereikbaar voor eventuele extra vragen. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Alweer een jaartje of 15 klant bij dit betrokken bedrijf We weten het niet meer precies maar nu de 6e of 7e auto bij marco gekocht. Wederom met een warm gevoel naat huis!!

goede service, goed behandeld

Je krijgt als klant persoonlijke aandacht en een deskundig en eerlijk advies. Er wordt rekening gehouden met de voorkeuren van de klant en hierop wordt goed ingespeeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Klant vriendelijk en luister goed naar de eisen die je stelt in het zoeken van een auto. Nette service en goeie aflevering van onze nieuwe auto.

goede service, goed behandeld

Voor het eerst Marco Kolt bezocht en eerlijk gezegd boven verwachting. Hoewel ik eigenlijk niet van plan om op korte termijn een nieuwe auto te kopen deed was ik gelijk verkocht toen hij mij een als nieuwe Mercedes A 180 aanbood en een goed bod op mijn Lexus deed.

goede service, goed behandeld

Heb een auto gekocht bij Marco en het contact verliep zeer prettig . Altijd snel contact en korte lijnen heel fijn.

goede service, goed behandeld

Hier werd ik als klant zeer fijn geholpen. Deze mensen bestede aandacht aan ons, en wisten precies wat onze wensen waren Top bedrijf.

goede service, goed behandeld

Hier staan werkelijk zeer mooie auto\'s tegen een goede prijs kwaliteit. En daarbij word je op een zeer prettige en kundige wijze geholpen. Afspraken worden hier ook nagekomen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk behandeld eerlijk en oprechte prijzen

goede service, goed behandeld

Netjes geholpen en goede service.

goede service, goed behandeld

Goed en vriendelijk te woord gestaan

Hele mooie Mercedes b gekocht met weinig kilometers. Keurige service

goede service, goed behandeld

Wij hebben hier een BMW 1 cabrio gekocht,auto is in goede staat. Er brande na aflevering een storingslampje maar dat is onmiddelijk en zonder gezeur opgelost. Prima auto bedrijf. ik koop mijn volgende auto hier ook.

perfect, zeker aan te bevelen

bedankt voor de mooie auto

perfect, zeker aan te bevelen

Gistermiddag 8-6-2017 ben ik bij Marco Kolt geweest in Alkmaar. Daar heb ik een VW Golf gekocht. Prima geholpen, goede service, ik koop zeker nog een keer een auto bij deze firma.

slechter dan verwacht

Deze middag was ik onderweg in Noord Holland reed een auto voor mij met iet kenteken Marco Kolt. Ik zelf uit Drenthe en heb op een midden a bij Marco Kolt gekocht. Binnen een ur daden we overeenkomt en het sprak vertrouwen uit. nadat ik de auto een paar dagen later heb opgehaald begon het Ik herken alle negatieve verhalen van dit bedrijf in de revieuws. Heeft geen zin om het te halen maar mensen als je daar een auto koopt wees op je hoede. Ik had dit al veel eerder moeten schrijven Marja de auto van heden middag waar ik achter reed riep negatieve herinnering weer op, en dacht arme automobilist.

goede service, goed behandeld

Prima autobedrijf. Met de lancering van nieuwe website www.evenses.com was de auto last-minute kapot gegaan. Heren dank voor de service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas een negatieve ervaring met Marco Kolt. Geen service na de verkoop. Afspraak voor apk en onderhoud werd niet nagekomen. Bedrijf was gesloten en onbereikbaar op de dag vd afspraak, kon naderhand ook geen excuses vanaf. Daarnaast een grote reparatie aan de motor na 1 jaar. Marco is bot over de telefoon en negeert emails. Ik zal alle details besparen maar ik kan Marco Kolt niet aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

Na een kleine vergissing wat betreft t vervangen van de distributiesnaar is dit een paar dagen later alsnog gedaan. Gratis leenauto meegekregen. Vanaf dag 1 al een goed gevoel over deze man. Gezegd van tevoren dat ik een kritische klant ben. Hij zei als de auto niet in smetteloze staat zou aantreffen ik direkt een vergoeding zou krijgen voor de brandstof. Geen woord aan gelogen. Prachtige auto kunnen kopen bij Marco. Op zeker dat ik daar weer heen ga voor een volgende auto. Een aanrader voor een ieder die gewoon een betrouwbare auto zoekt .

goede service, goed behandeld

Heb 22-08-2014 gereageerd maar alles is naar te vredenhijd opgelost en heb nu de Bovage pas.

• Deskundigheid N.v.t.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb in december 2013 een Kia Sportage gekocht en kreeg een gratis onderhoudsbeurt,en verlenging van de KIW.Dit moest in augustus 2014 geburen,de beurt is wel uitgevoerd maar na de pas kan ik fluiten.Heb meerdere keren gebeld en ben langs geweest,maar krijg marco niet te spreken.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.