Klantvriendelijk Goede prijs kwaliteit Snel geholpen

Gemaakte afspraken nagekomen

Contact via mail , mag wel beter ( Tip , elkaars mail kunnen lezen .)

Werken netjes volgens afspraak, denken mee. Zeer tevreden!

Zie boven

Prima service, maar best prijzig

Prima service, maar best prijzig

Reparatie goed verricht.

Onze ondehouds beurt en apk van onze beide auto’s

Na onze verhuizing naar Haaksbergen in zoektocht garage voor onderhoud onze auto’s bij autoservice stepelo uitgekomen waar wij Goede uitleg bij ons eerste contact met autoservice Stepelo, bij onze vragen voor een beurt van onze auto’s en de jaarlijkse APK kregen. Klantvriendelijke en meedenkende medewerkers. Eerste ervaring van ons was zeer positief en een garage die voor veiligheid gaat.

Geweldig en vlot geholpen

Vriendelijk en oplossingsgericht geholpen

Zeer Positief

Gekeken naar een andere wat ruimere auto en inruil besproken . Uiteindelijk tot een akkoord gekomen . Heb met Frank een uiterst fijn gesprek gehad. Iemand die meedenkt met de klant en niks opdringt. Blij met de aankoop!

Nette en correcte garage

Netjes ontvangen. Kwam er voor de Apk . Werken netjes en op tijd volgens afspraak.

prima algemeen autobedrijf

prima algemeen autobedrijf

Deze keer matig

Had een telefoontje verwacht dat de remmen en de ruitenwissers aan vervanging toe waren. Nu moet ik een nieuwe afspraak maken. Op de nota staat ruitensproeier vloeistof terwijl ik 's ochtends het reservoir tot aan de nok toe heb gevuld.

Zoals altijd nette en vlotte service

We komen al jaren bij Autoservice Stepelo en worden altijd netjes geholpen

Altijd behulpzaam en een snelle service!

Goede garage waar je zeer persoonlijk wordt geholpen. Snelle service en een heerlijke kop koffie!

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, kundig

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, kundig, scherpe offerte

prima service

goede kwaliteit en goed geprijsd, prima adres voor banden

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct

prima geholpen

altijd duidelijk

Band geplakt en service beurt. Snel en goed geholpen

Goede service en goed en kundig expertise. Geen overbodige reparatie.

Uitstekend, prima service

Kwam voor problemen met uitlaat, lekkage. Door drukte kon en hoefde dit niet direct verholpen te worden. Toch even op de brug, schade bevestigd. Bleek ook dat alle 4 banden oud tot heel oud waren. Een band liep scheef af. Advies: vervanging. Overleg hierover. De volgende dag vervanging van de 4 banden, ondanks de (vakantue)drukte

Net autobedrijf met goede service

Ik heb hier van de week een goedkope auto gekocht die er nog heel netjes uit zag. Via de telefoon gevraagd om de minpuntjes van de auto optisch en die zijn allemaal doorgegeven. Eenmaal bij hun kon ik een proefrit maken en de auto even op de brug nazien (zelf automonteur). Voor een auto van dat geld is het veel service. Hij werd ook netjes afgeleverd en er zat een nieuwe apk op.

Klantgericht en goede service

Meedenken, goede uitleg en flexibel wbt verplaatsen afspraak

Alleen bij de offerte aanvraag heb ik de verkeerde informatie ontvangen, Vredestein ipv Michelin. Op internet een nieuwe aanvraag gedaan maar nog geen reactie ontvangen!

Goede service en duidelijke afspraken

Textielstraat 10 7483PB Haaksbergen