goede service, goed behandeld

Nette werkplaats. Vooraf duidelijkheid over de kosten. Al jaren is mijn auto hier in onderhoud naar tevredenheid.

goede service, goed behandeld

Mijn auto is al jaren in onderhoud bij de jongens. Er wordt altijd keurig gewerkt volgens afspraak. Mijn auto wordt hier goed onderhouden, ik ben daardoor nooit stil komen te staan.

goede service, goed behandeld

Goede service en een deskundig advies. Is er iets aan de hand dan helpen ze je altijd. Onderhoud wordt op vakkundige wijze gedaan. Door kleine omvang van het bedrijf heb je directe contacten wat fijn is om snel te schakelen. Al met al super tevreden met Asian Cars.

goede service, goed behandeld

Prima netjes en eerlijk behandeld bij aanschaf gebruikte auto eerlijke inruilprijs alle afspraken nagekomen. Tot nu toe eén keer terug geweest voor een storing op zaterdagmorgen gelijk geholpen.

goede service, goed behandeld

Onlangs hebben wij via het bedrijf een mooie gebruikte MX 5 aangeschaft. Het bedrijf heeft deze zelf voor ons gezocht. Wij hoefden slechts een wensenlijstje neer te leggen. De wagen is keurig afgeleverd.

goede service, goed behandeld

Ik heb 3 auto\'s gekocht bij Asian Cars. Eén auto heb ik veel pech gehad, alles is altijd netjes afgehandeld: veel coulance, ook al was de garantie-termijn reeds verstreken, schappelijke tarieven, leenauto. Het woord \"nee\" wordt niet veel gebruikt bij AC. Mijn laatste 2 auto\'s zijn door AC speciaal aangekocht. Na een gesprek over de wensen en het budget, heeft AC daar de passende auto bij gezocht. Dat scheelde een hoop tijd, en gaf gelijk een vertrouwd gevoel te weten dat AC als auto-dealer zelf al een strenge selectie had gemaakt.

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Asian Cars een Nissan Almera Tino gekocht. De auto is keurig afgeleverd en de tenaamstelling werd bij het bedrijf zelf gedaan. Na twee maanden werkte het elektrische raam niet helemaal naar behoren. Dit is direct onder garantie vervangen. keurig.

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf, vooraf duidelijkheid over de kosten. Beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik op een deskundige manier geholpen wordt. Staan altijd voor je klaar, op een zeer vriendelijke en eerlijke manier.

voldoende, een redelijke ervaring

De ontvangst is netjes. En je weet waar je aan toe bent.