Altijd de beste service

Altijd vriendelijk geholpen worden

Top service!!!

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen. Heerlijke koffie krijg je. Wat de prijs betreft kan er geen ander goedkoper zijn. Topservice leveren zij. Geen bla bla. bla maar zijn doeners en komen afspraken na.

Leuke en vriendelijke mensen.

Een leuk bedrijf met een eerlijke eigenaar, geen gedoe gewoon een leuk gesprek en een eerlijke prijs.

Mijn ervaring was zeer goed, vriendelijk geholpen en deskundig.

2 banden laten wisselen. Goed advies en kundige monteur.

Goede prestatie, niet duur.

De klantencontactpersoon beoordeelde de banden vlot en deskundig. De levertijd was kort en montage kon zonder lange wachttijd plaats vinden. De kosten waren dankzij een actieprijs niet hoog.

Prima, ga zo door.

Prima service. Autoservice Stepelo houdt ook mijn garage historie bij en de daarbij behorende beurten. En alle acties na een deskundig advies en uitleg.

Vriendelijk, hard werkende zoon ;))

Koffie tijdens het wachten, en uitleg over het werk dat gedaan is

Belabberd slechte ervaring na laatste pak-keuring.

APK-keuring gevraagd. Veiligheidsgordels waren onvoldoende en moesten vervangen worden voor gebruikte nieuwe. De vervangende gordels waren beide van verschillende kleur en vies vol vlekken. Na klacht werden ze opnieuw vervangen waarbij een hulpstuk kapot ging en vervangen moest worden. Boos heb ik verhaal gehaald: waarom is dit zo misgelopen? Ik heb de gordels ook gecontroleerd. Ze waren onbeschadigd. Vreemd dat er nu 2 vervangen moesten worden na slechts 6000 km. In een jaar. Ik heb gevraagd om teruggave van de vorige gordels maar dat ging niet. Ze zaten vol smeer ??? Mijn klacht zou worden doorgegeven aan Frank. Echter niets meer vernomen,

Fijne garage

Banden laten vervangen, we zijn prettig geholpen en ze komen de afspraken netjes na.

ik heb het uitvoerig besproken met Colin

Geen goede communicatie garagemonteurs en baliemedewerker. Accu die slecht was, was vergeten. Kreeg pas inzicht in werkzaamheden- toen ik ernaar vroeg. Uiteindelijk kreeg in een duidelijke offerte/rekening.(en inzicht in werkzaamheden die verricht waren. Had dit graag vooraf/tussentijds gehad, zodat ik wist waar ik aan toe was.

Netjes en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Stipt, correct, betrouwbaar en vriendelijk.

Staat al hierboven.

Ze hebben mij goed geholpen.

Ze stonden gelijk klaar en een mooi prijsje gemaakt.

klantvriendelijk,duidelijk en goede service.

als boven

Terwijl het erg druk en er een strakke planning is toch welwillend zijn om iemand met een net gekochte caravan te helpen met 2 nieuwe banden,terwijl het caravanbedrijf die de caravan leverde daar geen tijd voor wilde maken.Onze dank is erg groot.

Goede uitleg

Wij hebben een bepaald type band afgesproken, maar thuis gekomen blijkt er een andere type band gemonteerd is met andere maten. Waarom is dit niet geconfronteerd.

Tis nog niet klaar

Ze zijn er nog mee bezig dus kan mijn evaring niet delen sorry

Balanceren was een drama

Onlangs in zee gegaan met Hulsegge Bandenservice. Ik werd gelokt door een actie 2e band halve prijs. Na de montage trilde de auto gigantisch. Dus direct teruggegaan. Vervolgens opnieuw gebalanceerd maar nog niet goed. Balanceerapparaat zou niet goed zijn. Daarna opnieuw afspraak gepland die op de dag zelf geannuleerd werd. Vervolgens heb ik zelf moeten bellen voor een nieuwe afspraak. Het is nu eindelijk goed, maar heb er geen goed gevoel aan over gehouden.

Goed geholpen prima prijs

Wordt altijd netjes geholpen en prijs kwaliteit is prima

prima garage

Zeer vriendelijke mensen en vakkundig

Goed gesprek en eerlijk verhaal

Nav een view op internet mbt wagens, kwamen wij bij Autoservice Stepelo BV uit en zijn daar na een leuk telefonisch geïnteresseerd geraakt in een wagen en hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit. Na de proefrit een erg fijn gesprek gehad met Dhr. F ten Dam werd het ons duidelijk dat we een betrouwbare garage en mensen hadden gevonden en hadden we al een goed gevoel. Na een avond goed overlegd te hebben, hebben we de volgende dag definitief besloten om de auto te kopen, de doorslag was het gesprek en de betrouwbare indruk van zowel de auto, als de garage en Dhr. F. ten Dam.

Al jaren probleemloos !!

Kom hier al vele jaren. En als er een probleem was werd dit goed opgelost !!.. Dan leer je het bedrijf kennen !!

Als gebruikelijk prima maar ik miste in het reparatieverslag de controles van het camper gedeelte

tevreden met de service

tevreden met de service.