goede controlebeurt vouwwagen

Via Autoservice Stepelo onze vouwwagen laten controleren. N.a.v. enkele hierbij ontdekte gebreken goed telefonisch overleg gehad met duidelijk advies. Vouwwagen nu weer helemaal up-to-date.

Nooit weer....

Mijn auto gebracht voor een simpele APK. Vooraf nog niks aan de hand met de auto, geen gebreken. Ineens blijkt de handremkabel geknapt te zijn (?) met bijbehorende kosten a 300-350 euro (!). Dit vertrouwde ik voor geen meter, want handremkabel is nog niet lang geleden vervangen. Auto dus zonder reparatie en APK keuring opgehaald, maar wel 50 euro durven vragen! Na later onderzoek van een externe, andere garage blijkt dat de handremkabel met veel geweld en waarschijnlijk moedwillig kapot is gemaakt. Onvoorstelbaar. Achteraf via via meer van dit soort verhalen gehoord, dus dit schijnt vaker te gebeuren. Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer deze garage!

goede eerste ervaring met Autoservice

echter op mijn vraag aan de monteur hoe het zou kunnen komen dat mijn voorbanden vd auto aan een kant zijn versleten, was zijn antwoord: als u het zou weten, wist ik het ook...zit ik niet te wachten.

Prima bedrijf

Netjes en snel afgehandeld

Goede ervaring

Prima en vakkundige service

Uitstekende garage! Ik kom zeker terug.

Probleem in 1 keer opgelost

Ik bracht de auto voor een check van de airco, deze lekte bij een aansluiting. Dit had ik samen met de oude garage geconstanteerd. Bracht de auto naar Stepelo en die heeft de auto gediagnosteerd en hetzelfde geconstanteerd. Pakking ertussen en opnieuw gevuld en ik rij weer heerlijk koel rond. Wat in deze warme dagen wel fijn is.

Nette zaak, werkt goed op tijd

Ik had een afspraak om half negen om de auto te controleren op uitlijnen en zonodig bij te stellen. Ik kon gratis goede koffie uit een automaat halen en rustig wachten tot de auto klaar was. Na hooguit een half uur kwam de monteur mij al verassen met dat de auto klaar was. Er hoefde niet veel aan te gebeuren. Bij het afrekenen moest ik 100 euro betalen, afstellen voorzijde plus 20 voor afstellen achteras. Dit zijn normale bedragen en staan gewoon op de site vermeld. Dus daar wil ik verder niets van zeggen. Gevoelsmatig vind ik het echter wat aan de dure kant omdat het bij elkaar slechts een half uur duurde een er weinig aan de hand bleek te zijn.

Onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd.

Bedrijf doet zich tekort door ontbreken van goed vervangend vervoer, waardoor aanbeveling op dat gebied een punt kan zijn. Overige dienstverlening prima.

Correcte onderhandeling, keurige snelle afhandeling, top

Fijne mensen ,keurige afhandeling prettig contact

oke

5 sterren is niet voldoende

Goede service, lange wachttijd

2 weken wachttijd voor omleggen banden op losse velgen, kon er helaas goen niet pp wachten. Uiteindelijk wel prima service: minder kosten dan voorheen vermeld, gedn extra kosten voor verwijdering oude banden. Vriendelijke ontvangst.

Ben heel goed geholpen

Prima service, toegewijde vakmensen.

Fijn dat er meegedacht wordt met zinvolle oplossingen. Luisteren goed naar wat gewenst is. Fijne korte communicatielijnen.

Tot op heden super tevreden

Pas een auto gekocht. Super flexibel in afspraak voor proefrit en aflevering. Vriendelijk geholpen en de tijd genomen.

grote onderhoudsbeurt correct en nar tevredenheid uitgevoerd.

geen

Goede service.

Komt afspraken na.

Geweldige service

Goed advies, snelle afhandeling

Ruitenwissers gemonteerd.

Ze zijn we gemonteerd alleeen ze waren verkeerd gemonteerd de linkse aan de rechterkant. En de rechtse aan de linkerkant. Het wiste niet goed af was de eerste frustratie van mij over de montage. Ik heb zelf ontdekt hoe het zat en maar veranderd.

Betrokkenheid en uitleg bij bv apk zeer helder

Monteurs leggen enige aandachtspunten uit aan de klant Waarom en wat er nog gebeuren moet of in de toekomst aan zit te komen bij een auto Betrokkenheid is ok en ze nemen de tijd voor je om uit te leggen over gebreken hoe het komt

Fijne snelle en goede service!

Zie titel

Al vele jaren loopt het contact met dit bedrijf vlekkeloos !!

Ik ken Frank ten Dam al ca 30 jaar en heb hier zelden problemen gehad. En als die er waren, werden ze snel en correct opgelost !!

Klantvriendelijk

Vriendelijk, behulpzaam en ze nemen echt de tijd voor je dit zie je bij andere garages wel anders. Ook na de proefrit een zeer goed gesprek waar je echt vertrouwen van krijgt. Daarom gaan we hier onze auto inruilen en een andere kopen. Kort samengevat: Wij kunnen alleen maar prositief zijn in alles.