Geweldig goed

Koppeling kapot, duidelijk geïnformeerd dat ook vliegwiel kapot was en geraamde kosten doorgegeven . Rekening klopte met geraamde kosten.

Alles word goed nagekeken

Ik heb een goede ervaring wordt goed geholpen

netjes aan de afspraak gehouden

banden service, redelijke prijs . houd zich netjes aan de afspraak

een vriendelijk, deskundig team, fijne garage voor een oude auto van een oud mens!!

prima!!

Persoonlijk en vakbekwaam

Er wordt meegedacht, wat niet nodig is, is niet nodig, goede adviezen en goede service.

Uitstekende sociale vaardigheden

Afgelopen week een mooie mini cooper S countryman gekocht bij Frank van Dam. We moeten hem nog ophalen maar weet zeker dat we veel plezier gaan hebben van onze aankoop. We voelde ons bij binnenkomst al thuis en werden zeer prettig te woord gestaan. Al met al zorgde dat ervoor dat we over zijn gegaan tot het kopen van de auto.

APK

Wel goede autoservice.

Gewoon goed

Word goed nagekeken

Zeer tevreden met occasion

Bij autoservice Stepelo een occasion gekocht. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service.

Vriendelijk en behulpzaam

we kwamen met een probleem en ze probeerden gelijk een oplossing te vinden toen dit niet hielp wordt direct een afspraak gepland.

Goed bedrijf, aardig personeel

Recent een auto gekocht. Snelle reacties en auto is in goede staat.

Zeer goed geholpen

Goede ervaring positief

Goede ervaring, goed geholpen

zeer goede service

Tegen sluitingstijd accu kapot, snelle service en deze is gelijk vervangen! Toppie

Tevreden

Correcte behandeling en afspraak is afspraak ben zeer tevreden

Ik ben er al jaren lang .altijd netjes geholpen. nee geen klachten

zeer goede services.

Er werd alles aan gedaan om de kapotte voorband te herstellen en een nieuwe band te bestellen.

geweldig

goede service en klant vraagt wat er verlangt wordt en wordt netjes nagekomen echt top

Staan altijd voor je klaar

Goede service en eerlijk advies

Prima, ook het advies

Zoals altijd, ik ben zeer tevreden

Je wordt vriendelijk te woord gestaan

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Goede service, behulpzame medewerkers, goede uitleg

Zie boven

Fijne klantvriendelijke garage

Reservewiel aanhanger defect en hier heel prettig mee geholpen. Voelt alsof je er al jaren klant bent wat niet zo is. Ik zou zeker terug gaan bij een volgend probleem.

Lekke band op vakantie

Lekke band op vakantie is nooit leuk. Heel goed, snel en vriendelijk geholpen.