Goede en deskundige service,na enkele onderzoeken mankement aan aandrijfas gevonden en tevens ook nog defecte uitlaatbeugels gelast.Ben heel tevreden over dit bedrijf al enkele jaren.

Wij komen er al jaren, altijd zijn ze behulpzaam. Eerlijke prijzen, en veel technische kennis. Wij blijven hier komen.

super goed service heb mazda 3 gekocht was nog een mistlampje defect maar er werd geen probleem van gemaakt werd gelijk vervangen, gewoon goed en vertrouwd bedrijf

wij hebben 2 jaar geleden een occasion aangeschaft en het is een geweldige auto,niets op aan te merken.En als er onderhoud aan moet gebeuren zijn we erg tevreden hoe dat gebeurd,prijs kwaliteit goed in orde.

Eigenlijk ga ik hier met mijn Audi A3 altijd heen. Ook al is dit geen Japanner. Service en deskundigheid zijn gewoon goed. Prijzen zijn niet de allerlaagste, maar zijn zeker ook niet slecht. Het bedrijf is in mijn oordeel ook eerlijk in mankementen en bijbehorende kosten.

2 weken gelenden een nieuwe auto gekocht bij Asian Cars. De auto is geheel volgens afspraak afgeleverd. Er zijn nieuwe banden opgegaan terwijl de oude nog goed waren voor de APK. Helemaal super. Ook zijn de eigenaren heel vriendelijk.

Zeer vriendelijke, gedreven en betrokken mensen. Uitstekende service en ze zijn altijd bereid een stap extra te doen en om mee te denken met de klant.

Ik heb zeer goede ervaringen met Asian Cars. Wij gaan thuis allemaal naar hun toe, terwijl het grote deel van onze wagenpark europees in. Zelf heb ik een aantal weken geleden schade gereden en ze hebben dit allemaal mooi opgelost. Het duurde even, maar dit was op eigen verzoek. Ik raad iedereen met een auto naar hun toe te gaan.

Ik kom hier al jaren voor onderhoud. Wordt altijd netjes geholpen en nooit gekke dingen gehad.

Keurig nette werkplaats waar ik al jaren terecht kan voor goed onderhoud tegen een nette prijs.

Eerlijk,Service en vakbekwaam. Kom er jaren voor onderhoud naar volle tevredenheid

beetje pech met auto meer dan perfect verholpen, nu weer aankoop gedaan en nette prijs gekregen en goed geholpen de juiste keuze te maken, perfect!!

goede service, gastvrij, eerlijke en duidelijke informatie, uitstekende vakkennis en plezier in hun werk. asian cars mag trots zijn!

Via Asian Cars al twee keer een auto gekocht. Met de tweede auto helaas wat technische problemen gehad welke keurig en snel onder garantie verholpen zijn. Ook voor het onderhoud ga ik naar Asian: goede service, duidelijke afspraken en zeer betaalbaar. Hier wordt SERVICE nog met hoofdletters geschreven!

Nette werkplaats. Vooraf duidelijkheid over de kosten. Al jaren is mijn auto hier in onderhoud naar tevredenheid.

Mijn auto is al jaren in onderhoud bij de jongens. Er wordt altijd keurig gewerkt volgens afspraak. Mijn auto wordt hier goed onderhouden, ik ben daardoor nooit stil komen te staan.

Goede service en een deskundig advies. Is er iets aan de hand dan helpen ze je altijd. Onderhoud wordt op vakkundige wijze gedaan. Door kleine omvang van het bedrijf heb je directe contacten wat fijn is om snel te schakelen. Al met al super tevreden met Asian Cars.

Prima netjes en eerlijk behandeld bij aanschaf gebruikte auto eerlijke inruilprijs alle afspraken nagekomen. Tot nu toe eén keer terug geweest voor een storing op zaterdagmorgen gelijk geholpen.

Onlangs hebben wij via het bedrijf een mooie gebruikte MX 5 aangeschaft. Het bedrijf heeft deze zelf voor ons gezocht. Wij hoefden slechts een wensenlijstje neer te leggen. De wagen is keurig afgeleverd.