Goed geholpen, eerlijk en oprecht, mooie auto's

Goed geholpen, eerlijk en oprecht, mooie auto's

Vriendelijk en nette service

Tijdens het proefrijden, kopen en ophalen van de auto, ben ik vriendelijk te woord gestaan. De auto werd netjes afgeleverd, met alle benodigdheden bijgevoegd. De communicatie was vriendelijk, eerlijk en open.

Vakkundig, eerlijk, vriendelijk en correct.

Ik heb bij Marco een Mini Countryman gekocht en mijn eigen Mini Countryman ingeruild. De auto werd gepoetst, met apk en beurt afgeleverd. Kortom : Top service!

Netjes te woord gestaan. Auto is netjes afgeleverd. Als ik over een paar jaar een andere mini wil dan kom ik hier zeker terug.

deskundige dealer, klantvriendelijk

klantvriendelijk, neemt de tijd om alles goed uit te leggen

Vriendelijk en behulpzaam

Prima ervaring bij het kopen van een occasion. Marco is vriendelijk, neemt de tijd. Prijs vond ik realistisch. Auto werd heel netjes geleverd. Hopelijk kan ik weer een aantal jaar vooruit.

Uitstekend!

Marco Kolt Automobielen is een op alle fronten uitstekend bedrijf! Zeer klantgericht, uitstekende service, zeer deskundig! Hier voel je je nog echt klant! Zeer, zeer aanbevolen!

Top Bedrijf

Heel net bedrijf dat zijn afspraak nakomt. Telefonisch hebben wij een prachtige MINI Salt gekocht op omschrijving van Marco. Hij vertelde ons dat het een zeer nette mini was en beloofde ons dat als de auto niet was zoals hij had omschreven, hij het benzine geld (een ritje van 1,5 uur) zou vergoeden. Gelukkig was dat niet nodig :) Vandaag is de MINI geleverd. We zijn er ontzettend blij mee. Super service, vriendelijke mensen en een prettige persoonlijke benadering.

Persoonlijke aandacht!

Gewoon goed en een eerlijk verhaal

Na 10 jaar geleden twee auto 's te hebben gekocht zonder problemen 1 van de auto 's nu ingeruild.. Nu weer een nieuwe auto gekocht en weer leuk contact met Marco. 3 maanden garantie op alles ontvangen. Marco ik hoop dat deze auto weer evenveel plezier oplevert als de vorige.

Zeer goede service!!!

Marco kolt is een prettige verkoper, die je een vertrouwd gevoel geeft. Bied realistisch als je wat wilt inruilen en geeft een goede service kwaliteit/voorwaarde op de auto die je bij Marco Kolt aanschaft.

Een heel goede ervaring.

We werden heel vriendelijk ontvangen. Bakkie koffie erbij. Denkt mee met de klant. We konden auto sneller ophalen dan was afgesproken en toen had Marco er zelfs aan gedacht om de auto die dag nog te verzekeren.

Zeer goede service.

Marco Kolt is eerlijk en verleend een hele goede service. Hij zorgt er voor dat je met een goed en vertrouwd gevoel een auto bij hem koopt.

Professioneel bedrijf, geadverteerde auto voldeed geheel aan de omschrijving.

Via een advertentie op het internet, zijn wij in contact gekomen met Marco Kolt. Na het invullen van het contactformulier, kregen wij snel antwoord op onze vragen en of voorstellen. Doordat wij op ruim twee uur van Alkmaar wonen, verliep het contact in eerste instantie via de mail en telefoon. De gemaakte afspraken zijn in het gehele traject tot onze daadwerkelijke aankoop steeds nagekomen. Wij kregen alle ruimte en tijd om de auto een 'Mini Clubman' te komen bezichtigen, en om er een proefrit mee te maken. Voelden geen enkele druk tot het aankopen ervan, mocht de auto niet naar wens zijn. Eenmaal aangekomen in de showroom, stond de auto netjes voor ons klaar om er een proefrit mee te maken. De auto voldeed geheel aan onze verwachtingen, en kwam meer dan overeen met de omschrijving. Nadat de overeenkomst was gesloten, hebben wij een week later de auto mogen ophalen. Al met al een prima ervaring!

Fantastisch bedrijf!

Het juiste adres voor aankoop of verkoop van je auto!

Duidelijk en eerlijk.

Vandaag mijn 2e auto bij Marco gekocht/opgehaald, een mooie BMW X1 . Marco is open, eerlijk en betrouwbaar. Onze ervaring is positief en zouden Marco zeker aanraden.

Klantvriendelijk, eerlijk en helder

Bij aankomst heel vriendelijk en hartelijk ontvangen door Marco, een fijn en open persoon wat wij erg kunnen waarderen. Heeft hart voor zijn zaak. Alle ruimte voor het maken van een goede proefrit. Vakkundig advies. Helder over de in te ruilen auto en eerlijke prijs. Geen gesteggel, meteen goed! (Houden we van!) De auto die we gekocht hebben bevalt ons erg goed en zijn wij zeer tevreden over. Wij raden dit bedrijf van harte aan!

Er wordt geen auto “verkocht” je koopt een auto! Super geadviseerd en geen praatjes. Wij zijn zelf zeer kritisch bij aankoop van een auto maar hier geen enkel puntje van kritiek.

3 in a row

Na twee keer een 1-serie nu een 3-serie bij Marco gekocht en service is altijd top. De lage kilometer standen van de auto’s is altijd een grote pre voor ons.

Zeer vriendelijk en vooral eerlijk. Dit kom je niet meer zo vaak tegen.

Positieve ervaring, sympathiek bedrijf

Voor mijn gevoel een goeie deal. Geen flauwekul verhalen maar een goed en eerlijk advies. Mooie auto gekocht, echt blij mee. Marco is een rustige, sympathieke man. Geen drammerige auto verkoper.

Vriendelijke en kundige service

Bij binnenkomst word je gelijk hartelijk ontvangen. Auto’s zien er prima uit . Marco is zeer vriendelijk en geeft deskundige informatie over de auto . Wij hebben de auto gekocht en zijn er zeer tevreden over.

Goede service en komt beloften na.

Mooie occasion gekocht met 3 maanden garantie. Na aankoop en enkele ritten 2 kleine interieurmankementjes geconstateerd. Na contact auto door de heer Kolt opgehaald en de probleempje opgelost. Auto door hem dezelfde dag weer thuis voor de deur afgeleverd. Zou een volgende aankoop met gerust hart weer bij hem doen.

heel klantvriendelijk

Kwam alleen maar even vragen of een bepaalde auto nog te koop was, de auto was in het weekend ervoor al verkocht. Kreeg koffie aangeboden en en een vriendelijk en open gesprek volgde. Deze man heeft ook verstand van zijn vak.

Niet betrouwbaar

Afspraak gemaakt voor een proefrit en eenmaal aangekomen de auto gewoon verkocht. Een uur voor niks heen gereden...