Tevreden

Tevreden

APK

Autoservice Stepelo is een heel goede zaak. En prettige mensen in omgang. Goede service daar.

Goede indruk

Super vriendelijke verkoper, nette garage. Ik ben fantastisch geholpen, heel klantvriendelijk.

Vriendelijk ontvangst, heldere communicatie en afspraken worden nagekomen

Vriendelijk ontvangst, heldere communicatie en afspraken worden nagekomen .

fijne garage

Meedenkend personeel bij probleem

Perfecte service

Komt afspraken na en het personeel is service gericht

Goede en vlotte service en contact als het nodig is over reparaties!

Vlotte en nette afhandeling, vervangend vervoer kan altijd betaalbaar onderhoud!

Goede service en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk personeel en goede service.

Snel, deskundig, accuraat

Op de afgesproken tijd, geholpen. Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Heldere en duidelijke adviezen meegekregen voor de komende tijd wat vervanging betreft. Bedankt team Stepelo!

Snel, deskundig, accuraat

Behulpzaam, vertrouwd, kundig en vriendelijk!!

We kunnen altijd op deze monteurs rekenen als we met pech zitten. Veilig gevoel zo'n fijne garage op loopafstand 1

Behulpzaam, vertrouwd, kundig en vriendelijk!!

Ben tevreden

Ben tevreden

Top geregeld en volgens afspraak

Goede service en vriendelijke omgeving!

Goede snelle service en vriendelijke medewerkers

Altijd goed nu 2 afspraken minder

Winterbanden monteren en profiel diepte opmeten van verwijderde en gemonteerde wielen, profieldieptes riep vraagtekens op gevraagd of dit wel klopte bij nameting bleek eerste meting niet goed. Na tweede meting de conclusie getrokken dat ik graag de wielen met het diepste profiel voorop wilde hebben en of ze die nog even konden wisselen I.v.m. meer slijten. Kon niet moest voor deze kleinigheid een nieuwe afspraak maken alsmede dat ik die wielwissel extra moest betalen, dat schoot me in hèt verkeerde keelgat, die betaling hebben ze terug gedraaid.

Technisch goed

De planning kan beter Afspraak 11 uur Werk moest 11.30 klaar zijn Werd 12.10 terwijl er geen bijzonderheden waren bij de bandenwissel

Je wordt goed geholpen en over uitgevoerde reparaties kun je met de garage in discussie onder het genot van een kop koffie

De auto al jaren in onderhoud en onlangs een nieuwe auto gekocht. Prima geholpen.

Deze garage denkt altijd met je mee en jaagt je niet onnodig op kosten.

Zeer slecht en klantontvriendelijk

Ik heb mijn auto aangeboden voor APK. Hierbij was de uitlaatgas meting niet goed (bekend probleem hebben we al drie jaar achter elkaar). Dit konden ze nu niet repareren omdat ze geen tijd hadden. Ik gaf aan dat ik zelf wel de injectiecleaner kan toevoegen (advies Monteur en vorig jaar ook gedaan). Dit moest besproken worden met de Baas. Ik moest toen de apk betalen en kon een nieuwe afspraak maken voor nogmaals APK. Dit was standaard? (voordat ik aangaf dat ik zelf wel de toevoeging ging doen werd hier niet over gesproken). Gisteren middag een eind gereden met de auto en hierop besloten om er vandaag weer even langs te gaan. Deze keer was de eigenaar zelf beneden achter de balie. Gevraagd of ze tijd hebben om de meting opnieuw te doen aangezien de rest van de auto goed was gisteren. Nee dit kan nu niet en de apk moet helemaal opnieuw??!! gevraagd waarom, nou omdat de auto weg is geweest?. Heel vreemd allemaal omdat ze gisteren nog een nieuwe afspraak wilde maken voor het oplossen van het probleem en dan zou de auto apk worden afgemeld. Ik heb hierop mijn ongenoegen duidelijk gemaakt en ben weg gegaan. Direct bij een andere garage een afspraak gemaakt. Dus kortom als je aangeeft dat je iets zelf wil doen willen ze je niet klantvriendelijk meer helpen. Zeer slechte service al meerdere mensen over gehoord en nu ook zelf ervaren.

Snelle en goede service

Duidelijkheid in afspraak en goede service

Ik ben tevreden met de service en de reparatie die U hebt verleend ondanks de levering van een derde

Ondanks het niet te leveren onderdeel had dit voor mij geen probleem. Het enige probleem was de temperatuur, maar daar had iedereen last van. Verder ben ik in het geheel tevreden.

Vriendelijk. correct, goed advies, enz

zie boven

Werkzaamheden zijn prima uitgevoerd, verbruiksartikelen zijn erg duur.

De werkzaamheden (in mijn geval APK en kleine beurt) zijn prima uitgevoerd. Wel was de factuur heel veel (bijna 30%) hoger dan in 2020. Dat was toen ook een kleine beurt en APK. Dat zit niet in arbeidsuren, maar wordt nu veroorzaakt door de hoge prijzen van de verbruiksartikelen. Een interieurfilter kost bijvoorbeeld ruim € 36,00 incl. BTW. Ook de prijs van motorolie en brandstofadditief is niet mals. Ik kan de prijzen die gehanteerd zijn niet relateren aan de prijzen die ik op internet vind. Zelfs de allerduurste artikelen zijn op het internet veel lager geprijsd. Jammer, ik zal de volgende keer hierover duidelijk afspraken maken.